کت شلوار اداری لباس فرم

برای خرید کت و شلوار چه نکاتی را باید دانست؟

نکته خرید کت و شلوار

تعداد کت و شلوارهای اداری کمد یک آقا اصلا با تعداد لباس‌های رسمی کمد یک خانم قابل قیاس نیست؛ سریع قضاوت نکنید. این موضوع خیلی ارتباط علاقه خانم‌ها به خرید و عدم اشتیاق آقایان از این اتفاق ندارد.

هر خانم یا آقایی حتی اگر یک بار برای خرید کت و شلوار اداری مردانه زمان گذاشته باشد، می‌داند یکی از مشکل ترین خریدهای ممکن است، چنان چه حوصله خریدار سر می‌رود و کلافه به انتخابی نه‌چندان مناسب تن می‌دهد. خرید کت و شلوار مردانه اصولی دارد که اگر بدانید قطعا خرید راحت‌تری خواهید داشت.

شلوار را کنار بگذار، کت را در نظر داشته باش

قانون اول) موقع خرید کت و شلوار اداری هرگز نباید شلوار را در اولویت قرار دهید. اگر شلوار بر تن شما خوب و بی نقص باشد، علت شیک پوش بودن کت اداری نیست؛ از طرف دیگر امکان مداخل و ضبط، تنگ یا گشاد کردن شلوار به مرتبه ها راحت‌تر از کت است، به همین خاطر با انتخاب کت شروع کنید و در مرحله بعد سراغ شلوار بروید.

به شانه‌ها توجه کنید

قانون دوم) بعد از پوشیدن کت اداری، در اولین قدم به شانه‌ها توجه کنید. مهم‌ترین قسمت در یک کت مردانه اداری شانه و سرشانه است که باید بی نقص باشد و بدون کشیدگی یا چین و چروک روی بدن قرار بگیرد. امکان تغییر در قسمت‌های دیگر مانند بلند یا کوتاه کردن آستین، کم یا زیاد کردن گودی کمر وجود دارد.

نظم ریز

 

 

قانون سوم) انتخاب قد آستین اصولی دارد؛ آستین کت اداری جایی به اتمام میرسد که دست شروع می‌شود، پیراهن هم باید نیم سانت از آستین کت اداری بیرون بیاید. اندازه خروج آستین پیراهن از کت اداری از یک و نیم سانتی‌متر نباید بیشتر شود. این نکات ظریف و ‌ریزی در پوشیدن کت و شلوار اداری است که بسیاری از آقایان آن را جدی نمی گیرند.

راز زیبایی در نگاه اول

قانون چهارم) برای اینکه از قد مناسب شلوار مردانه خود اطمینان پیدا کنید، این قانون کامل را در ذهن خود بسپارید: ارتباط مستقیمی بین قد و پهنای شلوار وجود دارد، یعنی اینکه هرچه قدر شلوار تنگ‌تر باشد، قد شلوار کم می‌شود و هر چه شلوار گشادتر باشد، قد هم افزایش پیدا می‌کند.

Related Posts:

لباس کار لباس فرم

دیگر انواع پارچه های لباس کار

معرفی دیگر پارچه های مناسب لباس کار پارچه تترون:پارچه تترون...

لباس حرفه ای کسب و کار چیست؟

لباس حرفه ای کسب و کار چیست؟

تفاوت لباس های رسمی و غیر رسمی تفاوت بین لباس...

لباس های کار با دوام و راحت در محیط های کاری

لباس های کار با دوام و راحت در محیط های کاری

شلوار کار خوب و با دوام شلوار کار خوب باید...