چند نوع ژاکت

چند نوع ژاکت

ژاکت کش باف پشمی

ژاکت کش باف پشمی همچنان محبوبیت بالایی دارد. ژاکت کش باف پشمی بیشتر با سبک های گشاد و دکمه دار و همچنین با طرح های گردن هفتی مرتبط هستند.

ژاکت کش باف پشمی یک مدل ژاکت نمادی است که به طراحی دکمه ای و یقه هفتی معروف است.

هر ژاکت دکمه ای یا زیپ دار را می توان یک ژاکت کش باف پشمی نامید. به همین دلیل ممکن است ژاکت کش باف پشمی به عنوان یک ژاکت بی عیب نیز شناخته شود.

ژاکت کش باف پشمی جلو باز هیچ زیپ یا دکمه ای برای بسته نگه داشتن ندارند. مدل آنها به گونه ای است که همیشه باز باشند، لایه زیر آن کاملاً قابل مشاهده است.

ژاکت پسرانه

از آنجا که این لباس به مقداری گشاد است، برای خانم های چاق نیز مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا آنها از این طریق می توانند وزن خود را کمتر نشان دهند.

درست است که به این نوع ژاکت ها، ژاکت های پسرانه می گویند اما در اصل برای خانم ها ساخته شده است و بیشتر مدل آن شبیه به ژاکت مردانه است.

به همین دلیل است که به عنوان ژاکت پسرانه شناخته می شود. این ژاکت دارای طراحی یقه هفتی بوده و تا حدی گشاد و جادار ساخته شده است.

چند نوع ژاکت

ژاکت های خارج از شانه

سبک این ژاکت ها هنوز توسط طراحان امروزی عرضه می شود. بنابراین اگر به دنبال ظاهری زیبا در مهمانی ها هستید، می توانید این سبک را انتخاب کنید.

ژاکت های خارج از شانه نمای زیبایی از مد هستند. شانه ها در مد زنان همیشه به نوعی نمادی از ​​قدرت زنانه بوده اند.

ژاکت های با کیفیت بالا

وجه تمایز ژاکت نیز بلند بودن  آن است که به زیر باسن می رسد و قسمت پشت را می پوشاند. این سبک ژاک نیز از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و می توانید آنها را در طرح ها و رنگ های متفاوت بیابید.

همیشه ژاکت ها به یک سبک خاص در دنیای مد کفایت نمی کنند و طراحان ژاکت ها را در سبک زیادی به بازار ارائه می کنند.

انواع ژاکت های بافتنی

ژاکت های بافتنی به یک الگوی منحصر به فرد معروف هستند، اما این لباس برای مواردی فراتر از زیبایی است و همچنین گرمای کافی و ظاهری آرام و زیبا را به شما می بخشد که شما می توانید در هر مکانی که می خواهید آنها را بپوشید.

الگوی این سبک قرن ها قدمت دارد، اما همچنان بسیار شیک است. ژاکت های بافتنی به ضخیم و گرم بودن معروف هستند. این ژاکت ها بسیار متراکم بافته می شوند تا ضخیم باشند و در برابر آب و هوای زمستان پیشگیر باشند.

این سبک بیشتر برای موارد گاه به گاه طراحی شده است. اما اگر آن را با شلوار های لباس یا دامن بپوشید، کاملاً شیک به نظر می رسد. ژاکت های بافتنی هم راحت و هم شیک هستند که یکی از دلایل معروفیت آنها یکی از این موارد است.

ژاکت

ژاکت ها، سبک ها، ویژگی ها و اهداف مختلفی دارند. توسعه مواد مصنوعی امکان تولید ژاکت های چند منظوره را فراهم کرده است، در حالی که تغییر مدل های لباس باعث شده است که انواع سبک‌ های ژاکت برای مناسبت‌ های مختلف تولید شوند.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Related Posts:

انواع جنس دستکش ایمنی جوشکاری

انواع جنس دستکش ایمنی جوشکاری

دستکش جوشکاری تهیه‌ شده از پوست گوزن به شما توصیه...

کار در زمستان و فضای باز

کار در زمستان و فضای باز

کار در فضای باز و سرد برای کار راحت در...

پنج مورد از بهترین پارچه ها برای تولید لباس کار

پنج مورد از بهترین پارچه ها برای تولید لباس کار

پارچه کجراه صد درصد پنبه پارچه صد در صد پنبه...