لباس کار برای فعالیت های گوناگون

لباس کار برای فعالیت های گوناگون

لباس های کار برای فعالیت های محیط باز

لباس های کار به عنوان فعالیت های خارج از جاده، جاده و کنترل ترافیک موقت، یا فعالیت های ایمنی عمومی تعیین می شوند. ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، امداد رسان اضطراری، انبار ها، پرسنل رمپ فرودگاه و بسیاری از دسته های کارگران خارج از جاده به طور معمول در معرض خطرات احتمالی آسیب ناشی از دید کم در حین کار قرار دارند.

این استاندارد دستورالعمل هایی را برای انتخاب و استفاده از پوشاک ایمنی با دید بالا و سایر لوازم جانبی با دید بالا برای بهبود دید کارگران در طول روز، در شرایط کم نور و در شب ارائه می دهد.

لباس های پایه

لباس پایه با پوست شما در تماس است. یک ماده محکم برای گرم و خشک نگه داشتن شما بهتر است. پلی پروپیلن، ابریشم، پلی استر و پشم همه گزینه های خوبی هستند.

از پنبه اجتناب کنید زیرا رطوبت را به دام می اندازد، بنابراین مرطوب می ماند و گرما را از شما می گیرد. لایه‌های پایه در وزن‌های مختلف (سبک، میان‌وزن و سنگین‌ وزن) هستند.

وزنی را بر اساس دمای بیرون و سطح فعالیت خود انتخاب کنید. هر چه وزن سبک تر در فتیله بهتر باشد، وزن سنگین عایق بیشتری دارد.

لباس کار برای فعالیت های گوناگون

لباس های کار میانی

لایه میانی عایق را فراهم می کند. باید کمی شلتر از لایه پایه باشد، اما برای عملکرد صحیح باید تماس خود را با لایه پایه حفظ کند. لایه های میانی نیز رطوبت را از لایه پایه به لایه بیرونی می برند.

مواد متداول برای لایه های میانی شامل پلی استر، پشم، پشم و ترکیبات مصنوعی/طبیعی جدیدتر است. بسیاری از لباس‌های لایه میانی دارای زیپ‌های زیر بغل، زیپ‌های بلند جلو و سرآستین و یقه‌های قابل تنظیم هستند.

آسانی کار در محیط های سخت کاری با لباس های کار

در ایران احتمالاً هر فرد در محیط های کاری باید لباس های کار متنوعی داشته باشد ، لباس های کاری که برای محیط های سرد زمستانی و دیگر لباس های کار برای گرمای طاقت فرسا در روز های گرم تابستانی که همه لباس ها به صورت حرفه ایی در تولیدی لباس فرم بافتینه موجود میباشد.

داشتن مجموعه ایی از لباس های کار در کمد هر کارمند یا کارگر برای محیط های کاری الزامی است. شما به راحتی قادر خواهید بود در طول سال از لباس های گوناگون استفاده کنید. با ما به بهترین ها فکر کنید.

لباس های کار و دوخت حرفه ایی

در حال حاضر خیاطی صنعتی با دوخت های چند سوزنه یک روند عظیم است ، که هر لباس را برای مدت های طولانی از برای محیط کاری سالم نگه میدارد.

لباس های کار با توجه به شرایط های کاری دوخت و طراحی میشوند ، ما میدانیم که هر کار و شغلی برای خود لباس های کار مخصوص به خود را نیاز دارد که لباس های کار برای هر شغل در تولیدی لباس فرم بافتینه در نمونه های زیادی یافت میشود.

لباس های کاری در تولیدی لباس فرم بافتینه شامل لباس های کار یکسره ، لباس های کار دو تکه ، لباس های کار مهندسی ، کاپشن و شلوار های اداری ، کت و شلوار های اداری و غیره ….. میباشد.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با ارائه بهترین محصولات در حوزه کار هر مشتری میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید.

Related Posts:

انواع لباس کار برای مشاغل مختلف

انواع لباس کار برای مشاغل مختلف

لباس کار ساخته شده از پشم به طور سنتی از...

پارچه مناسب لباس کار

پارچه مناسب لباس کار

پارچه کجراه پنبه ای هفتاد سی این نکته را در...

لباس زمستانه لباس فرم

توضیحات دیگر از لباس های زمستانی در روزهای سرد سال

توضیحات دیگر از لباس های زمستانی در این مطلب مجددا...