لباس های کار برای مشاغل مختلف

کت و کت آزمایشگاهی با کیفیت

اگر در آزمایشگاه، داروخانه یا سایر محیط های خدمات بهداشتی کار می کنید، به یک کت آزمایشگاهی عالی نیاز دارید و ما همه آنها را اینجا داریم! بافتینه مفتخر است که مجموعه عظیمی از کت‌ ها اداری و کت‌ های کانتر آزمایشگاهی با کیفیت بالا را از  به شما ارائه دهد.

تولیدی لباس فرم بافتینه در کیفیت، دوام و راحتی در صنعت پوشاک و لباس کار پیشرو است و این کت های آزمایشگاهی فوق العاده از این قاعده مستثنی نیستند. کت‌ های آزمایشگاهی پزشکی زنانه و مردانه ما از پارچه‌ های ترکیبی تولید شده‌اند و در اندازه‌ ها، رنگ‌ ها و سبک‌ های متنوعی عرضه می‌شوند.

ما حتی خدمات گلدوزی را در برخی از کت های آزمایشگاهی برای گزینه های سفارشی سازی بیشتر ارائه می دهیم.

لباس های کار برای مشاغل مختلف

لباس کار ایمنی

امروزه بیش از هر زمان دیگری ایمنی محل کار در اولویت است. ما مفتخریم که خط کاملی از پوشاک کار و پوشاک ایمنی با دید بالا را ارائه دهیم که با مشخصات ایمنی مطابقت دارد.

ادغام استانداردهای (جاده‌ ها) و (ایمنی عمومی)، نیاز به طبقه‌ بندی نوع پوشاک کار بر اساس محیط کار و سطح حفاظت مورد نیاز را ایجاد کرده است.

پوشاک کار برای کارگران در ساخت و ساز عمومی، راه سازی، کارگران تاسیسات، کمک های کنار جاده ای و کارگران انبار ضروری است. نیاز به دیده شدن برای ایمنی کارگران حیاتی است.

لباس خدمتکار هتل و یونیفرم خانه داری

آیا به دنبال یک لباس آشپزخانه، تونیک یقه ای هوشمند یا لباس آشپز خانه شیک هستید؟ ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. لباس های آشپزخانه ما شما را در معرض دید قرار میدهد.

با خط کامل ما از لباس‌ های یکنواخت آشپزی، چه در حال بیرون آوردن آشپزی یا مهمانداری باشید، ظاهر خوبی خواهید داشت. کت ها و لباس های یکنواخت زیبا به نظر می رسد. بهترین لباس های فرم برای آشپزی ارائه شده با قیمت مقرون به صرفه در تولیدی لباس فرم بافتینه موجود است.

پوشاک ایمنی با دید بالا

تولیدی لباس فرم بافتینه راه حل های پوشاک با دید بالا را برای بسیاری از مشاغل مانند ساخت و ساز، تاسیسات، حمل و نقل، پلیس، خدمات پزشکی اورژانس و پرسنل رمپ فرودگاه ارائه می دهد … اساساً هر شغلی که برای کار در شرایط دید کم لازم است.

مجموعه محصولات ما شامل پیراهن، ژاکت و جلیقه مطابق با استاندارد و با دید بهتر است.  یک استاندارد داوطلبانه است. این یک مشخصات برای ساخت پوشاک ایمنی موثر با دید بالا است. لباس‌های ممکن است برای مطابقت با مقررات موجود در کار خصوصی شما استفاده شوند.

مهم نیست که کدام محصول را انتخاب می کنید، مطمئن باشید که تولیدی لباس فرم بافتینه همیشه ایمنی نیروی کار شما را در اولویت قرار می دهد.

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه نامی به وسعت ایران را در بر میگیرد. ذر جای جای کشور ایران ما لباس های کار را برای مشاغل گوناگون و شرایط گوناگون طراحی و تولید میکنیم.

لباس های کار تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. ایمنی و آسودگی خاطر در هر کار یکی از اصول اولیه است که با محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین شکل برای شما انجام میشود.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با ارائه بهترین محصولات کار است. هدف ما کسب رضایت مشتریان میباشد. از حمایت های شما کمال تشکر را داریم.

Related Posts:

چگونگی نوع پوشش در تغییرات آب و هوایی

چگونگی نوع پوشش در تغییرات آب و هوایی

چگونه می توان در یک محل کار خنک ، لباس...

تولیدی لباس فرم بافتینه

تولیدی لباس فرم بافتینه

کفش های کاری را تازه کنید در پایان یک روز...

تیشرت تبلیغاتی لباس فرم

مشخصات تیشرت یقه گرد تبلیغاتی

تیشرت یقه گرد تبلیغاتی بهترین تیشرت هایی که برای هر...