کت اداری لباس فرم

انواع لباس مردانه زمستانی

لباس مردانه زمستانی

انتخاب لباس مناسب هر فصل خیلی مهم است، زیرا لباس مناسب هر فصل، هم روی زیبایی شما تاثیر دارد و هم از آسیب رسیدن به شما در مقابل انواع آب‌وهوا جلوگیری می‌کند.
اکنون که فصل زمستان در پیش است، کم‌کم لباس‌های سنگین و ضخیم زمستانی از کمد‌ها و گنجه‌ جا لباسی خارج می‌شوند. در این مقاله قصد داریم درمورد شیک‌ترین و جذاب‌ترین استایل‌های زمستانی آقایان صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

کت چرمی

کت اداری چرمی، یکی از انواع لباس‌های زمستانی است و تنوع زیادی دارند، که اکثر آقایان حداقل یکی از آن‌ها را در کمد لباس خود دارند. برای ساختن فرمی با کت اداری چرم، روش‌های مختلفی وجود دارد. زمانی که دمای هوا پایین است، می‌توانید کت اداری چرم را با هودی (سوییشرت جلو بسته کلاه دار) و پیراهن یقه گرد یا(یقه اسکی) بپوشید. اگر استایلی غیر رسمی‌تر می‌خواهید، زیر کت تیشرت بپوشید. از این پس استایلی کلاسیک و زیباتر خواهید داشت.

کت ملوانی

وقتی که هوا سرد می‌شود، کت اداری ملوانی یا همان اورکت دو دکمه، یکی از مهم ترین لباس‌ها برای آقایان حساب می شود. چه قصد رفتن به محل کار را داشته باشید یا گردش و مهمانی، کت اداری ملوانی انتخاب کلاسیک خیلی مناسبی است. شما می‌توانید این نوع کت اداری را با شلوار جین بپوشید؛ در این‌ صورت استایلی نیمه‌رسمی خواهید داشت. بهترین رنگ‌هایی که برای کت های اداری ملوانی مورد استفاده قرار می گیرد شامل: سورمه‌ای، مشکی و سبز ارتشی است.

اورکت پشمی

یکی از بهترین مواردها برای روز‌های خیلی سرد یا برفی زمستان، اورکت پشمی است که هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم فرمی جذاب و خاص به شما می‌بخشد؛ البته این نوع از کت‌های اداری گران تر از انواع دیگر هستند، اما در عوض، زیاد مناسب موقعیت‌های رسمی هستند. اورکت‌های پشمی را می‌توان در رنگ‌های مختلف خرید، اما شما می‌توانید برای داشتن استایلی خاص از رنگ‌های آبی ملوانی، زغالی یا شتری استفاده کنید.

با سپاس از همراهی شما کاربران عزیز:)

Related Posts:

لباس های کار برای مردان و زنان در تولیدی لباس فرم بافتینه

لباس های کار برای مردان و زنان در تولیدی لباس فرم بافتینه

لباس های کاری ساده و کاردبردی هدف از یک سبک...

تنوع لباس کار های زمستانی بافتینه

تنوع لباس کار های زمستانی بافتینه

البسه زمستانی متنوع تنوع  لباس زمستانی بافتینه برای پوشیدن هنگامی...

راهنمای خرید شلوار فرم اداری: راهکارها و نکات مهم

راهنمای خرید شلوار فرم اداری: راهکارها و نکات مهم

راهنمای خرید شلوار فرم اداری: راهکارها و نکات مهم تعیین...