نکات و رنگ های پاییزی

نکات و رنگ های پاییزی

نکات مورد استفاده در استایل پاییزی آقایان

  • اگر قصد پوشیدن کت و شلوار را دارید کیف و کفشتان باید متناسب با کت و شلوار باشد تا باعث رنگارنگی در استایل نشوند.
  • می توانید برای تکمیل استایل خود از اکسسوری هایی مانند دستکش، کلاه و شال گردن استفاده کنید.
  • بهتر است ست های آقایان در فصل پاییز ترکیبی از لباس های تابستانی و پاییزی باشد.
  • در پاییز از عطرهایی با رایحه های گرم و شیرین استفاده کنید.

رنگ آجری

اگر به دنبال رنگ هایی برای ست کردن این رنگ پاییزی زیبا هستید، می توانید از رنگ های خنثی مانند خاکستری، سرمه ای و طوسی استفاده کنید. ترکیب این رنگ ها با رنگ آجری، استایلی جذاب و زیبا را برای شما به وجود خواهد آورد.

رنگ آجری در دسته رنگ های گرم قرار داشته و باعث جذابیت بیشتر استایل شما می شود و از این بابت رنگی مناسب برای فصل پاییز می باشد. طراحان مد و فشن، به رنگ آجری بیش از دیگر رنگ ها در فصل پاییز اهمیت می دهند.

رنگ قهوه ای

این رنگ به اغلب آقایان چه سیاه و چه سفید می آید و برای آن ها استایلی زیبا می سازد. این رنگ نه خیلی شاد نه خیلی تیره است. بنابراین رنگی مناسب برای فصل پاییز می باشد.

رنگ قهوه ای را رنگ محبوب آقایان در همه فصول می دانیم. اگر چه در گذشته این رنگ بیشتر در اکسسوری هایی چون کمربند و کفش به کار می رفت اما حال لباس های زیادی را به این رنگ بر تن آقایان می بینیم.

نکات و رنگ های پاییزی

رنگ زرشکی

برای ست کردن این رنگ با رنگ های دیگر بایستی دقت زیادی داشت و از رنگ های خنثی استفاده کرد. از این رو بهتر است که آن را با رنگ هایی چون مشکی، خاکستری یا سورمه ای ست کنید.

رنگ زرشکی رنگی بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند استایلی خاص و منحصر به فرد داشته باشند. این رنگ در دسته رنگ های گرم قرار گرفته و ظاهری پر شور و حرارت را برای شما ایجاد خواهد کرد.

رنگ ارغوانی

شما می توانید این رنگ را با رنگ هایی همچون صورتی، آبی و مشکی ست کنید.

ارغوانی رنگ عرفا، شیک پوشان و انسان های با اعتماد به نفس و مغرور است. از گذشته تا به امروز این رنگ نماد قدرت و شکوه بوده و یکی از نمادین ترین استفاده از این رنگ برای شنل های سلطنتی بود. ارغوانی، یکی از زیباترین و قدرتمندترین رنگ هایی است که می توانید در استایلتان به کار ببرید.

خرید لباس و لباس کار شما به راحتی انجام میشود اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان می‌باشد.

Related Posts:

تولیدی لباس فرم بافتینه

تولیدی لباس فرم بافتینه

تولیدی لباس فرم بافتینه تولیدی  یک تولیدی مستقر در ایران...

رنگ و طرح لباس های کار بافتینه

رنگ و طرح لباس های کار بافتینه

اهمیت رنگ بندی های لباس کار طراحی لباس کار های...

معرفی بهترین کاپشن های زمستانه با کیفیت

معرفی بهترین کاپشن های زمستانه با کیفیت

کاپشن های زمستانی مردانه خزدار کاپشن های دارای خز طبیعی،...