لباس کار برای مردان

لباس کار برای مردان

لباس کار مردانه

در هرکاری چه کار با چکش، حفر چاه، مکانیکی به لباسی نیاز دارید که دوام و طول عمر بالایی داشته باشد تا در برابر سختی‌های کار روزانه مقاومت کند.

در گذشته، در لباس‌های کار تا حد زیادی از ساخت و سازهای قدیمی اما آزمایش شده و واقعی استفاده می‌کردند که نسل‌های کارگر تا به امروز به آن تکیه کرده‌اند.

با این حال، در سال‌های اخیر، ظهور مواد جدید و نوآورانه با تکنیک‌های ساخت و ساز حرفه ای، نسل جدیدی از لباس‌های کار را به وجود آورده است که مقاومت در برابر سایش و محافظت در برابر عناصر را نیز بیشتر می‌کند.

لباس کار برای مردان

گزینه های گسترده لباس کار

از آنجایی که انواع لباس‌های کار آزمایش شده قدیمی به طور گسترده توسط صدها هزار کارگر در سراسر جهان استفاده می شود، تعداد زیادی از شرکت‌ها به تولید نسل جدید از لباس کار روی آوردند.

اکنون گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل برای انتخاب لباس کار مناسب وجود دارد، بسیاری از گزینه‌های موجود می‌تواند تجربه خرید را به تجربه‌ای ماندگار تبدیل کند.

مواد تشکیل دهنده لباس کار

همه لباس‌های کار یکسان ساخته نمی‌شوند و یکی از بزرگ‌ترین عواملی که نمونه های ممتاز و بهتر را از محصولات کم‌دوام‌تر و ارزان تر جدا می‌کند، موادی است که برای ساخت لباس کار استفاده می‌شود.

ساختار اولیه لباس کار مهم ترین عامل در ساخت لباس کار است. در لباس کار یک پوشش اضافی برای مناطق پر خطر استفاده میشود.

به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگ‌های راکتیو در رنگرزی پارچه استفاده می شود.

با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، بکار بردن دوخت محکم و نیز چرخکاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید می گردد. همچنین  با استفاده از الگوی مناسب، باید لباس کار شکیل و خوش دوخت بوده و در اندازه ­های استاندارد تهیه شود.

پاکیزگی لباس کار

به گزارش بهداشت، لباس‌های کثیف می‌توانند حاوی میکروارگانیسم‌ها باشند و پوشیدن لباس‌هایی که این میکروارگانیسم‌ها روی آن‌ها وجود دارد می‌تواند منجر به عفونت‌های پوستی شود.

بوی بدن نیز می تواند به لباس ها باکتری و قارچ اضافه کند. بهداشت بیان می کند که همه افراد در داخل و خارج بدن دارای باکتری هستند.

لباس‌ها باکتری‌ها را جذب می‌کنند و پوشیدن دوباره آن‌ها بدون شستن خطرناک است. لباس‌های زیر کثیف دارای آثار میکروب بیشتری از مایعات بدن و آثار مدفوع هستند که در صورت پوشیدن مجدد بدون شستشو احتمال عفونت بیشتر می‌شود.

تنها راه جلوگیری از انتشار میکروب‌های موجود در لباس‌ها، شستن آن‌ها است و شستن دست‌ها پس از تماس با لباس‌های کثیف مهم است.

قیمت و ارزش

لباس کار خوب به ندرت ارزان است و لباس کار ارزان به ندرت خوب است. بنابراین، اگرچه ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما تقریباً همیشه با انتخاب یک لباس کار گران‌تر برای دراز مدت در پول خود صرفه‌جویی می کنید، زیرا برای خرید لباس کار های ارزان بودجه بیشتری باید در نظر بگیرید.

پاره شدن یا از کار افتادن یک ژاکت یا شلوار در حین کار خیلی نگران کننده است.  بیشتر لباس‌های کار با کیفیت آن‌هایی هستند که تمام عمر برای شما دوام بیاورند، این به این معنی که شما فقط باید روی لباسی سرمایه‌گذاری کنید که همشه برای شما کار کند و خیالتان از این بابت راحت باشد.

Related Posts:

لباس کار پاییزی: شیک و کاربردی

لباس کار پاییزی: شیک و کاربردی

لباس کار پاییزی: شیک و کاربردی جنس پارچه لباس کار...

لباس کار صنعتی و ویژگی های آن

لباس کار صنعتی و ویژگی های آن

خصوصیات و استانداردهای لباس کار صنعتی کارکنانی که در محیط...

تیشرت تبلیغاتی لباس فرم

4نکات انتخاب تیشرت های تبلیغاتی

نکته انتخاب تیشرت تبلیغاتی تبلیغات با تیشرت جزایی از صنعت...