فرآیند تولید البسه های فرم اداری

دراین مقاله سعی داریم  کسانی را که که دانشی از تولید لباس فرم اداری ندارند و مشتاق به راه اندازی آن هستند  راهنمایی کنیم تا بتوانند در این عرصه جای پای محکمی بردارند.

مقدمه
اولین حرکت این است که با خود تکلیفتان را روشن کنید که چرا میخواهید یک تولیدی تی شرت، تولیدی لباس کار، تولیدی کت وشلوار، تولیدی مانتو فرم، تولیدی کاپشن رمستانه،و … راه بیاندازید، در کار تولیدی پوشاک برای موفقیت نباید ملاک اولتان درآمد زایی باشد، اگر ملاک اصلیتان درآمدزایی است پیشنهاد میکنم راه های دیگری را امتحان نمایید. این کار پیش از هر چیزی به علاقه و حوصله نیاز دارد، باید در اول کار حتی به فکر زیان دادن هم باشید.
اگر قصد تاسیس تولیدی صنعتی لباس فرم  بزرگ را دارید باید از یک مهندس صنایع ، یک مهندس نساجی ، یک طراح لباس و یک دوزنده  لباس فرم اداری پرتجربه و ماهر کمک بگیرید، پس این مقاله برایتان مسلما کافی نیست ولی اگر دنبال یک تولیدی جمع و جور هستید درست آمدید.
حال که این دو مقوله را درک کردید میرویم سراغ اصل داستان، اولین کاری که باید انجام دهید تهیه جایی مناسب برای تولیدی لباس فرم، شماست، خوشبختانه تولیدی تی شرتت ، به جای خیلی وسیعی نیاز ندارد، فقط به اندازه ای مکان نیاز دارد که در آن ۴ چرخ خیاطی ، یک میز برش مناسب با تولیدتان و جایی برای دپو و وسط کاری جای شود،
در قسمت قبل کمی از قسمت دوم را هم گفتیم، بله درست است شما به ۳ الی ۴ چرخ خیاطی احتیاج دارید، که این نوع چرخ ها هستند : راسته دوز، میان دوز ، زیگزال و در موارد احتیاج دکمه مادگی زن .
مسلما به یک میز برش هم احتیاج پیدا خواهید کرد که معمولا بسیار بزرگند،
در قسمت سوم شما باید طرح های لباس های مورد نظر خود را از قبیل ( تیشرت، کت وشلوار، لباسکار، مانتو و شلوار فرم ، لباس آشپزی، کاپشن زمستانی، و یا هر البسه دیگر ) پیدا و الگو برداری کنید، در این کار میتوانید از الگوهای آماده، طراح لباس یا یک دوزنده ی ماهر کمک بگیرید، خط تولیدتان باید به گونه ای باشد که تداخلی بین وظیفه ها ایجاد نگردد،
قسمت چهارم مهمترین قسمت است، شما در این قسمت باید راهی برای فروش اجناس خود یا یک سفارش دهنده پیدا کنید،  این کار باید قبل از استخدام خیاط صورت گیرد که بتوان طبق آن تعداد خیاط  و وسط کار را تعیین کرد، بعد از پیدا کردن این روزنه، باید برآورد کنید که آیا با قیمت پیشنهادی فروش یا سفارش درآمدی برایتان دارد یا خیر، البته با در نظر گرفتن درصد پرتی کار.
اگر تا اینجای مرحله را پیش رفتید تبریک میگویم ، چون ۹۰ درصد راه را پیموده اید،
بعد از پیمودن این مراحل به نحو احسنت باید شروع به نیروگیری متخصص کنید.
قبل از شروع دوخت حتما از یک خیاط مراحل دقیق دوخت را بیاموزید،
نمونه ای از دوخت، دوخت یک تی شرت ساده میباشد که تقریبا به این صورت میباشد : برش کار، درست کردن قابک، چسباندن قابک به پیش ، وصل سر شانه ها، وصل یقه،  وصل آستین به صورت باز ، دوخت بغل و زیر استین ، دوخت پایین کار ، دکمه و مادگی و در اخر نخ کشی و بسته بندی.

Related Posts:

لباس کار لباس فرم

آنچه تولیدی لباس فرم بافتینه انجام میدهد

محصولات استاندارد بافتینه ما بالاترین استانداردهای خدمات و پشتیبانی مشتری...

پیراهن فرم اداری نمادی از هویت و کارایی سازمانی

پیراهن فرم اداری نمادی از هویت و کارایی سازمانی

پیراهن فرم اداری نمادی از هویت و کارایی سازمانی هویت...

لباس کار های برای تمامی مشاغل و کار ها

لباس کار ها برای تمامی مشاغل و کار ها

لباس های کار برای مشاغل صنعتی کاپشن شلوار های مهندسی...