روش های معجزه آسا برای دوام بیشتر لباس کار

روش های معجزه آسا برای دوام بیشتر لباس کار

چند روش های معجزه آسا برای دوام بیشتر لباس کار

  • برنامه شستشوی ماشین لباسشویی خود را انتخاب کنید
    امروزه بسته به نوع پارچه و نوع لباس، برنامه های مختلفی برای شستشو توسط ماشین لباسشویی وجود دارد. با استفاده از دفترچه راهنما، برنامه مناسب را انتخاب کنید.
  • لباس کار را پشت و رو کرده و بشویید
    این یک روند خیلی خوب برای شستن لباس کار است و تنها چند ثانیه طول می کشد. بدین گونه از فرسایش لباس کار جلوگیری می کنید.
  • لباس کار را با آب سرد بشویید
    شستن با آب سرد باعث می شود لباس کار رنگ خود را حفظ کند. در عین حال اگر لباس خود را با آب گرم بشویید، باعث کوتاه شدن لباس می شود.
  • لباس کار خود را به طرز هوشمندانه ای نگهداری کنید
    اگر لباس کاری را استفاده نمی کنید، باید آنرا به نحو مناسبی ذخیره نمایید. زیر میز، آویزان کردن آن در اتاق نشیمن یا صندلی عقب ماشین جای مناسبی نیست.
  • رفوی لباس کار
    اگر یک دکمه لباس کارتان افتاده است یا گوشه ای از آن پاره شده است، نیازی نیست یونیفرم خود را دور بیندازید. می توانید آن را مرمت کنید.
  • از دستورالعمل های مخصوص مراقبت از یونیفرم استفاده نمایید
    تست مخصوص شستشو و پوشش لباس کار در عین حال که کار خسته کننده ای می باشد اما بسیار مهم است. بعضی از نکات در برچسب لباس کار قرار داده شده است.
  • لباس کار خود را روی بند رخت خشک کنید
    اگر می خواهید لباس کارتان زود خشک شود می توانید از خشک کن استفاده کنید. در غیر این صورت، بهترین کار استفاده از بند رخت است.

روش های معجزه آسا برای دوام لباس کار

هر لباس کاری را در خشک کن نیندازید. شستن هر لباس کار، روش مخصوص به خود را دارد. اگر از روش های اشتباه برای شستن لباس کار استفاده کنید، احتمال دارد صدمات جبران ناپذیری به آن وارد نمایید.

با اجرای چند روش جهت افزایش طول عمر لباس کار برای مشاغل مختلف، شما می توانید بودجه سالانه خود را تعدیل کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

معمولا بسیاری از مردم سوال می کنند چه کنیم که لباس کار عمر بیشتری داشته باشد. برای حفظ کیفیت لباس کار، راه های زیادی وجود دارد که نمی توان تمامی آن ها را بر روی برچست کوچک موجود بر روی لباس کار گنجاند.

شما می توانید با به کارگیری چند ترفند ساده، یک لباس کار را سال ها سالم نگه دارید و در مقابل با به کار گیری روش های اشتباه، دو هفته ای آن را خراب کنید.

روش های معجزه آسا برای دوام بیشتر لباس کارلباس کار با کیفیت بخرید

اگر تامین کننده لباس کار، از پارچه با کیفیت، پنبه ارگانیک یا نخ های بازیافتی استفاده نماید، می توانید مطمئن باشید که قصد دارد لباس کاری با دوام تولید نماید.

زمانی که یک لباس کار با قیمت پایین پیدا می کنید، خرید آن شما را وسوسه می کند. اما یک خرید ارزان به همان اندازه که می تواند وسوسه انگیز باشد، شاید به دلیل کیفیت پایین لباس کار، کلا به منزله دور ریختن پول شما باشد.

از لباس کار خود محافظت نمایید

هیچ مدیری نمی خواهد روحیه پرسنل خود را از بین ببرد و در عین حال بودجه ای که به جایگزین کردن یونیفرم کثیف و لک شده تخصیص می یابد، می تواند در جایی دیگر کاربرد داشته باشد! مثلا می تواند صرف پاداش یا تشویقی هایی برای پرسنل شود. بنابراین گاهی این مشکلات می تواند طی یک گپ و گفت دوستانه حل و فصل شود.

شاید پرسنل شما به قدری سرشان شلوغ باشد که وقت نکنند زمانی که کارهای کثیف انجام می دهند، پیش بندی روی یونیفرم خود بیندازند.

در کل لباس کار خیلی زیبا نیست. بنابراین ممکن است ظاهر خیلی خوبی نداشته باشد. با این وجود می توانید از پیشبندهایی استفاده کنید که خطر لک شدن لباس کار را بسیار کم کند. امروزه بیشتر پیشبندها به گونه ای طراحی شده اند که مدرن بوده و طول عمر بالایی دارند.

یونیفرم خود را بیش از حد نشویید یا خشک نکنید

برخی از کارهای تمام وقت که تنها یک لباس کار به پرسنل خود برای پنج روز کاری اختصاص می دهند، باید یک بار در هفته آن را شسته و خشک نمایند. اگر لباس کار در کل یک هفته پوشیده شود، بو می گیرد. مهم نیست لباس کار چقدر تمیز بوده و فردی که از آن استفاده می کند چقدر نظافت را رعایت نماید و یا این که چقدر عطر می زند، اما متاسفانه این اتفاق می افتد.

نسبت خرید لباس کار معمولا سه لباس کار برای کار تمام وقت، دو لباس کار برای کار پاره وقت و یک لباس کار برای کار موردی است.به نظر می رسد این یک رویه برای اکثر مشاغل است و بنا به دلایلی خیلی هم خوب است.

تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما می خواهد، جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Related Posts:

اخبار لباس کار های بافتینه

اخبار لباس کار های بافتینه

اخبار شخصی لباس کار بافتینه درباره آنچه اتفاق می افتد...

کار در محیط های کاری باز با لباس های کار بافتینه

کار در محیط های کاری باز با لباس های کار بافتینه

کار در محیط باز کسانی که در خارج کار می...

کاپشن‌های زمستانه برای کار: اهمیت و انتخاب

کاپشن‌های زمستانه برای کار: اهمیت و انتخاب

کاپشن‌های زمستانه برای کار: اهمیت و انتخاب گرمایی و عایق...