انواع محبوب پارچه مورد استفاده در لباس کار ایمنی

انواع محبوب پارچه مورد استفاده در لباس کار ایمنی

پارچه لباس کار

شاید از خود بپرسید ایمن ترین پارچه برای پوشیدن در محل کار چیست؟ مناسب بودن و ایمنی یک لباس کار تا حد زیادی با مواد و پارچه هایی که با آن ساخته می شود تعیین می شود. در حالی که به نظر می رسد همه پیراهن های کار بسیار شبیه به هم هستند، تفاوت های فنی بین سبک های مختلف وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، بنابراین می توانید لباس مناسبی را انتخاب کنید که از شما و کارکنانتان برای مدت طولانی تری محافظت کند.

انواع محبوب پارچه مورد استفاده در لباس کار ایمنی

لباس کار مختلف

درک این نکته مهم است که محیط های کاری و مشاغل مختلف به انواع مختلفی از لباس کار نیاز دارند. به عنوان مثال، شخصی که بر روی یک دکل نفتی کار می کند ممکن است به لباس مقاوم در برابر آتش نیاز داشته باشد، و شخصی که اداری کار می کند ممکن است به پارچه سنگین وزن، حداقل در قسمت جلو، برای جلوگیری از سایش نیاز داشته باشد.

این مقاله به پارچه‌های مختلف مورد استفاده در لباس کار، وزن‌های مختلف پارچه و کاربردهای ایده‌آل آن‌ها و تفاوت‌های کیفیت پارچه و نحوه تشخیص اینکه یک لباس به خوبی تولید شده است، می‌پردازد.

اکثر پارچه های مورد استفاده در لباس کار ترکیبی از چندین ماده یا الیاف هستند تا ترکیبی از چسبندگی و دوام را فراهم کنند.

برخی از بهترین مواد برای پیراهن کار و سایر لباس ها عبارتند از:

الیاف پلی آمید

نمونه ای از الیاف پلی آمید نایلون است که به دلیل استحکام و دوام معمولاً در لباس کار استفاده می شود. آنها رطوبت بیشتری را در خود نگه می دارند و کندتر از سایر پارچه ها خشک می شوند، به این معنی که معمولاً به عنوان ترکیبی با سایر پارچه های با کارایی بالا استفاده می شوند. آنها برای استحکام و طول عمر عالی خود استفاده می کند.

الیاف پلی استر

پلی استر به دلیل خواص ضد رطوبت و وزن سبک آن بسیار محبوب شده است. با این حال، این پارچه خیلی نرم و راحت نیست، بنابراین اغلب همراه با پنبه برای ارائه یک لباس بادوام و راحت استفاده می شود.

الیاف طبیعی

این الیاف از پلیمرهای طبیعی مانند پنبه، پشم و کرک می‌آیند و ویژگی‌های راحتی و حرارتی را ایجاد می‌کنند. آنها قدرت و دوام جایگزین های مصنوعی را ندارند، بنابراین اغلب با یک فیبر پلی ترکیب می شوند.

الیاف با کارایی بالا

پیشرفت‌های فناوری باعث شده تا الیاف عملکردی تولید شوند که دارای ویژگی‌ها و ویژگی‌های استثنایی هستند. برخی از نمونه ها عبارتند از الیاف سرامیکی، فیبر کربن، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم، که همگی به دلایل مختلف (مقاومت در برابر سوراخ شدن، مقاومت برش و غیره) در لباس کار تخصصی استفاده می شوند.

رسالت ما در تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران است. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید.

Related Posts:

تولید لباس کار با قیمت عمده

تولید لباس کار با قیمت عمده

تولید لباس کار عمده و کیفیت عالی برای مردان، متداول‌ترین...

راهنمای انتخاب لباس کار مناسب

راهنمای انتخاب لباس کار مناسب

راهنمای انتخاب لباس کار مناسب عوامل موثر در انتخاب لباس...

شلوار کار لباس فرم

توضیحاتی در مورد استانداردهای لباس کار

استانداردهای لباس کار لباس کار به عنوان یکی از مواردی...