انواع پارچه‌ های تیشرت لباس کار

انواع پارچه‌ های تیشرت لباس کار

پارچه پنبه

تی شرت‌ ها در انواع مختلف از جنس پارچه‌ ها تولید می‌ شوند.

داشتن پارچه مناسب هنگام انتخاب تی شرت کار برای سبک بودن و راحتی بسیار مهم است.

پنبه که به درستی به عنوان “پادشاه همه پارچه‌ ها” نامیده می‌ شود، یک ماده رایج برای تولید تی شرت است.

این به این دلیل است که پارچه ترکیب خوبی از نرمی، تنفس و راحتی را برای پوشیدن در محیط‌ های کاری فراهم می‌ کند.

برخی دلایل استفاده افراد از تی شرت پنبه ای کار:

  • مراقبت از آن‌ ها آسان است
  • تی شرت های پنبه ای نسبتا مقرون به صرفه هستند
  • قابل تنفس هستند

تی شرت ها ممکن است از انواع مختلف پنبه تولید شده باشند. یکی از انواع پنبه‌ ها، پنبه منگنه بلند است، که به طول الیاف پنبه اشاره دارد، این نوع پنبه جزء پنبه‌ های ‌برتر است که دارای بافت نرم‌ تری بوده و شیک تر به نظر می‌ رسد.

انواع پارچه‌ های تیشرت لباس کارترکیب پارچه های پنبه، پلی استر و ابریشم مصنوعی

ترکیب این سه پارچه می‌ تواند یک پارچه به مراتب باکیفیت تر در اختیار شما بگذارد. در تیشرت کار خود مخلوط این پارچه‌ ها را بررسی کنید تا دوام و مطابقت آن با نیاز خود را متوجه شوید.

ترکیب سه پارچه پنبه، پلی استر و ابریشم مصنوعی یک ترکیب سه‌ گانه برای تولید پارچه ای منحصر به فرد با ویژگی‌ های مناسب است. در واقع می‌ تواند معایب هر نوع پارچه را با تغییر و ترکیب خوب این نوع پارچه‌ ها جبران کرد. به عنوان مثال، سبکی ابریشم مصنوعی در کنار نرمی پنبه و دوام پلی استر می‌ تواند تعادل مناسبی از سبک بودن، راحتی و استقامت را ایجاد کند.

پارچه کتان

یکی از پارچه‌ های طبیعی که برای لباس‌ های تابستانی و خصوصا تیشرت کار مناسب بوده، کتان است، این پارچه بسیار سبک وزن است. کتان به اندازه سایر مواد برای تی شرت‌ های رایج نیست. با این وجود، می‌ تواند یک انتخاب عالی برای جذب رطوبت و حس تنفسی آن باشد.

اگر چه این پارچه با هر حرکتی چروک می‌ شود، اما برای استایل خنک و آرام در محل کار عالی است.

تی شرت‌ های کتان یک انتخاب محبوب برای تابستان است. این تی شرت ها بسیار سبک هستند و به سرعت خشک می‌ شوند، بر خلاف پنبه که به راحتی رطوبت را جذب می‌ کند.

پارچه پلی استر

تی شرت‌ های پلی استر معمولاً دارای ترکیبی از پلی استر و الاستین هستند. پلی استر برای افرادی که تمایل زیادی به عرق کردن دارند، خاصیت جذب رطوبت دارد و الاستین (یا اسپندکس) به شما کمک می‌ کند تا به راحتی حرکت کنید. بنابراین هم جذب رطوبت دارد و هم انعطاف پذیری مناسبی دارد.

پلی استر یک پارچه مصنوعی است که معمولا برای پوشاک ورزشی استفاده می‌ شود. این به این دلیل است که مواد به سرعت خشک می‌ شوند و راحت هستند.

شکل خود را حفظ می‌ کند و با شستشوی چند باره مستعد جمع شدن یا کشیدگی نیست. اگر چه ممکن است به اندازه پنبه راحت نباشد، اما وقتی صحبت از دوام بالاتر به میان می‌ آید،  پلی استر یک انتخاب ترجیحی برای کار با آن است.

اگر به دنبال یک تی شرت کار بسیار نرم هستید، به سراغ تی شرت با پارچه ترکیبی سه گانه بروید که از پنبه، پلی استر و ریون تشکیل شده است.

ترکیب پارچه های پلی استر و پنبه

تی شرت‌ های تولید شده از این پارچه به خوبی شکل خود را حفظ می‌ کنند و در مقابل پارچه‌ های صد درصد پنبه ای که ممکن است با چندین بار شستن کوچک شوند، مستعد چروک شدن بیش از حد نیستند.

این نوع پارچه معمولاً یک ترکیب پنجاه پنجاه از پلی استر و پنبه است. در ترکیب پلی استر و پنبه بهترین‌ های هر دو نوع پارچه طبیعی و مصنوعی را ترکیب می‌ کنند.

برای بسیاری گزینه مقرون به صرفه ای است و می‌ تواند ارزان تر از پارچه‌ های صد درصد نخی باشد.

جهت خرید انواع تی شرت های با کیفیت کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Related Posts:

معیار مهم برای خرید تیشرت مردانه

معیار مهم برای خرید تیشرت مردانه

تیشرت مردانه اغلب همه‌ی ما جزو دوست داران تیشرت هستیم...

لباس های کار و سطح بالای محافظت

لباس های کار و سطح بالای محافظت

محافظت از بالا تنه بالاتنه یکی از بزرگ‌ ترین بخش‌...

انواع لباس کار یکسره

انواع لباس کار یکسره

لباس کار یکسره لی و کتان پارچه‌ی لی، پارچه‌ای با...