لباس های فرم

لباس های فرم

لباس فرم شرکتی و کار

کارفرمایان در برخی از محل های کار کارکنان خود را ملزم به پوشیدن لباس فرم می کنند.

کارکنان گاهی اوقات لباس های فرم یا لباس های شرکتی می پوشند. کارکنانی که ملزم به پوشیدن لباس های فرم هستند ممکن است شامل کارکنان خرده فروشی، کارکنان بانک و اداره پست، کارکنان امنیت عمومی و مراقبت های بهداشتی، کارکنان مترو و قطار شهری، مربیان شخصی در باشگاه های سلامت، مربیان در کمپ های تابستانی، نجات غریق، سرایداران، حمل و نقل عمومی باشند. استفاده از لباس فرم در سازمان‌های تجاری یا خدمات عمومی اغلب نشان‌دهنده تلاش در برندسازی و ایجاد یک تصویر استاندارد از شرکت است. همچنین تأثیرات مهمی بر کارکنان ملزم به پوشیدن لباس فرم می گذارد. اصطلاح لباس های فرم ممکن است گمراه کننده باشد زیرا کارمندان همیشه از نظر ظاهری کاملاً یکنواخت نیستند و ممکن است همیشه لباس های ارائه شده توسط سازمان را نپوشند.

لباس فرم کارکنان پزشکی

لباس های فرم می توانند فرق پزشکان، جراحان، پرستاران، کارکنان کمکی و داوطلبان را مشخص کنند. توجه داشته باشید که لباس‌های سنتی پرستاران زن شبیه به لباس فرم هایی است که طبق دستورات مذهبی پوشیده می‌شوند. تجهیزات به ویژه گوشی‌های پزشکی ممکن است همراه یا جایگزین لباس‌های پزشکی باشند.

لباس های فرم

لباس فرم پلیس

پلیس اغلب لباس های فرم می پوشد تا خود را در انظار عمومی متمایز کند.

اعضای پلیس درهر کشوری دارای یک یونیفرم برای شناسایی به عنوان پرسنل یا مأمور اجرای قانون هستند. با لباسی که پلیس در حین فعالیت پلیسی می پوشد فرقش از مردم متمایز می شود. معمولاً هر کشوری یونیفرم پلیس متفاوت و مخصوص به خود را دارد.

لباس فرم ورزشی

اکثرتیم‌های ورزشی نیز لباس‌هایی به تن می‌کنند که در رنگ‌های متمایز تیم ساخته شده‌اند. در ورزش‌های انفرادی مانند تنیس و گلف، بازیکنان می‌توانند هر طرح لباسی را که طبق قوانین مسابقه مجاز است انتخاب کنند.

برای جلوگیری از سردرگمی (برای مسئولان، بازیکنان و هواداران) که ممکن است از پوشیدن لباس‌های فرم با رنگ‌های مشابه دو تیم مقابل ایجاد شود، تیم‌ها برای بازی‌های «خانه» و «خارج از خانه» تغییرات متفاوتی دارند، جایی که معمولاً یکی تیره و دیگری روشن است.

در تولیدی بافتینه انواع لباس فرم، اداری، لباس فرم پلیس و غیره با بهترین کیفیت تولید می شود.

Related Posts:

راهنمای خرید لباس کار

راهنمای خرید لباس کار

راهنمای خرید لباس کار انواع لباس کار لباس کار در...

شلوار فرم اداری: طراحی، مزایا و اهمیت آن در محیط کار

شلوار فرم اداری: طراحی، مزایا و اهمیت آن در محیط کار

شلوار فرم اداری: طراحی، مزایا و اهمیت آن در محیط...

چه لباس کارهایی متناسب با مشاغل مختلف وجود دارد؟

چه لباس کارهایی متناسب با مشاغل مختلف وجود دارد؟

لباس کار کارگری این نوع لباس کار ممکن است از...