مجموعه لباس کار های بافتینه

مجموعه لباس کار های بافتینه

کت های تولیدی لباس فرم بافتینه

کت های تک تولیدی لباس فرم بافتینه را با برخی از دیگر محصولات اشتباه نگیرید. کت های تک ما برای مشاغل های اداری بسیار مناسب هستند.

برای برخی از مشاغل با توجه به محیط کاری شما میتوانید  به جای کت تک ، از اور کت های بافتینه استفاده کنید. اور کت های بافتینه کمی نسبت به کت های تک بلند تر است  بنابراین حفظ  گرما را نیز برای استفاده کننده به همراه دارد.

مجموعه لباس کار های بافتینه

پوسته های لباس کار و لباس های زمستانی

یکی از اجزای مهم لباس های زمستانی پوسته های لباس ها است که عامل اصلی حفظ گرمای بدن و جلوگیری از نفوذ آب است.  پوسته در دماهای خنک تر به اندازه کافی گرم  است و به اندازه ای زیادی گرما را فراهم می کند.

محصولات زمستانی تولیدی لباس فرم بافتینه برای هر کسی که کار یا فعالیت در فضای باز بدون توجه به سرما ، برف یا باران ادامه داشته باشد ، به خوبی کار خواهد کرد.

لباس های کار  و لباس های زمستانی

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه توانسته ایم لباس های بی نظیری برای کارمندان و کارگران ایرانی تولید کنیم. لباس هایی که امنیت بالا و زیبایی بی نظیری را برای افراد به ارمغان می آورد.

برای تولید لباس های کار نیاز به تجربه بالا است که ما با تجربه بیست ساله پیشرو در تولیدی لباس های کار و لباس های زمستانی  هستیم.

ویژگی های ساده اما کاربردی لباس های کار

ما توانستیم آرنج های لباس کار را به صورت قابل توجه ایی حرفه ایی با چین های تجهیز کنیم و آنها را بدون هیچگونه اتصال تولید کنیم ، که این خاصیت لباس های کار را در بخش آستین بی نظیر میکند.

در حالی که برخی از ویژگی ها هم باعث زیبایی لباس های کار میشود اما در برخی موارد مانع از انجام کار میشود. برخی از دکمه های سر دست لباس های کار موانعی برای کار ایجاد میکند که ما با تغییراتی در لباس کار تمامی مشکلات را برطرف میکنیم.

بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد . از حمایت های شما متشکریم .

 

Related Posts:

راهنمای خرید لباس کار

راهنمای خرید لباس کار

راهنمای خرید لباس کار انواع لباس کار لباس کار در...

لباس های کار بافتینه مناسب برای فصول مختلف سال

لباس های کار بافتینه مناسب برای فصول مختلف سال

لباس های کار مناسب برای هر آب و هوایی وقتی...

لباس فرم در شرکت‌ های نفتی: هویت برند و اهمیت عملکرد

لباس فرم در شرکت‌ های نفتی: هویت برند و اهمیت عملکرد

لباس فرم در شرکت‌ های نفتی: هویت برند و اهمیت...