لباس زمستانه لباس فرم

لباس‌های زمستانی زیبا در روزهای سرد سال می‌توان پوشید

لباس‌های زمستانی زیبا در روزهای سرد سال

موقع ایی که هوا خیلی سرد شود، گزینه اول شما برای بیرون رفتن از منزل پوشیدن لباس گرم و کلفت است، و راحتی و شیک بودن در گزینه های بعدی قرار می‌گیرند. اما با توجه به تغییرات جدید در دنیای مد دیگه هیچ نقصی میان گرم، راحت بودن یا شیک بودن وجود ندارد. می‌توانید لباس‌های زمستانی زیبایی انتخاب کنید که در عین قشنگی و جذابیت شما را خوب گرم نگه میدارند و  کامل در آن‌ها احساس راحتی کنید.

 

لباس زمستانه لباس فرم

در این مقاله ما می خواهیم تعدادی فرم زمستانی قشنگ با ترکیب لباس‌های زمستانی زیبا به شما معرفی کنیم که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید و لباس‌های زمستانی خود را برای تیپ شخصی خود ترکیب کنید تا جالب شود.

پالتوی خز با شلوار جین و بوت ساق کوتاه

پالتوی خز یکی از جالب ترین لباس‌های زمستانی است که نظر ما این هست برای زیبایی هرچه بیشتر، آن همراه با بوت ساق کوتاه و شلوار جین بپوشید. این پالتوها را همه جا نمی توان پوشید، بخاطر خزی که دارد. بهمین دلیل جاهای خاصی می توانید آن را بپوشید، که نمای بیشتری هم داشته باشد.

پالتوی کوتاه با ژاکت یقه اسکی و شلوار دمپا گشاد

پالتوی کوتاه را همراه با شلوار جین دمپا گشاد پوشیده شود بهتر هست و برای گرمی بیشتر می‌توانید از ژاکت یقه اسکی زیر آن استفاده کنید. همینجور که در تیتر قبل گفتیم، باز این پالتو ها رو هم نمیشه همه جا پوشید، جون کوتاه هستند. باید با توجه به جایی که می خواهید برید بپوشید.

پالتوی گشاد پشمی با کمربند و بوت ساق کوتاه

هر پالتوایی که دارید و میدونید با کمربند یک ست قشنگی را بوجود میاره رو با کمربند طوری بپوشید که فرم بدن شما را نشان دهد، این تیپ به یک بوت ساق کوتاه، ست کاملی می‌شود. معمولا این پالتوها با یک کمر یا بوت، ست قشنگی را بوجود میاره، که این روزها هم اکث خانم ها به تیپ های خاص و تک بیشتر خوششان می آید چون استایلشون دیگه مثل بقیه نیست.

ترکیب لباس‌های زمستانی کاپشن پفی بلند با کمربند و شلوار جین

کاپشن‌های پفی معمولا نباید شما را چاق‌تر نشان دهند، اگر از یک کمربند مناسب برای تنگ کردن کمر آن اسفاده شود بهتر هست، زیرا این مشکل حل می شود.

 

Related Posts:

محصولات برتر تولیدی لباس فرم بافتینه

محصولات برتر تولیدی لباس فرم بافتینه

لباس کار تولیدی لباس فرم بافتینه لباس کار های بافتینه...

مشخصات لباس فرم

امروز قصد داریم در مورد تولید لباس کار و نحوه...

لباس های کار کاربردی برند بافتینه

لباس های کار کاربردی برند بافتینه

بافتینه برند برتر لباس های کار تولیدی لباس فرم بافتینه...