معرفی پارچه پیراهنی مردانه و انواع آن

معرفی پارچه پیراهنی مردانه و انواع آن

معرفی پارچه پیراهن مردانه ساده 

از معروف‌ ترین طرح‌ های پارچه پیراهن مردانه طرح‌ دار می‌ توانیم به پارچه راه راه، پارچه چهارخانه، پارچه شطرنجی و پارچه پیراهن مردانه هاوایی اشاره کرد.

پارچه‌ های طرح‌ د‌ار در طی فرآیند تولید خود، مجبور هستند تا مراحل بیشتری را نسبت به پارچه‌ های ساده طی کنند تا در نهایت در طرح‌ های مختلف و متنوع به دست مشتریان برسند.

یکی از مهم‌ ترین دسته بندی‌ هایی که می‌ توانیم برای معرفی همه پارچه‌ ها در نظر داشته باشیم، بر اساس رنگ و طرح آن هاست. بر این اساس پارچه‌ ها را به دو دسته ساده و طرح‌ دار تقسیم‌ بندی می‌ کنند.

پارچه پیراهن مردانه نیز یکی از پارچه‌ هایی است که به دو صورت پارچه پیراهن مردانه ساده و پارچه پیراهن مردانه طرح‌ دار در بازار به فروش می رسد.

مناسب‌ ترین رنگ‌ هایی که برای تولید پارچه پیراهن مردانه ساده می‌ توانید انتخاب کنید تا فروش خوبی از آن داشته باشید، رنگ‌ های سفید، تناژهای مختلف آبی، مشکی و سرمه‌ ای است. رنگ‌ های یاد شده به دلیل کاربردی بودن در بیشتر مکان‌ ها و در هر شرایط اقلیمی و یا هر زمانی قابل استفاده هستند.

پارچه پیراهن مردانه ساده در بیشتر رنگ‌ ها به تولید می‌ رسد و دارای واریته رنگی بسیار متنوعی است؛ برای مثال پارچه پیراهنی تترون آکسفورد که در بازار کشور تایلند به فروش می‌ رسد، در حال حاضر در بیشتر از نود رنگ تولید و به بازار عرضه می‌ شود. اما آیا تولید پارچه پیراهن مردانه ساده در نود رنگ بازار پسند است؟

در جواب به این سوال باید گفت خیر! عمده خرید مشتریان برای تهیه پارچه پیراهن مردانه ساده در رنگ‌ هایی است که کاربردی بیشتری دارند و در نتیجه فروش بیشتری دارند. بنابراین برای تولید پارچه پیراهن ساده بهتر است رنگ‌ هایی را در نظر بگیرید که در بین تمامی افراد جامعه کاربرد دارد، مناسب برای پوشیدن در محیط‌ های مختلف از جمله محیط‌‌ های کاری و تحصیلی است.

جدا از مسئله رنگ پارچه پیراهن مردانه ساده، شما می‌ توانید از پارچه‌ های بسیار زیادی استفاده کنید که از جنس الیاف طبیعی یا مصنوعی و یا درصدی متغیر از این دو باشند، گرماژ و عرض‌ های متنوعی داشته باشند و دارای قیمتی مناسب که با هر میزان بودجه‌ ای تطابق داشته باشد، باشند.

بافت استاندارد و تنفس صحیح در پارچه پیراهن مردانه ساده

اگر قصد خرید بهترین پارچه پیراهن مردانه ساده را دارید، این ویژگی را دست کم نگیرید.

تنفس پارچه و جلوگیری از عرق کردن یکی از ویژگی‌ های منحصر به فردی است که در هر پارچه‌ ای وجود ندارد و تنها در پارچه‌ های با کیفیت با بافت استاندارد دیده می‌ شود.

معرفی پارچه پیراهنی مردانه و انواع آنبه عوامل منفی نیز توجه کنید!

برخی پارچه‌ ها آبرفت دارند، برخی مقاومت کافی ندارند، در بعضی از پارچه‌‌ ها ممکن است تل شدگی یا همان گلوله گلوله شدن را داشته باشیم و برخی در اثر شستشو رنگ خود را از دست می‌ دهند.

یکی از مشکلاتی که برخی از خریداران ممکن است بعدا با آن آشنا شوند، عدم توجه کافی به ویژگی‌ های منفی پارچه است.

بنابراین باید توجه کنید که شاخصه‌ های منفی کم و بیش مهم هستند، اما اگر می‌‌ خواهید بهترین پارچه پیراهن مردانه ساده را تهیه کنید، به بررسی این موارد نیز توجه کنید.

درصد الیاف مصنوعی و یا طبیعی در کیفیت پارچه نقش دارد

باید بپذیریم که استفاده از الیاف طبیعی منجر به تولید پارچه‌ های بهتری را نسبت به الیاف مصنوعی می‌ شود، پس اگر ما بخواهیم که بهترین پارچه پیراهن مردانه ساده را تهیه کنیم بهتر است از پارچه پیراهنی استفاده کنیم که درصد الیاف طبیعی بیشتری را در بافت خودش دارد.

