انواع کاپشن های زمستانه

انواع کاپشن های زمستانه

کاپشن‌‌های چندلایه (چند کاره)

کاپشن‌ های چند لایه نوع دیگری از کاپشن زمستانی است، که طرفداران بسیاری دارد. درواقع این مدل کاپشن از دو لایه تشکیل شده که به یکدیگر متصل است. ویژگی جالب این کاپشن قابلیت جداسازی آن است. یعنی میتوان آن را به صورت جداگانه هم پوشید.

مثلا زمانی که سرمای هوا شدید نیست، تنها از لایه زیرین آن استفاده کرد و در صورت شدت‌ یافتن دمای هوا، هر دو را با یکدیگر پوشید. معمولا لایه بیرونی این نوع کاپشن به صورت ضد آب و برای استفاده در هوای بارانی و برفی تولید می‌شود.

کاپشن‌های ضد آب

بدیهی است، از کاپشن‌های ضد آب بیشتر برای محافظت از باران و خیس‌ نشدن استفاده می‌شود و نباید توقع داشت در سرمای زمستان بدن ما را آنطور که انتظار می‌رود، گرم کند. بهترین فصول سال برای پوشیدن آنها، فصل بهار و پاییز به دلیل بارش زیاد باران است.

همانطور که از نام آن مشخص است، این کاپشن برای محافظت بدن از خیس شدن در برابر باران شدید تولید می‌شود. لایه‌ بیرونی آن ضد آب است، و رویه نرم، صاف و یکدستی دارد. برخی از آنها تا کمر و به اصطلاح به صورت کت‌ و برخی دیگر تا زانو و بلند تولید می‌شود.

انواع کاپشن های زمستانه

کاپشن‌های عایق پشمی

بیشتر کسانی که در مناطق بسیار سرد زندگی می‌کنند، طرفدار این مدل کاپشن‌ هستند.

این نوع کاپشن، یک عایق فوق‌العاده برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرماست. همچنین به دلیل نوع دوختی که معمولا روی سطح کار ایجاد می‌شود، هوای گرم را محبوس کرده و باعث حفظ گرمای بدن می‌شود.

سویشرت

لایه داخلی بیشتر سوئیشرت‌ها از پشم گوسفند و پلی‌استر و لایه بیرونی آن از پارچه مقاوم در برابر تولید می‌شود. البته نوع دوم سوئیشرت‌هایی که لایه بیرونی آن ضد آب نیست، هم تولید می‌شود.

در واقع سوئیشرت‌ها بیشتر به عنوان لباسی گرم در هوای نه چندان سرد استفاده می‌شود.

جنس نرم و وزن سبک آن آزادی عمل زیادی ایجاد می‌کند و بیشتر مناسب استفاده در فضای باز است.

کاپشن‌های سبک و بدون آستین

ژیله‌ها در بین افرادی‌ که بسیار مسافرت می‌کنند، بسیار محبوب است. وزن کم، ضخامت پایین و راحتی آن، از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این محصول به‌ ویژه در بین کوهنوردان و طبیعت‌ گردان است.

در واقع به دلیل نبود آستین در این لباس، شما تحرک و آزادی عمل بیشتری دارید، ضمن این‌ که قسمت اصلی بدن که جلوتنه است را به‌ خوبی گرم می‌کند. البته ژیله‌ها به عنوان بخشی از یک سیستم لایه‌ بندی بسیار عالی هستند.

چون می‌توان، پیراهنی از جنس پشم زیر آن‌ها پوشید و ضمن گرم‌ ماندن بدن، آزادی عمل و تحرک را همچنان حفظ کرد.

تولیدی لباس فرم بافتینه همراه شماست تا به بهترین ها دست یابید، برای سفارش انواع کاپشن زمستانه کافی است با مشاوران ما در تماس باشید.

Related Posts:

لباس کار دو تکه: سبکی با انعطاف‌ پذیری و امکانات بیشتر

لباس کار دو تکه: سبکی با انعطاف‌ پذیری و امکانات بیشتر

لباس کار دو تکه: سبکی با انعطاف‌ پذیری و امکانات...

انتخاب لباس کار راحت و کاربردی

انتخاب لباس کار راحت و کاربردی

انتخاب لباس کار راحت و کاربردی از مواد تنفس پذیر...

شلوار کار: مد و کاربردها

شلوار کار: مد و کاربردها

شلوار کار: مد و کاربردها اهمیت شلوار کار شلوار کار...