فصل زمستان و محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

فصل زمستان و محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

کت کاپشن های سنگین

شما به یک کت زمستانی نیاز دارید که از شما در برابر باد، باران، برف ، کولاک و دمای یخبندان محافظت کند. یک پوشش را در نظر بگیرید که ضد آب یا مقاوم در برابر آب باشد.

کاپشن های کار در فضای باز با عایق های موجود و حرفه ایی طراحی شده اند که نفوظ باد و آب حاصل از بارندگی را غیر ممکن میکند.

نفوظ آب را نیز پارچه های ضد آب استفاده شده در تولید غیر ممکن میکند که این نوع پارچه هم از نظر ضخامت و هم از نظر نفوط پذیری یکی از بهترین نوع های پارچه میباشند.

فصل زمستان و محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

تفاوت اینجاست

یک بارانی مقاوم در برابر آب دارای یک پوشش بیرونی است که اجازه می دهد آب از آن خارج شود. این بارانی ها معمولاً از کت‌ های ضد آب ارزان‌ تر هستند و برای بارش‌ های سنگین مکمل خوبی برای دیگر لباس های زمستانی میباشند.
یک بارانی ضد آب کیفیتی مشابه یک کاپشن مقاوم در برابر آب دارد، اما دارای درز های نواری است و در برابر بارش های شدیدتر مقاومت می کند.

کاپشن های زمستانی و بارانی های تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها برای محیط های باز کاری میباشند.

دستکش و کلاه

با خرید دستکش و کلاه اندام خود را گرم نگه دارید. وقتی در دمای شدید هستید، می‌ توانید از سرما زدگی جلوگیری کنید. برای اطلاع از علائم و نشانه های سرما زدگی میتوانید اطلاعات خود را بالا ببرید تا بتوانید از اهمیت بالای لباس های کار حرفه ایی آگاهی پیدا کنید و لذت ببرید.

البسه های کار واقعا یک مکمل بی نظیر برای همراهی لباس های کار میباشند ، که میتوانند امنیت و آسایش را برای فرد استفاده کننده به همراه بیاورد.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه برای راحتی مشتریان همه البسه ها را برای تکمیل نیاز های مشتریان جمع آوری کرده ایم.

لایه های لباس کار در زمستان

لباس‌ های زیر ضخیم که به آن ها زیر پوش نیز گفته می‌ شود، معمولاً به عنوان لایه پایه شما عمل می‌کنند، زیرا نزدیک‌ ترین لباس به بدن شما هستند.

لایه های بعدی با توجه به محیط قرار گیری شما در هنگام کار انتخاب میشوند ، اگر در فضای گرم و سر بسته هستید یک پیراهن و یک کاپشن فرم اداری گزینه های مناسبی برای شما هستند.

اگر در محیط های باز هستید لایه های بعدی میتوانند یک دورس یا یک پلیور فرم اداری باشد که با یک کاپشن ضد آب همراهی بی نظیر را تجربه خواهید کرد.

انتخاب مواد اولیه مناسب توسط تیم طراحی بافتینه

هنر یک تولیدی بزرگ انتخاب مواد اولیه مناسب برای تولید یک لباس کار مناسب برای محیط های کاری میباشد. با توجه به نوع پارچه ها و تعدد زیاد آنها تشخیص پارچه های مناسب برای هر شغل و محیط کاری کمی سخت است.

برای زمستان های سرد لباس های کاری را تولید میکنیم که از مجموعه ایی مواد اولیه مانند  پشم ، پلی استر با همراهی سایر پارچه های مصنوعی تولید میشوند و از مواد پنبه ای یا ابریشمی خودداری می کنیم.

پنبه رطوبت را جذب می کند و می تواند باعث تعریق شما در زیر لباس شود و باعث از بین رفتن عایق شود.

هدف ما در تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار برتر میباشد ، همراهی شما باعث دلگرمی ما است.

Related Posts:

انواع مختلف لباس کار

انواع مختلف لباس کار

لباس کار مناسب هر شغلی لباس کار متناسب با خود...

نقش و اهمیت پیراهن نگهبانی

نقش و اهمیت پیراهن نگهبانی

نقش و اهمیت پیراهن نگهبانی پیراهن نگهبانی پیراهن نگهبانی یکی...

انواع پارچه زمستانی برای تولید کاپشن زمستانه

انواع پارچه زمستانی برای تولید کاپشن زمستانه

پارچه سانتانا این نوع پارچه در کارخانه های نساجی در...