هر آنچه که باید در مورد فناوری ژاکت زمستانی بدانید!

هر آنچه که باید در مورد فناوری ژاکت زمستانی بدانید!

دنبال چه چیزی میگردی

در حالی که معیارهایی وجود دارد که می توانید برای راهنمایی خرید ژاکت خود از آنها استفاده کنید، یک ژاکت کامل برای مطابقت با نیازهای همه وجود ندارد.

عوامل دیگری نیز وجود دارد، مانند میزان فعال بودن شما. برای ایستادن در ایستگاه اتوبوس هر روز به کت متفاوتی نسبت به دویدن بیرون نیاز دارید.

تقریباً هر ژاکت زمستانی دارای سه جزء اصلی است: پوسته بیرونی، پرکننده عایق و آستر.

پرکننده عایق

نخ‌ها یا رشته‌های مواد مجزا، جیب‌های کوچکی ایجاد می‌کنند که هوای گرم را به دام می‌اندازند.

تقریباً هر قطعه از تجهیزات زمستانی برای ارائه عایق خوب طراحی شده است. موادی که در کت‌ ها پیدا می‌کنید تقریباً مانند فایبرگلاس هستند که ممکن است دیوارهای خانه شما را پوشانده‌ باشند.

هر آنچه که باید در مورد فناوری ژاکت زمستانی بدانید!

آستر

آستر یک عایق بسیار کارآمد است که به راحتی فشرده و بسته بندی می شود، که آن را به استاندارد طلایی برای عایق ژاکت برای دهه ها تبدیل کرده است. نقطه ضعف آن: وقتی خیس است خوب کار نمی کند.

محبوب ترین نوع پرکننده برای ژاکت زمستانی آستر است، لایه کرکی عایق که از پوست پرندگانی مانند اردک ها و غازها برداشت می شود. شرکت ها اغلب برای کاهش هزینه ها از آستر استفاده می کنند.

عایق مصنوعی

مواد مصنوعی اغلب سنگین تر و با کیفیت بالا هستند و به اندازه کوچکی بسته بندی نمی شوند. اما از آنجایی که برای نگه داشتن ورق های عایق در جای خود نیازی به بافت نیست، پوشش ثابت تری می دهند.

گزینه دیگر برای عایق ژاکت پلی استر مصنوعی است. تک تک الیاف به همان هدفی دست پیدا می کنند که پایین می آید: ایجاد سوراخ های کوچکی که هوای گرم را در اطراف بدن شما به دام می اندازد.

فناوری ژاکت زمستانی

در مقطعی از بشریت، خز و پوست حیوانات بهترین گزینه بود که آنها عایق‌های عالی بودند و ظاهر خنک را به افراد می دادند. اکنون، روش‌های کارآمدتری برای گرمای بدن پیدا شده، اما فرآیند خرید گرم‌ کننده‌های زمستانی می تواند گیج کننده باشد.

با بارش برف در نقاط مختلف کشور دمای هوا در برخی مناطق بسیار سرد می شود که نیازها به یک ژاکت زمستانی خوب بیشتر می شود.

گرمای بدن شما می‌خواهد به اتمسفر سرد برود (این فقط یک ترمودینامیک ساده است) اما یک ژاکت خوب می‌تواند از فرار آن جلوگیری کند، حتی زمانی که دما به سطوح یخ زدگی برسد.

اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه ما باشید خرید لباس کار شما به راحتی انجام می شود. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

Related Posts:

پارچه های فاستونی

انواع پارچه فاستونی پارچه های فاستونی پارچه هایی هستند که...

البسه بیمارستانی لباس فرم

نکاتی در مورد البسه بیمارستانی

البسه بیمارستانی مهم ترین هدف از پوشیدن روپوش در محیط...

هنگام خرید کاپشن مردانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید کاپشن مردانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

آب و هوا در مناطق بسیار سرد می توان از...