لباس زمستانه لباس فرم

مشخصات شستن لباس های زمستانی

شستن لباس های زمستانی

ما در این مطلب هدف را بنا بر این قرار داده ایم که با شما درباره مهمترین شیوه های شستن لباس های زمستانی توضیح دهیم، پس با ما در این مطلب همکاری کنید. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت لباس های کیلویی به صفحه فروشگاه پیش گیری کنید.

 

لباس زمستانه لباس فرم

هر نوع ماده نسبت به تمیز کردن رویکردهای متفاوتی دارد، که کشمیری مانند لباسهای شسته و رفته پیراهن نخی قابل شستن نیست، حتی اگر روی برچسب متفاوت باشد، هنوز هم که این مواد را با دست، آب سرد، شامپوی کودک بشویید بهتر هست، نه موادی که با شوینده بشویید، قابل توصیه است. در صورتی که می توانید از Woolite برای پیش گیری از مواد شیمیایی قوی استفاده کنید که برای از بین بردن تمام پارچه ها استفاده می شود. ماهانه دوبار در هر فصل بشویید تا از چیزهایی که می شویید، پیش گیری شود.

بهترین روش شستن لباس های زمستانی

لباس ها را باید آویزان کنید که خشک شود و آن ها را کامل صاف کنید. برای پالتوهای پشمی از یک جیر یا برس قلاب استفاده شود تا خاک های کمی که ایجاد می شود، از پارچه جدا شود. برای شستشوی دستی از آب کمی گرم و یک ماده شوینده ملایم استفاده کنید. از آب گرم روی وسایل پشم استفاده نشود و از سفید کننده هم استفاده نکنید بهتر است. برای پیش گیری از آسیب دیدن پارچه، باید از واشرهایی که بالای بار هست استفاده کنید. ماشین لباسشویی با بار جلو سری به مواد آسیب می زند.

اگر از مقدار کمی مواد شوینده و چرخه میانی استفاده شود را باید متوقف کنید تا بیشتر خیس شود، بعد از تمام شدن یک چرخه شستشو، یک بار دیگر همه صابون ها را به صورت کامل بیرون بیارید، به دلیل اینکه می تواند از ماندن مواد نرم و کرکی استفاده کنید. در خشک کن می توانید از گرمای کم استفاده کنید. خشک شدن آن زمان زیادی را می گیرد، اما شما نمی خواهید از مواد بیرون بیایند. لباس هایی که مخملند، شستن آن یکم پیچیده تر از لباس معمول برای لباس های زمستانی است.

Related Posts:

لباس کار بیمارستانی فروشگاه لباس فرم

معرفی انواع لباس کار بیمارستان

انواع لباس کار بیمارستان در این مقاله میخواهیم انواع  لباس...

لباس کار یکسره لباس فرم

مشخصات لباس کارها

ویژگی های لباس کار  لباس کار به عنوان یک پوشش...

لباس کار صنعتی

لباس کار صنعتی

لباس کار یکسره و دو تکه لباس کار یکسره: یکی...