انواع مختلف لباس کار مهندسی و ویژگی آنها

انواع مختلف لباس کار مهندسی و ویژگی آنها

جنس لباس کار مهندسی

بهترین جنس برای لباس ها، با الیاف طبیعی است که موجب ایجاد گردش هوا بین لباس و بدن می شود و از تعریق جلوگیری می کند، همچنین به این دلیل که معمولا لباس های کار بیش از سایر لباس ها شست و شو می شوند باید جنسشان به شکلی باشد که با شست و شوی مکرر دچار آب رفت، چروک و… نشود تا شیک بودن فرد زیر سوال نرود.

جنس لباس بر اساس شرایط محیطی و کار در نظر گرفته می شود.

ویژگی های لباس کار مهندسی

حین انتخاب خرید لباس کار مناسب حتما لباس سایز خودتان را انتخاب کنید، در صورتی که برایتان گشاد باشد نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید و کلافه خواهید شد.

بهتر است از لباس های با رنگ تیره مانند: مشکی، طوسی، سورمه ای یا قرمز استفاده شود به این دلیل که لک های آلودگی ها روی آنها نمایان نمی شود و شست و شوی آنها ساده تر است.

حتما اگر از این لباس در مکانی استفاده می شود که امکان آتش سوزی وجود داشته باشد از پارچه های نسوز خریداری کنید.

بهتر است نام و لوگو شرکت روی لباس ها درج شود، بهترین مکان برای درج لوگو جیب سمت چپ لباس است.

لباس کار مهندسی

این لباس ها باید علاوه بر کاربرد مناسب، راحتی و ایمن بودن، زیبا هم باشد. تا افرادی که فعالیت های فیزیکی زیادی دارند بتوانند بدون هیچ مزاحمتی به فعالیت های خود بپردازند و همچنین لباس از مقاومت خوبی هم برخوردار باشد.

پوشیدن لباس کار در برخی از محیط ها به دلیل خطرات حین کار یکی از الزمات است، این لباس ها می توانند از لباس های شخصی فرد و همچنین خود فرد محافظت کند، لباس کار مهندسی یکی از انواعی است که برای محیط های کارگاهی و کاری استفاده می شود.

انواع مختلف لباس کار مهندسی و ویژگی آنها

انواع لباس کار مهندسی

نوع دیگر لباس های دوبنده هستند که آستین ندارد، بهتر است از زیر این لباس ها از تی شرت های آستین بلند استفاده کنید.

بهترین نوعی که مورد استفاده قرار میگیرد، کاپشن و شلوارها هستند، یعنی همان لباس های دو تکه، اما با توجه به شرایط محیط کار از سرهمی ها هم استفاده می شود.

لباس های یکسره، در این نوع لباس ها به دلیل وجود جیب ممکن است حالت رسانا وجود داشته باشد، به همین دلیل در هنگام کار با جریان الکتریسیته مراقب باشید.

لباس کار مهندسی تولید لباس فرم بافتینه

کاپشن کار مهندسی یکی از لباس کار هایی است که در تولیدی لباس فرم بافتینه موجود است. برای مشاوره و خرید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و برای دیدن انواع لباس کار در تولیدی لباس فرم بافتینه می توانید به وب سایت های بافتینه مراجعه کرده و در قسمت محصولات البسه کار را دیدن فرمایید.

تولیدی لباس فرم بافتینه انواع لباس کار را برای شما تولید می کند که از جمله لباس کار های مهندسی و غیره است.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Related Posts:

راهنمای خرید کاپشن زمستانی برای فعالیت های مختلف

راهنمای خرید کاپشن زمستانی برای فعالیت های مختلف

راهنمای خرید کاپشن زمستانی برای فعالیت های مختلف انواع کاپشن...

لباس کار لباس فرم

دوخت لباس کار صنایع مختلف توسط بافتینه

تولیدی لباس فرم بافتینه برای صنعت ساخت و ساز ،...

لباس های فرم با مواد اولیه عالی

لباس های فرم با مواد اولیه عالی

مواد اولیه با کیفیت در تولید لباس کار یکی از...