لباس های کار مناسب کار و صنعت شما

لباس های کار مناسب کار و صنعت شما

شناخت ریسک صنعت شما

برای به حداقل رساندن خطر چه نوع تجهیزات ایمنی باید بپوشید؟ پاسخ ساده این است: بستگی دارد. از آنجایی که تولیدی لباس فرم بافتینه یکی از تولید کنندگان قدیمی است ، تولید کننده برخی از بهترین تجهیزات حفاظت شخصی و پوشاک ایمنی با دید بالا در سراسر ایران است، می دانیم که عوامل خطر در محل کار به طور گسترده ای از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت است.

کسانی که در ایمنی عمومی، حمل و نقل، ساخت و ساز، آب و برق، تعمیر و نگهداری جاده، انبار داری و تولید کار می کنند، به ویژه در معرض حوادث و تلفات محل کار هستند.

لباس های کار مناسب کار و صنعت شما

خطرات در محیط های کاری

هر صنعتی خطرات منحصر به فرد خود را دارد. اگر در زمینه تولید کار می کنید، باید مواردی مانند قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی و ماشین آلات سنگین را در نظر بگیرید. اگر شما یک حرفه ای ساخت و ساز هستید، برخی از خطرات شما ناشی از کار در ارتفاعات یا برخورد با خطرات است.

به عبارت ساده، هیچ لباس فرم ایمنی کار برای همه صنایع وجود ندارد. برای اینکه بدانید به چه نوع تجهیزاتی نیاز دارید، باید به سازمان های حرفه ای، رهبران صنعت و دستورالعمل های تعیین شده توسط اداره ایمنی و بهداشت شغلی مراجعه کنید.

پیشنهادات تولیدی لباس فرم بافتینه را برای برخی از وسایل ایمنی که معمولاً توصیه می شود در محل کار مرور کنید تا به کمد لباس کار مجموعه خود اضافه کنید.

محافظ سر و صورت

افرادی که در محل های کاری با خطرات ناشی از سقوط اجسام کار می کنند، در معرض خطر بیشتری برای آسیب های مغزی تروماتیک و ضربه های مغزی هستند.

اگرچه ما داده های گسترده ای برای نشان دادن فراوانی آسیب های مغزی در تمام صنایع نداریم، اما می دانیم که این آسیب ها به ویژه در ساخت و ساز رایج هستند.

متأسفانه، صنعت ساخت‌ و ساز هر سال بیشترین تعداد آسیب‌ های مغزی کشنده و غیر کشنده را گزارش می‌کند که یک چهارم کل تلفات در ساختمان‌ سازی را شامل می‌شود. محافظت مناسب از سر زندگی را نجات می دهد. به همین سادگی ،ایمنی خود را در محیط های کاری با محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه تامین کنید.

عینک های ایمنی

عینک های ایمنی و عینک های کار برای محافظت از چشمان شما در برابر قطعات کوچک، ماشین آلات و مواد خطرناک یا مواد شیمیایی در حین کار طراحی شده اند.

انتخاب نوع مناسب عینک ایمنی برای اطمینان از بهره مندی از تمام مزایای استفاده از آنها در حین کار بسیار مهم است.

شما باید عینک های ایمن را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی با کلاه سخت خود استفاده کنید و اگر در خارج از منزل کار می کنید، از یک جفت استفاده کنید که از اشعه های مضر محافظت کند.

اگر عینک دارید، همیشه از آن استفاده کنید یا عینک ایمنی مناسبی را انتخاب کنید که برای استفاده در کنار عینک طبی شما طراحی شده است.

کلاه های بافتینه

کلاه ها برای کارگران پرخطر کارهای سنگین زیادی را انجام می دهند و در برابر ضربه (مانند سقوط اجسام) محافظت می کنند و همچنین به جلوگیری از آسیب نور خورشید و از دست دادن بینایی به دلیل تابش خیره کننده کمک می کنند.

علاوه بر این، از کلاه‌هایی با دید بالا استفاده می‌شود تا به کارگران کمک کند در مکان‌ های شغلی خطرناک، به‌ ویژه زمانی که در ترافیک یا نزدیک به آن کار می‌کنند، قابل مشاهده و به راحتی قابل شناسایی باشند.

کلاه ایمنی کار در همه اشکال و سبک ها وجود دارد، از کلاه نقاب دار دارای سایه گرفته تا کلاه ایمنی با دید بالا که فلورسانس بیشتری به لباس کار شما می بخشد.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار برتر و سایر البسه های کار میباشد. از حمایت های شما کمال تشکر را داریم.

Related Posts:

کت و شلوار لباس فرم

کت و شلوار لباس فرم

کت و شلوار لباس فرم کت و شلوار: تاریخچه و...

لباس کار لباس فرم

تولید لباس فرم در تولیدی بافتینه

تولید لباس فرم و لباس فرم اداری اکنون تقریباً هر...

زمستان های سرد و لباس های مناسب

زمستان های سرد و لباس های مناسب

کار در فضای باز در زمستان چگونه لباس های خود...