کت شلوار رسمی لباس فرم

مواردی دیگر از راه و روش صحیح پوشیدن کت شلوار

تیپ قبلی

با کت و شلواری اداری که خیلی گشاد باشد، که حتی قیمتش هم گران هست، باعث می‌شود که بی نظم به چشم دیگران بیایید. اصلا کت و شلوارهایی که کتشان زیاد بلند است نگیید. زیرا پاهایتان را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. جمع شدن پاچه شلوار در قسمت قوزک پا، وزن شما را بیشتر از چیزی که هست نشان می‌دهد.

کت شلوار رسمی لباس فرمتیپ جدید

با خودتان رو راست باشید. اقرار کنید که قدتان کوتاه است و کت‌های اداری کوتاه تری بگیرید. دستمال جیبی را یادتان نرود، زیرا نگاه را به طرف سینه می‌کشاند، نه شکم. پایین بودن دکمه اول کت اداری باریک تر نشانتان می دهد. سر آستین هایتان را بیرون بگذارید تا دست‌هایتان بلند‌تر به چشم بیایند. پای شلوار اگر گشادی اش کمتر باشد، قدتان را بلند‌تر نشان می‌دهد. کفشی را انتخاب کنید که کفیه محکم داشته باشد و تکیه گاهی برای وزن شما شود.

سه تیپی که کمکتان می‌کنند متمایز شوید

  • کت چهاردکمه جذب: اگر می‌خواهید کت چهاردکمه شما جذاب به نظر برسد، باید آن را باریک و کیپ بدنتان بخرید. اگر همیشه از اپل‌های بزرگ دوری کنید بهتر است.
  • همیشه دکمه کت چهار دکمه را ببندید: زمانی که دکمه‌های کت چهاردکمه را باز میگذارید، به هیچ عنوان فرم اداری خوبی ندارید و جلوی کت اداری می‌ایستد. باید همیشه دکمه‌های کت اداری چهاردکمه، خصوصا دکمه‌های داخلی را ببندید.
  • بجای چهاردکمه، شش دکمه بپوشید. اگر مایل نیستید مانند خواننده‌های دهه هشتاد به چشم مردم بیایید، تلاش کنید بجای مدل چهاردکمه، کت اداری شش دکمه با یقه بالا‌تر بپوشید، چون که بهتر است.

Related Posts:

مقایسه های لباس کار

مقایسه های لباس کار

لباس های کار بافتینه اگر به دنبال چیزی هستید که...

لباس کار لباس فرم

دیگر انواع پارچه های لباس کار

معرفی دیگر پارچه های مناسب لباس کار پارچه تترون:پارچه تترون...

خرید کاپشن با کیفیت و قیمت مناسب

خرید کاپشن با کیفیت و قیمت مناسب

خرید کاپشن زمستانه میزان سردی هوا در فصل پاییز و...