لباس فرم شیراز لباس فرم

نمایندگی لباس فرم بافتنیه در شیراز

لباس فرم بافتینه در شیراز و جنوب کشور

 

شرکت تولید کننده البسه کار که با عنوان تولیدی لباس فرم بافتینه  تاسیس شد ،در ابتدا یک کارگاه کوچک که در آن  لباس کار به صورت جزیی تولید میشد.

شور و شوق  بنیانگذار  اجازه می دهد کارگاه کوچک در چند سال به یک شرکت بزرگ تبدیل شود و روزانه صدها دست لباس کار در طرح های مختلف تولید کند و در سراسر ایران توزیع شود.

گروه تخصصی لباس فرم بافتینه تولید کننده پوشاک صنعتی لباس فرم با پشتوانه ای از طرح و اندیشه نو و اهداف بلند در زمینه تهیه و تولید البسه اداری و تشریفات با تجربه ای دیرین با مدیریت مهندس عطاء عباسی بنیان نهاده شده و با کسب تجارب نوین در صنعت طراحی و دوخت در زمینه تولید انواع البسه های فرم اداری ،صنعتی وتشریفات با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا با پیشرفته ترین تجهیزات وماشین آلات و نیز کادری مجرب  وارد عرصه نوین فعالیتهای موفقیت آمیز خود گردید.

لباس فرم شیراز لباس فرماین بار لباس فرم بافتینه در روند رو به رشد خود در راستای هدف خود در ارائه انواع لباس کار و دیگر  محصولات خود در تمامی نقاط کشور اقدام به افتتاح نمایندگی جنوب کشور در شیراز کرده است.

نمایندگی لباس فرم بافتینه در شیراز پوشش دهنده مناطق جنوبی کشور است که همواره با حضور کارشناسان در محل کار مشتری و برسی دقیق شرایط محیط کار در خدمت مشتریان برای انتخاب لباس کارمناسب و خرید در شیراز  هستند.

Related Posts:

لباس های کار برای تغییرات فصلی

لباس های کار برای تغییرات فصلی

لباس های کار در تغییرات فصل دوباره همان موقع از...

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانه

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانه

طراحی کاپشن کاپشن هایی که جیب های فراوانی دارند بهترین...

کت و شلوار اداری لباس فرم

مدل کت و شلوار اداری خاص و زیبا برای آقایان شیک پوش چیست؟

مدل کت و شلوار اداری خاص و زیبا برای آقایان...