معرفی لباس کار زنانه و انواع آن

معرفی لباس کار زنانه و انواع آن

معرفی لباس کار زنانه و انواع آن

معرفی لباس کار زنانه آشپزی

لباس کار‌های زنانه آشپزی مناسب و کاربردی برای رستوران‌ ها، هتل‌ ها و شیرینی‌ پزی‌ ها یا قنادی‌ ها است که از جنس پارچه‌ های مختلفی مثل پارچه کجراه لباس کار به تولید می‌ رسد.

این لباس کار معمولا شامل روپوش، شلوار و دستمال سر است و یک لباس کار سه تیکه خواهد بود.

رنگ مورد استفاده در تولید لباس کار‌های زنانه آشپزی بیشتر سفید یا مشکی با حاشیه‌ های رنگی است که البته وابسته به سلیقه صاحب کار رنگ مورد استفاده می‌ تواند متغیر باشد.

معرفی لباس کار زنانه ادارات و پرسنل

برای تولید لباس کار زنانه پرسنلی می‌ توانید از پارچه‌ های مختلفی نظیر تترون، ترگال، پارچه فلامنت کجراه و غیره در گرماژها و عرض‌ های مختلف استفاده کنید.

یکی از مشاغلی که بخش زیادی از بانوان در سنین مختلف در آن مشغول به کار هستند، مدارس و بخش‌ های اداری هستند.

لباس کار زنانه مورد استفاده در ادارات سه تکه و شامل مقنعه، شلوار و مانتو به تولید می‌ رسد و غالبا در رنگ‌ های سرمه‌ ای، طوسی، کرم و مشکی به بازار عرضه می‌ شود.

معرفی لباس کار زنانه صنعتی

برای تولید لباس کار زنانه صنعتی نیز مانند دیگر لباس کارها همچون لباس کار مهندسی از پارچه‌ های مختلفی استفاده می‌ شود که از مهم‌ ترین آن‌ ها کجراه فلامنت است.

حضور بانوان در کارخانه‌ ها، کارگاه‌ ها و صنایع مختلف باعث شده تا تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر طراحی و دوخت لباس کار زنانه برای بخش‌ های صنعتی باشد.

لباس کارهای مورد استفاده در بخش صنعتی عمدتا شامل مقنعه، شلوار و مانتو است که در رنگ‌ های مختلفی به تولید می‌ رسد اما عمدتا رنگ سرمه‌ ای با حاشیه‌ های رنگی طرفداران بیشتری دارد.

معرفی لباس کار زنانه و انواع آنمعرفی لباس کار زنانه پزشکی

بسته به این که شما در کدام بخش از بیمارستان‌ ها مشغول به فعالیت هستید، لباس کارهای مختلفی به تولید رسیده است.

لباس‌ کارهای چند تکه: این لباس کارها که شامل دستمال سر، مانتو و شلوار است بیشتر توسط ماماها، پرستاران بخش کودک و برخی از پزشکان مورد استفاده قرار می‌ گیرد و بسته به سلیقه شما می‌ تواند از جنس پارچه‌ های مختلف، به صورت طرح‌ دار یا ساده و در رنگ‌ های مختلف به تولید برسد.

روپوش سفید: بیشتر پرستاران، پزشکان و مسئولین آزمایشگاه از این لباس کار استفاده می‌ کنند و می‌ توانند از جنس پارچه تترون، ترگال و غیره باشند. خواص آب ژاولی از مهم‌ ترین ویژگی‌ ها در این نوع از لباس کارها هستند که در رنگ‌ های مختلف دیگری نیز به تولید می‌ رسد.

معرفی لباس کار زنانه سرآشپز

لباس کار زنانه سر آشپز یک لباس چند تیکه از جنس پارچه‌ های مختلف است که می‌ تواند در مدل‌ های متنوعی به تولید برسد. برای مثال لباس کار برخی از سرآشپزان شامل مانتو، شلوار و کلاه است این در حالی است که در مدل‌ های دیگر پیراهن، شلوار، دامن و کلاه دارد یا لباس سرآشپزی ممکن است شامل پیشبند، کلاه، مانتو و شلوار باشد که تمامی این انتخاب‌ ها به سلیقه و خواسته شما وابسته است.

شاید در وهله اول احساس کنید که لباس کار سرآشپز زنانه با لباس کار آشپز مردانه تفاوتی ندارد اما این گونه نیست.

جنس لباس کار زنانه سرآشپز می‌ تواند از هر پارچه‌ ای در گرماژ و عرض‌ های مختلفی باشد که در رنگ‌ های متنوع به تولید می‌ رسد.

معرفی لباس کار زنانه مهماندار هواپیما

لباس کار زنانه مهماندار هواپیما چند تکه و شامل پیراهن، مقنعه، کروات، شلوار و مانتو است که می‌ تواند در رنگ‌ های متنوعی به تولید برسد.

علاوه بر لباس کارهای معرفی شده بهتر است بدانید که با توجه به محدودیت برخی مشاغل برای خانم‌ ها لباس کار زنانه و متنوع دیگری مثل لباس کار خلبانی، لباس کار آتش نشانی و غیره وجود دارد که در دیگر کشورها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

مهمانداری هواپیما یکی از مشاغلی می باشد که تعداد کمی پرسنل دارد و با توجه به موقعیت شغلی حساسی که وجود دارد بهتر است از پارچه‌ های با کیفیت و مرغوب که از جنس الیاف طبیعی هستند و ایستایی خوبی و شیکی دارند، استفاده شود.

برای خرید انواع لباس کارهای زنانه با تولیدی لباس فرم بافتینه در تماس باشید، تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما می خواهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

Related Posts:

نکات مهم در مورد لباس های کار بافتینه

نکات مهم در مورد لباس های کار بافتینه

نکاتی در مورد انتخاب لباس مصاحبه تابستانی صرف نظر از...

سالهای فعالیت تولیدی لباس فرم بافتینه و تولید محصولات با کیفیت

سالهای فعالیت تولیدی لباس فرم بافتینه و تولید محصولات با کیفیت

تولیدی لباس فرم بافتینه داریم بیست ساله میشیم! این واقعی...

کفش مردانه لباس فرم

انواع دیگری از اشتباهات استایل آقایان

برخی دیگر از اشتباهات استایل آقایان ما در این مطلب...