مواردی در مورد لباس های کار در محیط کار

مواردی در مورد لباس های کار در محیط کار

گرما زدگی در محیط های کاری گرم

هنگام کار در گرما خطرات همواره متوجه افراد است ، در این هنگام است که باید تمامی افراد هوشیار باشند. در صورت بروز حادثه فرد را به یک منطقه خنک ببرید ، لباس های او را با آب خیس کنید و بدن را تا رسیدن کمک به شدت باد دهید. مایعات را به قربانیان ندهید تا بنوشد ، درمان فوری پزشکی بسیار مهم است.

مواردی در مورد لباس های کار در محیط کار

علائم گرما زدگی

گرمازدگی ، این وضعیت در اثر از دست دادن مقدار زیادی مایعات از طریق تعریق ایجاد می شود. علائم از ضعف یا خستگی مفرط ، گیجی ، حالت تهوع ، لرز و سردرد گرفته تا استفراغ یا غش کردن است.

پوست نرم و مرطوب خواهد بود ، رنگ پوست می تواند کم رنگ یا بر افروخته باشد ، اما دمای بدن طبیعی خواهد بود یا فقط کمی بالا می رود.

مردمک چشم نیز طبیعی خواهد بود. درمان را با قرار دادن قربانی در مکانی خنک و نوشیدن مایعات خنک و غیر الکلی انجام دهید. موارد شدید ممکن است نیاز به درمان پزشکی داشته باشند.

تجهیزات جانبی بافتینه

بدون لوازم جانبی ، کار کردن در میحط های کار با شرایط سخت می تواند نسبتاً غیر ممکن باشد. با این حال ، نمی توانید زیاده از حد با لوازم یا البسه هایی که که بیش از حد حرفه ای نیستند ، زیاده روی کنید.

تجهیرات ایمنی تولیدی لباس فرم بافتینه به راحتی به شما کمک خواهد کرد بتوانید در شرایط های دشوار کار کنید. تجهیزاتی مانند لباس های کار حرفه ایی ضد آب ، ضد حرارت ، کلاه های ایمنی ، کفش های ایمنی و غیره که همگی در کار های سخت کاربردی هستند.

استاندارد های بافتینه

لباس های کار و تجهیزات ایمنی ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه به صورت کاملا مدرن و حرفه ایی با استاندارد های روز ایران مطابقت دارد.

لباس های کار ما در تولیدی لباس فرم بافتینه شامل لباس های یکسره ، انواع دو بنده ها و لباس های کار دو تکه کارگری میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد. از حمایت های شما متشکریم.

Related Posts:

رعایت استاندارد در تولید لباس کار

رعایت استاندارد در تولید لباس کار

میزان گرما و سرما متعدل در لباسکار خود بدن نیز...

اطلاعاتی در مورد لباس های کار و خرید آنها

اطلاعاتی در مورد لباس های کار و خرید آنها

با تمام اطلاعات موجود ، از کجا شروع کنید؟ برای...

نحوه شست و شوی لباس کار

نحوه شست و شوی لباس کار

هر چند وقت باید لباس کار شسته شود؟ یک نکته...