انواع کاپشن زمستانه

انواع کاپشن زمستانه

ویژگی کاپشن زمستانی

خرید یک کاپشن خوب بسیار به صرفه تر است از خرید چندین کت و کاپشنی که چندان کارآمد نیستند.

امروزه مدل های مختلفی از انواع کاپشن به بازار پوشاک عرضه شده است. به عنوان مثال؛ کاپشن های ضد آب برای محافظت از بدن در برابر باران شدید طراحی و تولید شده اند.

کاپشن های چند لایه که امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار هستند چون قابلیت جداسازی دارند و دو لایه کاپشن از هم جدا شده و می توانید به صورت جداگانه از آن استفاده کنید. همچنین کاپشن های عایق پشمی و ژیله ها (کاپشن های بدون آستین) و کاپشن های پفی مسافرتی از مدل های محبوب کاپشن های زمستانی به شمار می روند.

کاپشن کار زمستانی

کاپشن کار مردانه کاملا راحت و همچنین عایق خوبی در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی است و ضد آب می باشد. پس در موقعیت های مختلف می توانید این کاپشن را بپوشید.

طراحی خوش دوخت بودن کاپشن کار در کنار مقاومت بالای آن در برابر شرایط آب و هوایی سرد و مرطوب، آن را به یک گزینه ایده آل و مناسب تبدیل کرده است.

انعطاف پذیری خوب سطح کاپشن کار آن را به یک پوشش مناسب برای کارهای روزمره زمستانی تبدیل کرده است.

پوسته ضد آب برای روزهای بارانی و زیپ در لایه داخلی این مدل کاپشن را برای پوشیدن در اطراف شهر و جاده ها و مکان های مختلف مناسب ساخته است.

انواع کاپشن زمستانه

کاپشن زمستانه کار و کوهنوردی

گرمای مناسب و کیفیت فوق العاده عالی این کاپشن گران قیمت بودن آن را تا حدودی توجیه می کند.

این کاپشن ها اغلب مورد استفاده کوهنوردان و کارگران در ارتفاعات و مکان های خیلی سرد قرار می گیرد. وزن کم این کاپشن در مقابل سطح عایق آن فوق العاده عالی به نظر می رسد.

کاپشن زمستانی

قبل از خرید کاپشن زمستانه توجه داشته باشید که با توجه به شرایط آب و هوایی محل سکونت خود و همچنین موقعیت هایی که می خواهید کاپشن بپوشید، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هنگامی که سردترین ماه های زمستان فرا می رسد، وقت آن است که یک ژاکت یا کاپشن زمستانی بپوشید.

انتخاب کاپشن زمستانی

به این نکته توجه کنید که پوشش مناسب در ناحیه یقه باعث می شود تا در هوای سرد نیاز به استفاده از اکسسوری هایی همچون شال گردن نباشد.

یک کاپشن شیک و گرم با طراحی فوق العاده زیبا مطمئنا گزینه انتخابی بسیاری از افراد محسوب می شود.

طراحی یقه و میزان ضخامت کاپشن، وجود هود و قابلیت جابجایی آن، پوسته ضد آب و پارچه بادوام و چندین جیب در کاپشن بسیار چشمگیر می باشد.

برای دیدن انواع کاپشن زمستانه به سایت تولیدی لباس فرم بافتینه مراجعه کرده و انواع کاپشن ها را در قسمت محصولات مشاهده فرمایید. برای خرید و مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Related Posts:

لباس کار لباس فرم

تولیدی لباس فرم بافتینه و محصولات تخصصی

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه تولیدی لباس فرم بافتینه محصولات...

برخی اطلاعات کاربردی در مورد لباس کار

برخی اطلاعات کاربردی در مورد لباس کار

اطلاعات کامل ما در مورد لباس کار برای مشتریان اگر...

ترکیب های لباس کار

ترکیب های لباس کار

رنگ ها در مورد رنگ‌ ها، چند راه برای انجام...