لباس اداری مردانه لباس فرم

انواع دیگری از راه و روش درست پوشیدن کت شلوار

چاک‌ها را فراموش نکنید

لباس اداری مردانه لباس فرم

چاکی که برای پشت کت اداری می‌زارند فراموش نکنید، چون که نقشی مهم در سبک کت ایجاد می‌کند. کلا چاک وسط بهتر است، زیرا خط های کت اداری را تمیز و ساده نشان می‌دهد. اما چاک دوطرف هم برای خودش از شخصیتی حائز اهمیت است. چاک دوطرفه کت اداری شما را خوش هیکل تر و زیباتر نشان می‌دهد.

پاچه دوبل (پاکتی)، بله یا خیر؟

اگر می خواهید پاچه شلوار را دوبل یا (پاکتی) کنید، پهنای آن را باید ۴/۵ سانتی‌متر کنید. بیشتر آقایان شلوار کلاسیک را می پسندند، که جلوی پاچه به نوک کفش تماس دارد و پشت آن به بالای پاشنه کفش برخورد می کند. این کار همیشه جواب می‌دهد، اما اگر کار بلدید، سپس می‌توانید کمی با پاچه بازی کنید و آن را تا قوزک پا برسانید.

لحظه ای که پیش خیاط می‌خواهید بروید، کفشی که برای این شلوارتان انتخاب کردید هم همراهتان ببرید و وقتی خواستید به پرو بروید بپوشید تا اندازه درست دست خیاطتان بیاید و همیشه این قانون قدیمی یادتان باشد: “دو بار اندازه بگیرید و یک بار ببرید، چون کوتاه کردن قد شلوار راحت است، اما بلند‌تر کردن آن ممکن نیست”.

چطور کت و شلوار مناسب شکل بدنتان بخرید

افرادی که قد متوسطی دارند و به اندازه مانکن‌ها لاغر نیستند، اما حتی بدون عرق ریختن در باشگاه و پوشیدن کت و شلوار اداری درست برای فرم بدنی‌اشان، می‌توانند استایل عالی داشته باشند. کسانی که وزن بالا و قد کوتاه دارند، باید به این گزینه ها توجه کنند.

Related Posts:

کت شلوار اداری لباس فرم

مشخصات لباس رسمی

لباس رسمی کت و شلوار اداری مردانه  هر فرد، از...

کاپشن زمستانه لباس فرم

مشخصات دیگری از نکته انتخاب لباس زمستانی

 انتخاب لباس زمستانی ما در این مطلب می خواهیم ادامه...

کت و شلوار اداری لباس فرم

مدل کت و شلوار اداری خاص و زیبا برای آقایان شیک پوش چیست؟

مدل کت و شلوار اداری خاص و زیبا برای آقایان...