افزایش درصد الیاف طبیعی و گیاهی علاوه بر افزایش قیمت پارچه، افزایش کیفیت پارچه را نیز در پی دارد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه پیراهن مردانه

علاوه بر مواردی مثل جنس پارچه، نوع پارچه مورد استفاده در تهیه پیراهن مردانه، درصد الیاف طبیعی و یا درصد الیاف مصنوعی که در بافت پارچه و قیمت نهایی آن برای اثرگذارند، بخش مهمی از قیمت پارچه‌ های مختلف از جمله پارچه پیراهن مردانه ساده در خارج از کارخانه‌ تولید پارچه است.

مهم‌ ترین عوامل در قیمت نهایی پارچه پیراهن مردانه ساده عبارتنداز:

  • رنگ پارچه
  • نوع پارچه مورد استفاده در تهیه پیراهن
  • تولیدکننده پارچه یا شرکت تولیدکننده پیراهن
  • وارداتی بودن پارچه
  • وجود واسطه
  • افزایش درصد الیاف طبیعی و گیاهی در بافت پارچه
  • بازار پارچه پیراهن مردانه
  • افزایش مقدار گرماژ

پارچه پیراهنی مردانه

اگر قصد داشته باشیم تا پوشاک و لباس مردانه تهیه کنیم، قطعا یکی از انتخاب‌ های ما پیراهن‌ است. پیراهن مردانه نوعی پوشش است که به شکل‌ ها و مدل‌ های مختلف در دو نوع آستین بلند و یا آستین کوتاه تولید می‌شود.

یکی از اساسی‌ ترین و مهم‌ ترین پوشاک و لباس‌ ها که در بین تمام آقایان در هر سن و یا در هر شغلی محبوبیت زیادی را کسب کرده است، پیراهن مردانه است.

پیراهن‌ های مردانه تنوع بسیار زیادی در رنگ و پارچه‌ های مصرفی دارند و شما می‌‌ توانید با توجه به فصل مورد نظر، آب و هوا و اقلیم، ویژگی‌ های مختلف و بسته به سلیقه‌ تان پارچه مورد علاقه خود را تهیه کنید.

از آنجایی که پیراهن‌ های مردانه تقریبا در بین تمامی آقایان مورد استفاده قرار می‌ گیرد، برای تهیه آن از پارچه‌ های مختلفی استفاده می‌ شود.

به علاوه پارچه پیراهن مردانه در دو نوع ساده و طرح‌ دار به تولید می‌ رسند. پارچه پیراهن مردانه ساده، واریته رنگی بسیار متنوعی دارد و در رنگ‌ های پرطرفدار، پر فروش‌ تر است، این در حالی است که پارچه پیراهن مردانه طرح‌ دار ممکن است از جنس و بافت یکسانی با پارچه پیراهن مردانه ساده برخوردار باشد و تنها وجه تفاوتشان مربوط به طرح پارچه باشد.

سوالات متداول

  • بهترین پارچه پیراهن مردانه کدام است؟
  • درصد الیاف مصنوعی و یا طبیعی در کیفیت پارچه چه نقشی دارد؟
  • عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه پیراهن مردانه کدامند؟

سخن آخر

تهیه پوشاک آقایان که تقریبا پنجاه درصد از جامعه را تشکیل می‌دهند، نیازمند به تولید پوشاک پر مصرف و اساسی مثل پیراهن‌ های مردانه است.

پیراهن‌ های مردانه ساده یکی از اساسی‌ ترین پوشاک مردانه است که در رنگ‌ های متنوع و از جنس پارچه‌ های مختلفی به تولید می‌ رسد و مورد نیاز هر مردی در هر سنی و در هر شغلی است.

در این مطلب از تولیدی لباس فرم بافتینه تلاش کردیم تا شما را به درست‌ ترین انتخاب برای تهیه پارچه پیراهن مردانه ساده نزدیک کنیم تا بتوانید بر حسب نیازمندی‌ هایتان بهترین خرید را داشته باشید. شما می‌توانید برای آشنایی از قیمت‌ها و تهیه پارچه با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل کنید تا بهترین پارچه را تهیه کنید.

Related Posts:

شلوار کتان مردانه چیست؟

شلوار کتان مردانه چیست؟

ست کردن شلوار کتان یک شلوار کتان طبیعتا نباید بیش...

کاپشن زمستانی لباس فرم

ویژگی های خرید لباس زمستانی

خرید لباس زمستانی در این مطلب می خواهیم راهنماهای خرید...

دستورالعمل برای لباس محل کار

دستورالعمل برای لباس محل کار

آنچه رئیس شما می پوشد هنگام شروع یک کار جدید،...