لباس کار با قوانین جدید در شرکت ها

لباس کار با قوانین جدید در شرکت ها

لایه های لباسکار در زمستان

لایه بندی به زبان ساده به معنای لباس پوشیدن با استفاده از لباس های متعددی است که روی هم پوشیده می شوند. علیرغم دشوار و دلهره آور بودن لایه بندی، آزادی خلاقانه زیادی و فضایی برای آزمایش فراهم می کند.

علاوه بر این، کاملاً عملی است و به کاربر این امکان را می دهد که برای طیف وسیعی از دماها بدون نیاز به تغییر کل لباس آماده شود.

در تولیدی لباس فرم بافتینه، قوانین اساسی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا در دنیای لایه بندی لباس های زمستانی خود حرکت کنید، به خصوص اگر در این زمینه تازه کار هستید، تا یک تناسب مناسب برای محیط کاری بپوشید.

لباس کار با قوانین جدید در شرکت ها

چند قانون مهم

قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه نوع لباسی را می خواهید لایه برداری کنید، آب و هوا را بررسی کنید تا بتوانید برای غلبه بر دماهای مختلف آماده باشید و پارچه های مناسب را بر اساس آن انتخاب کنید.

شما می توانید با انواع مختلفی از لباس ها مانند ژاکت، کت، جلیقه، کت، ژاکت و حتی لباس تابستانی لایه برداری کنید.

در حالت ایده‌آل، باید بتوانید تناسب لایه‌ای خود را در عموم بدون خجالت اصلاح کنید. بنابراین، هنگام لایه بندی، مطمئن شوید که لباس شما هم به صورت کلی و هم منهای یک یا دو لایه کار می کند.

بافت و ضخامت پارچه

یکی از قانون های خوب در هنگام لایه بندی لباس های زمستانی این است که از نازک ترین به ضخیم ترین  یعنی شیب ضخامت بروید.

این بدان معنی است که لباس های سبک وزن باید به پوست نزدیک تر باشند در حالی که گزینه های حجیم تر به عنوان لایه بیرونی باقی می مانند. قوانین باید شکسته شوند، بنابراین می توانید با ست کردن یک کت سبک یا یک جلیقه باریک به عنوان لایه بیرونی ژاکت درشت خود، آنها را زیر پا بگذارید.

بازی با رنگ و طرح های لباس کار

با رنگ ها، بافت ها و طول ها بازی کنید تا ظاهری شیک داشته باشید. قانون سبک سنتی می گوید که شما باید از کوتاه ترین سجاف داخل تا بلندترین سجاف بیرونی را لایه بندی کنید.

با این حال، همیشه می‌توانید این قانون را کنار بگذارید و با بازی کردن با لباس هایی که می‌خواهید، تضاد را در تناسب خود ایجاد کنید و مطمئن شوید که ظاهر خوبی دارید.

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

محصولات ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در برگیرنده تمامی قوانین شرکت ها در مورد لباس های کار میباشد. ما پس از دو دهه تلاش بی وقفه لباس های کار را برای تمامی مشاغل تولید کرده ایم و این باعث شده است که قوانین شرکت ها را برای تهیه لباس کار بدانیم و لباس های کار مد نظر مشتریان را طراحی و تولید کنیم.

لباس های کار ما مشاغل زیادی را در بر میگیرد ، بیش از چهار هزار محصول موجود است که شما در هر شغلی باشید میتوانید لباس های کار را برای تیم و شرکت خود انتخاب کنید.

هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت شما مشتریان با تولید لباس های کار برتر میباشد. از حمایت های شما کمال تشکر را داریم.

Related Posts:

خرید شلوار نفت پارس جنوبی: راهنمایی برای انتخاب بهترین گزینه

خرید شلوار نفت پارس جنوبی: راهنمایی برای انتخاب بهترین گزینه

خرید شلوار نفت پارس جنوبی: راهنمایی برای انتخاب بهترین گزینه...

بهترین شلوار کتان مردانه

بهترین شلوار کتان مردانه

یک خانواده کلاسیک شلوارهای کتان معمولا به دو دسته کلاسیک...

از چه پارچه‌ هایی می‌ توان برای تولید لباس کار مردانه استفاده کرد؟

از چه پارچه‌ هایی می‌ توان برای تولید لباس کار مردانه استفاده کرد؟

پارچه کتان برای تولید لباس کار مردانه پارچه کتان از...