امکانات ویژه و خاص یک کاپشن زمستانه

امکانات ویژه و خاص یک کاپشن زمستانه

خز

قطعا خز مصنوعی انتخاب بهتری است برای شما که دوستدار محیط زیست هستید.

در برخی از کاپشن‌ ها لبه‌ های کلاه، لبه پایین و جلو را با خز می‌پوشانند. این کار فقط برای زیباتر شدن نیست، بلکه کمک ویژه‌ای به ایجاد و حفظ گرمای بیشتر خواهد کرد.

جیب

بزرگ و جادار بودن جیب‌ اهمیت بالایی دارد. بنابراین به دنبال کاپشنی باشید که دارای جیب‌های بزرگ، جادار و عایق‌ بندی شده با بهترین پارچه‌ها مانند پشم باشد.

جیب‌ها هم نقش تعیین‌ کننده‌ای در گرم‌ شدن دست‌ هایمان دارد. مخصوصا اگر آن‌ها را با پشم یا هر ماده‌ دیگر که به عنوان یک عایق حرارتی عمل می‌کند، تولید کنند.

کلاه

کاپشن با کلاه در مناطق سرد سیر بسیار کارآمد است. چرا که در هوای سرد، از کلاه برای گرم‌تر شدن و محافظت سر و گردن از سرما استفاده می‌کنید، در صورتی که هوا گرم‌تر شد، کلاه را جدا کرده و کمی هم از وزن کاپشن کم می‌شود.

به عنوان مثال سعی کنید به دنبال کاپشنی باشید، که کلاه آن قابلیت جداسازی داشته باشد. یعنی بتوان به‌ راحتی کلاه را از کاپشن جدا کرد.

امکانات ویژه و خاص یک کاپشن زمستانه

قابلیت جمع شدن در قسمت انتهایی کمر

در قسمت انتهای کمر برخی از کاپشن‌ها (معمولا در کاپشن‌های کوتاه)، نخ‌ های کششی برای جمع‌ کردن کاپشن قرار داده شده است که کشیدن آن، باعث بیشتر گرم‌شدن بدن و جلوگیری از ورود و خروج هوا می‌شود.

چسب در قسمت یقه

تمامی کاپشن‌ها با استفاده از زیپ یا دکمه بسته می‌شود، تا از ورود سرما به داخل جلوگیری شود. اما برای اطمینان بیشتر، برخی از تولیدکنندگان کاپشن‌های زمستانی، در قسمت یقه چسب‌هایی برای کیپ‌ و کامل‌ بسته‌شدن یقه قرار می‌دهند. این ویژگی بیشتر در مناطقی که مستعد هوای شدید و وزش باد در زمستان است، مفید خواهد بود.

توجه به این نکات شاید به ظاهر مهم نباشد، ولی کارایی آن‌ها زمانی مشخص می‌شود که بخواهید در سرمای شدید بدنتان را تا جای ممکن گرم نگه دارید.

برای خرید انواع کاپشن زمستانه با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، ما بهترین ها را برای شما میخواهیم. برای دیدن انواع کاپشن زمستانه کافی است به وب سایت تولیدی لباس فرم بافتینه مراجعه کرده و از قسمت محصولات انواع کاپشن زمستانه را مشاهده کنید.

Related Posts:

لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی

اهمیت لباس کار در شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه...

چند نکته هنگام انتخاب دستکش ایمنی

دستکش کار

مقاوم ترین دستکش کار در سال های اخیر استفاده از...

لباس کار مناسب فصل گرما

لباس کار مناسب فصل گرما

لباس کار مناسب فصل گرما رنگ لباس کار رنگ‌ های...