انواع لباس کار مشاغل مختلف

انواع لباس کار

لباس کار مدل ها ی متنوعی دارد به عنوان مثال : لباس کار ، لباس کار مهندسی ، لباس کار تبلیغاتی ، لباس کار ایمنی ، لباس کار خارجی ، لباس کار یکسره ، لباس کار صنعتی، روپوش کار، جلیقه، کاپشن زمستانی و سایر موارد دیگر.

نام دیگر لباس کار البسه کار است، در اصل، البسه به معنی پوشاک، جامه ها جمع لباس می باشد. مثلا  از البسه فصل سرما میتوان پالتو را نام برد. در ادامه دو نوع لباس کار را توضیح میدهیم.

لباس کار کاپشن زمستانی

یکی دیگر از انواع لباس کارها، کاپشن زمستانی است. به طور کلی جنس، کیفیت و قیمت کاپشن از موارد مهم برای خرید کاپشن به شمار می آید که در این زمینه باید دقت بسیاری داشته و در خرید این نکات را رعایت کنید.

استفاده از کاپشن در فصل زمستان باعث حفظ سلامتی شما خواهد شد و تنتان را هم مانند دلتان گرم میکند. 🙂

لباس کار فرم اداری

مانتو فرم اداری یک مانتو رسمی و در عین حال بسیار زیبا که در محل کار شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی استفاده می شود. مانتو فرم اداری را مدیران شرکتها برای تاثیر گذاری بیشتر در محیط های اداری استفاده میکنند تا پرسنل شیک پوشی بیشتری داشته باشد.

استفاده از لباس فرم اداری در این محیط ها رشد و رواج زیادی پیدا کرد. لباس فرم نماد یکپارچگی و یکسانی کارکنان بود. این روند در مدارس و مجتمع های آموزشی ادامه پیدا کرد. با وجود این، سالها از به وجود آمدن لباس فرم می گذرد، اما بسیاری از شاغلین مؤسسات و ادارات از لباس فرم استفاده نمی کنند.

لیاس کار فرم اداری فروشگاه لباس فرمهمچنین بعضی موقع ها افراد شاغل در سازمان ها و گاهی مدیران در مقابل موضوع یکسان سازی پوشش در محیط کار تلاش می کنند و اعتتقاد دارند که آنها را محدود می کند.

Related Posts:

مشخصات دستکش ایمنی جوشکاری

مشخصات دستکش ایمنی جوشکاری

اقدامات پیشگیرانه‌ در کارگاه‌ها در اقدامات فردی سعی می‌شود تا...

لباس کار لباس فرم

لباس کار مناسب شرکت های پتروشیمی

لباس کار در صنایع پتروشیمی با وجود استانداردهای بهداشتی و...

توضیحاتی در مورد کاپشن زمستانی

توضیحاتی در مورد کاپشن زمستانی

عناصر کاپشن زمستانی عناصر زیادی از یک کاپشن زمستانی وجود...