قیمت لباس کار چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت لباس کار چگونه تعیین می‌شود؟

عوامل موثر بر قیمت لباس کار

  • جنس پارچه
  • اعتبار تولید کننده
  • نوع دوخت

جنس پارچه

درصد پنبه یا نخ موجود در پارچه نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. هرچه درصد نخ یا پنبه موجود در پارچه بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود.

مهم‌ترین عامل تعیین قیمت یک دست لباس کار، قیمت پارچه‌ی آن است. پارچه‌های متفاوتی در بازار وجود دارد که علاوه بر کاربری خاصی که دارند ممکن است تولید داخل یا خارج از کشور باشند. تولیدات داخل به علت نداشتن هزینه گمرکی و هزینه حمل و نقل پایین، برای مشتری ارزان‌تر خواهد بود.

خرید لباس کار

اگر به مراکز خرید پوشاک صنعتی و لباس کار سر زده باشید، حتما با قیمت‌های متفاوتی روبرو شده اید و شاید در بعضی موارد از قیمت یک دست لباس کار تعجب کرده باشید.

مشتریان خرید لباس کارها معمولا کارخانه ها و کارگاه های صنعتی یا ارگان های اداری هستند و از آنجا که خرید این محصولات معمولا به صورت عمده صورت می‌گیرد، قیمت لباس کار برای خریداران امری مهم است.

قیمت لباس کار چگونه تعیین می‌شود؟

نوع دوخت

اگر شما قصد خرید لباسی را دارید که مقاومت آن در برابر تحرکات زیاد، بالا باشد باید لباسی را تهیه کنید که دو ردیف دوخت یا سه ردیف دوخت داشته باشد.

دوخت لباس عامل تاثیرگذار دیگری در تعیین قیمت آن است. بسته به نوع کار و فشاری که در حین کار به لباس می‌آید، تولید کننده لباس کار، از تعداد دوخت بیشتری در پوشاک خود استفاده می‌کند.

قیمت تعداد دوخت بیشتر، قیمت تمام شده‌ی لباس را بالاتر می‌برد. همچنین دوخت‌های ریزتر، نخ بیشتری را مورد استفاده قرار خواهند داد. پس قیمت دوخت‌های ریزتر، کمی بیشتر است.

اعتبار تولید کننده

داشتن مارک یعنی که شما محصول خود را از یک تولید کننده با سابقه و معتبر خرید کرده اید. اعتبار چیزی نیست که یک شبه حاصل شود یا اتفاقی به دست بیاید. تولیدی که سال‌ها آزمون و خطا و آزمایش کرده، کم کم می‌تواند راه و روش مخصوص به خود را در تولید محصولاتش بیابد و با توجه به نیاز مشتری، اقدام به تولید بهترین محصول کند. پس لباس که از یک تولیدی معتبر تهیه می‌کنید، حتما قیمت بالاتری دارد.

حتما تا به حال شنیده اید که فلان لباس “مارک” است. مارک داشتن این روزها پایش به دنیای لباس کار هم باز شده و بارها شنیده‌ایم: “لباس مارک کیفیت بالاتری دارد…”

اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه ما باشید خرید لباس کار شما به راحتی انجام می شود. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

Related Posts:

لباس کار یکسره: ضرورتی برای ایمنی و کارایی

لباس کار یکسره: ضرورتی برای ایمنی و کارایی

لباس کار یکسره: ضرورتی برای ایمنی و کارایی انواع لباس...

مقالات تولیدی لباس فرم بافتینه

مقالات تولیدی لباس فرم بافتینه

مقالات لباس کار بافتینه مقالات پرونده هایی با مقدار کمی...

کت شلوار اداری لباس فرم

چه نکاتی در مورد کت و شلوار طوسی باید بدانید

نکاتی در مورد کت و شلوار طوسی کت و شلوار...