البسه های کار کاربردی

البسه های کار کاربردی

دستکش های کار بافتینه

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه دستکش کار متناسب با هر تجارت و هر کاربردی موجود داریم. اگر می خواهید دست خود را گرم نگه دارید ، دستکش های بافتنی ضخیم ما که از مواد عایق و با پلی استر ساخته شده اند و  شیک ، راحت و مناسب برای ماه های سرد زمستان است را خریداری کنید.

باقیمانده دستکش کار ما برای استفاده در مشاغل صنعتی سنگین متوسط ​​و سبک طراحی شده است که تمام راحتی ، انعطاف پذیری و محافظت لازم برای انجام کار خود را برای شما فراهم می کند.

البسه های کار کاربردی

دستکش های کاربردی

ما دستکش اصلاح شده چرمی قوی و دستکش روکش سیلیکونی مقاوم در برای کار های سنگین همراه با لباس های کار را داریم که برای طیف وسیعی از کار ها و نقش ها مناسب است .

دستکش های بافتینه از کفی ضد ضربه استفاده می کنند تا ارتعاشات را جذب کرده و هنگام استفاده در کار های قدرتی دستان شما را ثابت نگه دارند.

انجام کار های تخصصی با البسه ها کار

اگر برای کارهای دقیق تر به محافظت از دست احتیاج دارید ، ما دستکش کار کاملاً انگشتی و بدون انگشت و دقیق داریم. همه آنها دارای پنل های دوخته شده انگشت و کف دست هستند تا از دست محافظت کرده و قدرت و دوام بیشتری به شما بدهند ، در حالی که انگشتان از قبل خمیده به کاهش خستگی دست کمک می کنند و مهارت را بهبود می بخشند.

دستکش های دقیق ما دارای استاندارد هستند که به شما امکان کنترل نهایی در کارهای سخت را می دهد  اما گزینه های گوناگون را برای مهارت اولویت خود انتخاب کنید و گزینه های ایمنی را برای اولین بار در هنگام کار در شرایط سخت انتخاب کنید.

رسالت تولیدی لباس فرم بافتینه

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به این باور رسیده ایم که میتوانیم لباس های تولید ایران را با بالاترین کیفیت را برای افراد شاغل در مشاغل ایرانی تهیه و تولید کنیم.

ما رسالت خود را طراحی و تولید بهترین لباس های کار با بهترین مواد اولیه با بهترین دوخت های صنعتی برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان میدانیم.

بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد. از حمایت های شما متشکریم.

Related Posts:

خرید لباس کار های کاربردی

کت و شلوار های فرم اداری بافتینه

لباس های اصلی ادارات و شرکت ها کت و شلوار...

لباس های فرم زنان و مردان در بزرگترین تولیدی لباس کار

لباس های فرم زنان و مردان در بزرگترین تولیدی لباس کار

تناسب با لباس های کار اگر از ظاهر و تناسب...

انواع لباس کار ایمن

انواع لباس کار ایمن

لباس کار مهندسی ایمن رنگ لباس کار مهندسی به رنگ...