لباس کار لباس فرم

مشخصات لباس کار مناسب

اهمیت لباس کار مناسب

کار اداری جوهر تشکیل دهنده انسان هاست و بشر برای گذراندن زندگی و اداره خانواده مجبور هست کار کند، تا نیازهای خانواده را تکمیل کند. ولی کارها هم از نظر سخت و راحت بودن متفاوت می‌باشند و نیاز به تجهیزات و لباس های مخصوص خود را دارند. در کارهای اداری راحت و ساده لباس های خاصی لازم ندارند، معمولا از کت و شلوارهای اداری ساده و یا فرم‌اداری مخصوص که در اکثر جاهای اداری داده می شود، استفاده می کنند.

لباس کار لباس فرم

انواع لباس های کار

لباس های کار اداری در مشاغل گوناگون تفاوت دارد و هر شغلی لباس کار اداری مختص به خود را دارد. به عنوان مثال کارکنان آتش نشانی از لباس های نسور (مانند کفش نسوز ) و محافظ استفاده می کنند و پزشکان و آزمایشگاه ها از لباس های سفید استفاده می کنند تا بهداشتی باشند. در کارخانه ها و جاهایی که با دستگاه ها بیشتر سرو کار دارند، باید لباس اداری کارکنان آزاد نباشد، تا در دستگاه ها گیر نکند و اتفاق فجیحی به بار نیاورد.

 

نکته مهم در استفاده از لباس

همان گونه که گفتیم، کارهای مختلف، لباس های اداری مربوط به خود را دارند، که با قانون‌های موجود در هر کار و مقاومت داشتن در مقابل خطرات احتمالی عرضه می شوند.

جنس لباس های کار

جنس پارچه هایی که برای دوخت لباس کار اداری استفاده می شود، با توجه به شرایط کار و واجبات آن تفاوت دارد و ترجیحا برای استحکام پارچه ها از بافت های کج راه و یا پارچه های تراکم بالا استفاده می شود.

 

 

Related Posts:

قوانین و استاندارد های لباس کار

قوانین و استاندارد های لباس کار

لباس کار لباس فرم برای کارکنان دارای یک سری ویژگی‌ها...

نکاتی در مورد لباس کار

نکاتی در مورد لباس کار

لباس کار های حرفه ایی لباس کسب و کار لباسی...

لباس های سرمایه شما برای شرایط آب و هوایی

لباس های سرمایه شما برای شرایط آب و هوایی

لباس های کار سرمایه شما است لباس زمستانی عالی همه...