با شلوار جین چه کفش هایی بپوشیم؟

با شلوار جین چه کفش هایی بپوشیم؟

انتخاب کفش مناسب شلوار جین مردانه

انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین به چندین نکته بستگی دارد. یک آن که بایستی ابتدا تصمیم بگیرید که در چه سبکی تیپ بزنید و دو آن که چه نوع شلوار و چه نوع کفشی با هیکل و ویژگی های پاهایتان مناسب است.

انتخاب کفش مناسب برای پوشیدن با شلوار جین می تواند کاری دشواری و سخت باشد. رنگ ها، مدل ها و برش های متفاوتی از این شلوار وجود دارد. همچنین سبک های متفاوتی از کفش نیز وجود دارد. به همین دلیل است که توجه به این که شلوار و کفش هایتان با هم هماهنگ است یا نه ممکن است گیج کننده به نظر برسد.

لازم است که قبل از آن که بتوانید انتخاب کنید که چه نوع کفشی با شلوار جین بپوشید، باید همه ی این عوامل را در نظر بگیرید.

کفش رسمی با شلوار جین

برای ست کردن شلوار جین با کفش رسمی، از شلوارهای جین رسمی تر استفاده کنید. زیرا شلوارهایی که پر از پارگی و سنگشور هستند، با کفش رسمی شما در تضاد خواهند بود. همچنین دقت داشته باشید که یا از شلوارهای تنگ استفاده کنید و یا پایین شلوارتان را تا بزنید. زیرا چنانچه شلوار شما بر روی کفشتان قرار گیرد، زیبایی و جذابیت ظاهر شما از میان خواهد رفت.

همه ما تصور می کنیم که شلوار جین تنها با کفش های کتانی و اسپرت ست می شود. هر چند الزاما همیشه نباید با این سبک کفش ها پوشیده شوند. برای داشتن استایلی مدرن و هوشمندانه می توانید کفش های رسمی را با شلوار جین بپوشید.

اگر می خواهید از شلوار جین در کنار کفش رسمی استفاده کنید، می توانید برای زیبایی ظاهر خود، از کت اسپرت نیز کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که حتما از شلوارهای جین ساده و رسمی برای تیپ خود کمک بگیرید.

پوشیدن کفش مناسب با شلوار جین

دلیل علاقه شدید به شلوار جین، آن است که شما می توانید شلوار جین را برای هر مناسبت یا موقعیتی، از یک مهمانی ساده تا یک قرار عاشقانه در شبی رویایی به تن کنید و تیپی زیبا و منحصر به فرد را برای خود ایجاد کنید. اما دقت داشته باشید که هیچ تیپی بدون کفش های مناسب، کامل نیست.

یکی از دغدغه های اصلی آقایان این است که با شلوار جین خود چه کفشی بپوشند؟ از آنجایی که رنگ های مختلفی از شلوار جین مانند شلوار جین آبی یا زغال سنگی برای آقایان وجود دارد، ست کردن کفش مناسب با آن ها کمی سخت می باشد.

با شلوار جین چه کفش هایی بپوشیم؟

کفش نیمه اسپرت با شلوار جین

افرادی که علاقه مند به تیپ های اسپرت هستند ولی تمایلی به پوشیدن کتانی ندارند، می توانند از این کفش ها برای ست کردن تیپ خود با شلوار جین استفاده کنند.

کفش های نیمه اسپرت که از آن ها به عنوان کفش های کالج یاد می شود، یکی از کاندیدهای کفش برای شلوار جین می باشند.

توصیه این است که برای ست کردن کفش های نیمه اسپرت و یا کالج با شلوار جین، از شلوارهای ساده و کمی تنگ استفاده کنید.

کفش کتانی با شلوار جین

شما می توانید انواع شلوار جین را با کتانی ست کنید. برای مثال می توانید از شلوار های زاپ دار، سنگشور شده، گشاد و یا دمپا برای ست کردن با کتانی استفاده کنید.

کفش های کتانی، رایج‌ترین و پر کاربردترین کفش قابل استفاده برای شلوار جین می باشند. از آنجایی که شلوار جین در دسته تیپ های اسپرت قرار دارد، ست کردن آن ها با کفش های اسپرت، بهترین نوع انتخاب می باشد. زیرا هم کتانی و هم شلوار جین در دسته لباس اسپرت قرار دارند.

دقت به تناسب رنگ شلوار و رنگ کتانی بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا بایستی رنگ کتانی خود را متناسب با رنگ و مدل شلوار انتخاب کنید.

کتانی سفید بهترین دوست شلوار جین است. زیرا کتانی سفید با تمامی رنگ های شلوار جین، ترکیبی زیبا پدید می آورد.

نیم بوت با شلوارجین

ست کردن شلوار جین با نیم بوت، ترکیبی بسیار زیبا را پدید می آورد. البته باید این مژده را به شما بدهیم که برای ست کردن شلوار جین با نیم بوت، قدرت انتخاب بالاتری خواهید داشت.

شلوارجین تنها مناسب فصل بهار و تابستان نیست و یکی از بهترین گزینه ها برای فصل زمستان می باشد.

می توانید از شلوارهای زاپ دار، سنگشور شده، تنگ و یا پاره برای ست کردن با نیم بوت استفاده کنید. البته یک نکته برای استفاده از شلوارهای جین با نیم بوت وجود دارد.

دقت کنید شلوار جین بر روی نیم بوت شما قرار گیرد. بنابراین برای ست کردن شلوار جین با نیم بوت، از شلوارهای کوتاه استفاده کنید.

چنانچه می خواهید از شلوارهای گشاد استفاده کنید، حتما و حتما پایین شلوار را تا بالای نیم بوت تا کنید.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس‌های با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Related Posts:

خرید لباس کار زمستانی برای هوای بارانی از تولیدی لباس فرم بافتینه

خرید لباس کار زمستانی برای هوای بارانی از تولیدی لباس فرم بافتینه

کار کردن در هوای بارانی اگر می خواهید در هنگام...

لباس فرم اداری: اهمیت، طراحی و ارتقاء فرهنگ سازمانی

لباس فرم اداری: اهمیت، طراحی و ارتقاء فرهنگ سازمانی

لباس فرم اداری: اهمیت، طراحی و ارتقاء فرهنگ سازمانی اهمیت...

فصل زمستان و محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

فصل زمستان و محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

کت کاپشن های سنگین شما به یک کت زمستانی نیاز...