لباس های شیک در فصل گرما

لباس های شیک در فصل گرما

چگونه مردان می توانند در هوای گرم شیک به نظر برسند

کلاه ها گزینه ای کلاسیک و شیک برای مردان برای محافظت از سر و صورت خود در برابر آفتاب است.

گرمای بدن به راحتی از سر خارج می شود  شما می خواهید در حالی که از سر خود در برابر اشعه خورشید محافظت می کنید ، گرما از آن خارج شود.

کلاه ها یکی از البسه های پر کاربرد در محیط های کاری میباشند. کلاه ها علاوه بر امنیت میتوانند زیبایی خاصی را برای فرد استفاده کننده به ارمغان بیاورد.

 

لباس های شیک در فصل گرما

کلاه ها و البسه ها در فصل گرما

کلاه های آفتابی با لبه های عریض (کتان یا نمدی)  کلاه های سبک بوده و تولید شده اند تا گردش هوا را از طریق سوراخ های تخلیه کناره های کلاه امکان پذیر کنند.

کلاه های موجود در تولیدی لباس فرم بافتینه به گونه های مختلف موجود هستند. کلاه های نقاب دار در طرح و رنگ های متفاوت که برای فصل گرما رنگ های روشن را پیشنهاد میکنیم.

لباس های فرم اداری در تابستان

یک کت و شلوار سبک و رنگ روشن با پارچه های پنبه ای می تواند بسیار مناسب باشد. اینگونه کت و شلوار پارچه ای یا گرمسیری در گرما به خوبی کار می کند  پارچه کتانی رطوبت بدن شما را از بین می برد و باعث می شود بدن شما خنک شود.

اطمینان حاصل کنید که پوشش کت شما قابل تنفس است. لباس های کار فرم اداری قابل تنفس بهترین نوع لباس های کار  در فصل گرم هستند.

پیراهن ها

پیراهن ها به عنوان یکی از کاربردی ترین لباس های کار در فصل گرما خریداری میشود ، پیراهن هایی که با پارچه های با کیفیت تولید میشود و می تواند با آستین های کوتاه برای خنکی هر چه بیشتر در محیط های کار می باشد.

پیراهن های کتانی سبک و راحت هستند. تنها ایراد میزان اتو کشی لازم است. پیراهن های موجود در تولیدی لباس فرم بافتینه با پارچه های متفاوتی از جمله کتان ، تترون ، آرو و غیره تولید میشوند.

برای رسیدن به بهترین لباس ها و البسه های کار با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما با مشاوارن ما در دفتر مرکزی در تهران و دفتر نمایندگی فروش در شیراز در ارتباط باشید.

Related Posts:

قیمت لباس کار چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت لباس کار چگونه تعیین می‌شود؟

عوامل موثر بر قیمت لباس کار جنس پارچه اعتبار تولید...

کفش کار مهندسی و ویژگی های آن

کفش کار مهندسی و ویژگی های آن

کفش کار مهندسی چیست؟ کفش کار مهندسی معمولا داری کفی...

مقالات تولیدی لباس فرم بافتینه

مقالات تولیدی لباس فرم بافتینه

مقالات لباس کار بافتینه مقالات پرونده هایی با مقدار کمی...