لباس های کار با لایه بندی های بی نظیر

لباس های کار با لایه بندی های بی نظیر

لباس های کار با لایه های زیاد برای هوای سرد

هیچ قانون سخت و سریعی برای لایه بندی لباس ها در مورد مد وجود ندارد، اما چند نکته و ترفند وجود دارد که به یک مبتدی کمک می کند تا روند یادگیری نحوه لایه بندی لباس برای زمستان را شروع کند. هنگامی که با مراحل آشنا شدید، می توانید گزینه های مختلف زیادی را آزمایش کنید.

جالب‌ ترین ترکیب‌ های لایه‌ بندی از بالا شروع می‌ شوند. نه اینکه نمی توانید چیز های جالبی در پایین داشته باشید، اما کمی محدود تر است. بنابراین، مراحل را با نیمه بالایی لباس شما طی می کنیم.

لباس های کار با لایه بندی های بی نظیر

لایه بندی برای زمستان

نحوه لایه بندی لباس برای زمستان از اولین لایه شما شروع می شود. در حالت ایده آل، این لایه به خوبی متناسب، سبک و بدن شما را در آغوش می گیرد.

شما معمولاً فقط نیم نگاهی از این لایه را می بینید، در گردن با یقه ، احتمالاً بخشی از آستین یا سر آستین ، بسته به لایه های بیرونی خود، ممکن است گاهی اوقات تکه ای از این مورد را در مرکز مشاهده کنید.

برای هوای بسیار سرد، ممکن است بخواهید مجموعه ای از مواد حرارتی آن اضافه کنید. پشم یا ابریشم بسیار موثر هستند و پارچه ای که انتخاب می کنید باید بر اساس تعداد لایه هایی باشد که پس از آن می خواهید اضافه کنید. در اینجا لیست ما از بهترین مواد حرارتی است.

لایه های میانی

لایه میانی جایی است که چیزها شروع به جالب شدن می کنند. جلیقه‌ ها، تی شرت های آستین کوتاه، ژاکت‌ های دکمه‌ باز یا گره‌ دار، کت  ، ژاکت‌ های پشمی همگی گزینه‌ های خوبی برای لایه میانی شما هستند.

از آنجایی که تعداد بیشتری از این لباس نشان داده خواهد شد، به معرفی بافت، رنگ و الگو ها فکر کنید. همه لباس های نامبرده شده در تولیدی لباس فرم بافتینه در وب سایت های فعال ما به صورت نمونه هایی هستند.

تجهیزات جانبی

وقتی همه لایه‌ های خود را در جای خود قرار داده‌ اید، وقت آن است که لوازم جانبی را اضافه کنید. از کلاه ها، کفش ها ایمنی دستکش ها برای خود استفاده کنید یا سطح بیشتری از علاقه خود را اضافه کنید.

اگر کت شما آستین های بلندی دارد، به فکر اضافه کردن یک دستکش اپرا چرمی باشید.

اهمیت هر استراتژی این است که اطمینان حاصل شود که همه لباس های شما به خوبی تناسب دارند و قسمت هایی از بدن شما را که شایسته می دانید برجسته کنید.

تولیدی لباس فرم بافتینه

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین لباس های کار را برای هر شغل و کاری تولید میکنیم. مشاغل زیادی در مورد لباس های کار زیر پوشش محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه هستند.

ما بیش از دو دهه است که بهترین لباس های کار را برای مشاغل مختلف تولید میکنیم که این بی نظیر است. برای رسیدن به بهترین ها با ما همراه باشید.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار بی نظیر و تجهیزات بی نظیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در صفحه تماس با ما در وب سایت های ما تماس بگیرید.

Related Posts:

جلوگیری از سرما با گروه تولیدی لباس فرم بافتینه

جلوگیری از سرما با گروه تولیدی لباس فرم بافتینه

راه حل های جلوگیری از سرمای شدید حالا که می...

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانه

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانه

طراحی کاپشن کاپشن هایی که جیب های فراوانی دارند بهترین...

امنیت با لباس های کار

امنیت با لباس های کار

محافظت کامل از بدن استفاده کنندگان ما یک سری کت...