طیف محصولات خاص بافتینه

طیف محصولات خاص بافتینه

طیف گسترده و محصولات خاص بافتینه

طیف کاپشن های مردانه ما ضد باد و ضد آب هستند. ساخته شده از یک پلی استر دوخته شده با دوام و با آستر گرم و پلی استر ، آنها یک لایه محافظ و گرمای خارجی را ارائه می دهند که برای کارهای بیرونی مناسب است.

اگر  روی لباس های کار ضد آب سبک استفاده شود ، می توانید محافظت کامل از عناصر را ایجاد کنید در حالی که سهولت حرکت و انعطاف پذیری را فراهم می کند که معمولاً با کت های سنگین فضای باز امکان پذیر نیست.

طیف محصولات خاص بافتینه

طراحی های لباس کار

هنگام طراحی های مردانه ، ما نه تنها از جدیدترین مدل های بروز در سطح جهانی تبعیت میکنیم، بلکه از سبک های مختلف با استفاده از نیاز های مشاغل طراحی کنیم.

طراحی لباس های کار بستگی به میحط های شغلی شما دارند، با برسی محیط های کاری شما میتوانیم لباس های کار شما را به راحتی طراحی و تولید کنیم.

هوای متفاوت و لباس های کار

طبق معمول ، هنگام تغییر روند هوا در طول سال ،لباس های کار نیز تغییر میکنند . هوای گرم شاهد ورود تی شرت  های رنگ روشن و الگوهای زیبا است در حالی که زمستان یک کاپشن یا دیگر محصولات زمستانی تولیدی لباس فرم بافتینه مناسب هستند.

شما با وجود تولیدی لباس فرم بافتینه دیگر لباس های فصول برای شغل خود نباشید. شما در هر جایی از ایران باشید ما لباس های کار را برای شما ارسال میکنیم.

البسه های کار بافتینه

البسه های کار در تولیدی لباس فرم بافتینه به صورت عمده در اختیار شما هستند. البسه های کاری در بخش اداری مانند کراوات ، پاپیون ، دگمه سر دست ، و غیره میباشد.

همچنین ما البسه های بی نظیری در تولیدی لباس فرم بافتینه در بخش های کارگاهی داریم. البسه های کار مانند انواع دستکش ، انواع کلاه مانند کلاه نقاب دار ، کلاه ایمنی ، کلاه زمستانی و انواع عینک های ایمنی ، کفش ایمنی و غیره میباشد.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس صنعتی بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد. از حمایت های شما متشکریم.

Related Posts:

لباس های کار هویت بخشی ، ایمنی و بهداشت

لباس های کار هویت بخشی ، ایمنی و بهداشت

لباس های کار و هویت بخشی به افراد شاغل لباس...

لباس زمستانه لباس فرم

انواع دیگری از راهنمایی های لباس پوشیدن در زمستان

لباس پنبه‌ای یا پشمی بپوشید پارچه های پنبه ای برایتان...

چند مدل کاپشن زمستانه برای انتخاب بهتر

چند مدل کاپشن زمستانه برای انتخاب بهتر

کاپشن پر مردانه در باران، برف و حتی سرمای ملایم پاییزی،...