استفاده از پارچه های مرغوب در تولید لباس کار

کاربرد پارچه کتان در تولیدی بافتینه

پارچه کتان دارای ایستایی و براقیتی است که باعث شده که بسیاری از طراحان لباس بافتینه تمایل به استفاده از آن را داشته باشند به همین دلیل در دوخت بهترین لباس کار در صنعت  از این پارچه استفاده می شود از جمله لباس هایی

که در صنعت کار از پارچه ی کتان برای دوخت آن ها استفاده می شود می توان به مواردی همچون شلوار و پیراهن فرم اداری مردانه و مانتو و ششلوار زنانه ،لباس کار های کارگری  اشاره کرد.

لباس کار لباس فرمکاربرد پارچه های کجراه در تولید لباس کار

در هر زمان که نام پارچه کجراه به زبان می آید سریعا لباس های کار در ذهن نقش میبندد البته این پارچه در تولیدات دیگر نیز کاربرد دارد.

پارچه های کجراه یکی از کاربردی و معروف ترین پارچه هایی است که در صنعت تولید لباس کار از آن استفاده میشود.کاربرد پارچه کجراه باعث شده است که لباس کار هایی با تعداد بالا را با این پارچه تهیه و تولید کنند.

انواع پارچه کجراه

پارچه کجراه فلامنت

پارچه کجراه فلامنت ویسکوز

پارچه کجراه کتان

انواع لباس های تولید شده با پارچه کج راه

لباس فرم مدارس

لباس های پزشکی و پرستاری

لباس های کار کارگری

مانتو شلوار اداری

پیراهن فرم

تولیدی لباس فرم بافتینه در راستای هدف والای خود برای کسب رضایت مشتریان از مرغوب ترین نوع پارچه های موجود در بازار استفاده میکند.

باید این را در نظر بگیریم که هر نوع لباس کار پارچه مخصوص خود را میخواهد که مشاوران گروه تولیدی لباس فرم بافتینه با در نظر گرفتن محیط کار و دمای شهر قرار گرفتن محل کار نو پارچه را انتخاب میکنند.

شما میتوانید برای بازدید از محصولات بافتینه از وب سایت های فعال این مجموعه دیدن فرماید یا برای خرید و سفارش محصول با تماس با مشاوران راهنمایی های لازم را بگیرید.

بزرگترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

Related Posts:

کار در محیط های سرد

روز های برفی و محیط کار با پایین آمدن درجه...

انتخاب لباس کار اداری زنانه

انتخاب لباس کار اداری زنانه

انتخاب رنگ لباس کار اداری با توجه به سازمان مورد...

برای کار در هتل چه باید بپوشید

شروع کار و لباس کار آیا شما زمانی که کار...