انواع لباس کار

لباس کار یا همان لباس فرم کار،به عنوان یکی از وسایل حفاظتی مطرح میباشد و کارکنان میبایست با لباس کار مناسب در محل کار حاضر شوند لباس کار مدل ها ی متنوعی دارد به عنوان مثال :  لباس کار ، لباس کار مهندسی ، لباس کار تبلیغاتی ، لباس کار ایمنی ، لباس کار خارجی ، لباس کار یکسره ، لباس کار صنعتی ، قیمت لباسکار ، تولید لباسکار ، لباسکارلباس کار مهندسی شامل یک پوشش سراسری میباشد که دست و پا ها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت میکند بدیهی است که در لباس کار هرچه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی تر باشد لباس کار مناسب تری به شمار می آید و حتی می توان برای فصول سرد از لباس کار عایق سرما استفاده کرد. برای استفاده از لباس کار  بابد به چند نکته توجه کرد به عنوان مثال لباس کار جوشکاران به دلیل شرایط خاص علاوه بر لباس کار باید از پیشبند چرمی هم استفاده کرد نکته دیگر این است که لباس کار باید مناسب با نوع و اندازه پرسنل انتخاب شود در تولیدی لباس فرم تمامی مدل ها برحسب سایز و مدل تهیه وتولید میگردد. لباس کار کارکنانی که در محیط های آلوده به مواد سمی و قابل انفجار کار میکنند نباید از لبس کارهای جیب دار استفاده کرد

لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می‌باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب محل کارشان در آنجا حضور بعمل آورند.
معمولاً لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می‌کند. ساده ترین شکل لباسکار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و نوع یکسره (بیلرسوت) می باشد.
جنس لباسکار از جنس الیاف طبیعی (پلی استر پنبه) و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی (فیلامن ویسکوز) و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می‌شود. بدیهی است هر چه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی ­تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر و لباس به اصطلاح خنک تر است.

تولیدی لباس فرم با توجه به خط تولید پیشرفته امکان تولید به روزترین البسه کار و صنعتی رادارد

Related Posts:

لباس های کار حرفه ایی برای مشاغل حرفه ایی

لباس های کار حرفه ایی برای مشاغل حرفه ایی

لباس های کار حرفه ایی امروزه هر مدیر کسب و...

شلوار فرم اداری جنوب ایران: پوششی برای پیشرفت در محیط کار

شلوار فرم اداری جنوب ایران: پوششی برای پیشرفت در محیط کار

شلوار فرم اداری جنوب ایران: پوششی برای پیشرفت در محیط...

لباس زمستانه لباس فرم

نکته هایی درباره لباس های زمستانی خانم ها

نکاتی درباره لباس های زمستانی خانم ها   برای داشتن...