بهترین تی شرت

بهترین تی شرت

تی شرت

به دلیل راحتی و جذابیت تی شرت بیشتر مردم از آن استفاده می کنند. در آقایان استفاده بیشتری از تی شرت می شود، زیرا می توانند از تی شرت برای مکان‌های مختلفی استفاده کنند و از آن بهره ببرند. تی شرت ها رنگ ها و بچسب ها و نوع پارچه متفاوتی دارند به همین خاطر انتخاب یک تی شرت برای افراد سخت است.

یکی از پوشش های محبوب مردم اعم از زن و مرد تی شرت است. در زمان فصل های گرم آقایان اندکی از پول خود را صرف خرید تی شرت می کنند.

بهترین تی شرت

انواع تی شرت:

  • تی شرت یقه هفت
  • تی شرت یقه دار
  • تی شرت یقه گرد

در تولیدی لباس بافتینه سه نوع بهترین جنس پارچه در تی شرت استفاده شده که می توانید انتخاب خود را انجام دهید، این پارچه ها عبارت است از:

  • پارچه جودن
  • پارچه دورس
  • پارچه پنبه

نحوه‌ی شستن تی‌شرت مردانه

برای شستن تی شرت همیشه سعی کنید به سراغ ماشین لباسشویی نروید، چون ماشین لباس شویی طول عمر لباس ها را کم می کند. اگر مجبورید که با ماشین لباس شویی، لباستان را بشویید، از آب سرد استفاده نکنید و سعی کنید آن لباس را به تنهایی و بدون لباس های دیگر در ماشین لباس شویی بشویید. هنگامی که می خواهید، تی شرت را روی بند لباسی پهن کنید، هیچ وقت آب لباس را نگیرید، چون این کار باعث چروک شدن و از بین رفتن پرزهای لباس خواهد شد. سعی کنید به همان شکل آن را روی بند لباسی پهن کنید.

پوشش مردان خوش تیپ

مردان خوشتیپ و شیک پوش پیوسته به دنبال پوشش های خاص و جذاب هستند. تی شرت در فصل های گرم سال یکی از بهترین پوشش ها می باشد که می تواند زیبایی اندام شما را دوبرابر کند. به گونه ای که می توانید آن را با انواع مختلف شلوار جین یا کتان یا شلوار های اسلش بپوشید.

تی شرت چیست؟

قبلا این لباس را فقط به عنوان زیرپوش استفاده می کردند. اما در حال حاضر آقایان به صورت تکی از این پوشش استفاده می کنند. در اواخر قرن نوزدهم میلادی بود که تی شرت ها روی کار آمدند و تبدیل به پوشش مورد علاقه‌ی آقایان و بانوان شدند.

تی شرت نوعی پوشش برای پوشاندن قسمت بالا تنه افراد است که از اصطلاعات انگلیسی بر گرفته است. اغلب تیشرت هایی که در بازار موجود هستند، بدون دکمه و یقه می باشند. دلیل نامگذاری تی شرت قسمت بالایی این لباس است که وقتی آن را تن می کنید، متوجه می شوید شکلی شبیه به حرف انگلیسی تی است. معمولا آستین تی شرت ها کوتاه می باشد، اما امروزه شاهد تولید تی شرت‌هایی با آستین بلند هم هستیم.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Related Posts:

جنس پارچه یک نکته کلیدی هنگام خرید تی شرت

جنس پارچه یک نکته کلیدی هنگام خرید تی شرت

پارچه صد در صد پنبه در دمای اتاق، حتی اگر...

مانتو شلوار اداری لباس فرم

مشخصات مانتو فرم اداری و خریدش که قابل پیش بینی باشد

قابل پیش بینی باشد حداکثر طرح مانتو فرم اداری قشنگ...

خرید لباس کار: راهنمایی برای انتخاب و خرید لباس‌ کار مناسب

خرید لباس کار: راهنمایی برای انتخاب و خرید لباس‌ کار مناسب

خرید لباس کار: راهنمایی برای انتخاب و خرید لباس‌ کار...