لباس های حرفه ایی در زمستان های سرد

لایه های لباس کار

هرگز تصور نکنید که لایه های نزدیک به بدن شما هرگز دیده نمی شوند. شما می خواهید هر لایه را بردارید و همچنان زیبا به نظر برسید. اگر آن را به تنهایی نمی پوشید ، آن را با لباس لایه ای نیز نپوشید.

همانطور که میدانید ، ممکن است با گذشت روز برخی از لایه ها را حذف کنید. هیچ وقت نمی دانید چه موقع روز دما بالا می رود ، یا وقتی وارد ساختمانی می شوید که در دما گرم میشود.

لباس های تولیدی لباس فرم بافتینه به صورتی طراحی شده اند که متناسب طول روز که نوسانات هوا اتفاق می افتد باشد. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها دسترسی داشته باشید.

لباس های حرفه ایی در زمستان های سرد

پلیور های زمستانی

فکر نکنید که پلیور شما به تنهایی نمیتواند محافط شما در برابر سرما باشد. این نوع محصول تولیدی لباس فرم بافتینه را میتوانید در محیط های سر بسته به راحتی بپوشید و از سرما در امان بمانید.

پلیور های فرم اداری را میتوان با پیراهن های فرم اداری بپوشید زیرا ممکن است شما در برخی مواقع که احساس گرمای شدید کنید آن پلیور را از تن خارج کنید.

لایه بندی برای لباس رسمی

بگذارید کارشناسان ما بگویند شما در زمستان برای دفتر کار خود چه لباس کاری را بپوشید.

شما می توانید با یک تی شرت سفید یا تی شرت یقه گرد پنبه ایی به عنوان لایه پایه خود شروع کنید. سپس ، می توانید پیراهن فرم اداری را به عنوان لایه پایه دوم در بالای آن بپوشید.

سپس ، می توانید پلیور ، دورس کش باف پشمی یا جلیقه بپوشید. هر چیزی را که انتخاب می کنید ، باید کاملاً متناسب با سایر لایه های شما باشد و گره بخورد ، اما به نظر نمی رسد که راحتی شما را از بین ببرد.

اگر به دنبال پلیور یا ژاکت کش باف پشمی هستید ، مطمئن شوید که این لباس سبک است و نه یک بافتنی بزرگ. سپس سرانجام ، می توانید کت یا کاپشن خود را برای زمان بیرون رفتن خود بپوشید.

بنابراین برای جمع بندی یک لباس رسمی زمستانی رسمی از لایه پایین به بالا:

تی شرت (لایه پایه)

پیراهن فرم اداری (لایه پایه)

پلیور ، ژاکت کش باف پشمی یا جلیقه (لایه میانی)

ژاکت کت و شلوار (لایه بالایی)

کت یا کاپشن (لایه بالایی)

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همواره در تلاشیم بهترین لباس های کار را برای هم وطنان خود طراحی و تولید کنیم. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان است.

 

Related Posts:

انواع مختلف لباس کار مهندسی و ویژگی آنها

انواع مختلف لباس کار مهندسی و ویژگی آنها

جنس لباس کار مهندسی بهترین جنس برای لباس ها، با...

چند مدل جذاب لباس برای ست کردن با یقه اسکی

چند مدل جذاب لباس برای ست کردن با یقه اسکی

یقه اسکی مردانه پشمی برای شروع، می توانید از سر...