لباس زمستانی لباس فرم

چگونه تیپ زمستانی زنانه شیک داشته باشیم

 تیپ زمستانی زنانه شیک

خانم ها باید در فصل زمستان هم  به رنگ و مدل لباس هایی که انتخاب میکنند دقت کنند. به طور معمول در زمستان فکر می کنیم انتخاب‌های ما برای ست کردن لباس‌ها سخت است. همچین چیزی در صورتی هست که توجه به یک سری جزییات مهم، می‌تواند به ما در داشتن تیپ زمستانی زیبا کمک کند و دید دوستان و اطرافیان را بخود جذب کنیم.

لباس زمستانی لباس فرم

نحوه ست کردن لباس زمستانی برای خانم ها

همین طور که می دانید، برای ست کردن لباس‌ها یک سری قواعد و اصولات کلی وجود دارد. این قواعد برای فصل زمستان ، قانون خودش را دارد. گرچه در دنیای استایل و پوشاک هیچ چیز قابل بازبینی نیست و گهگداری خلاقیت خانم ها در این زمینه زیاد می شود.. بیایید با همکاری همدیگر ببینیم در زمستان چه رنگ هایی به خانم ها بیشتر می‌آیند و چطوری یک تیپ زمستانی زیبا و مدرن را بزنیم.

۱- ست دخترانه با رنگ‌های پاستلی

در دنیای مد به تازگی رنگ‌های پاستلی بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. برای استفاده از این رنگ‌ها شما می‌توانید اول رنگی که باب میل خودتان هست را انتخاب کنید. بعد دنبال لباسی با یک یا چند درجه رنگ روشن‌تر یا تیره‌تر بگردید و یک استایل از یک ترکیب رنگی برای خودتان بوجود آورید علاوه بر اینکه فراموش نکنید که رنگ سفید در یک ست پاستلی خیلی به شما کمک می‌کند، اللخصوص زمانی که نتوانید یک لباس همرنگ با بقیه لباس‌ها پیدا کنید، به جز سفید سایر رنگ‌های خنثی مثل خاکستری هم می‌توانند در ترکیب با استایل شما، یکرنگی پوشش شما را کمتر جلوه دهد.

رنگ‌های پاستلی می‌توانند استایل های کاملا یک رنگ شما را هم از یکرنگی بیرون آورد، جدا از اینکه خیلی تغییر منحصر به فردی کنید. سپس برای کسانی که شیک پوش هستند و جلب توجه کردن را دوست ندارند، مورد مناسبی به حساب می آید.

۲- چرم، گزینه همیشه زمستانی

برای استفاده از چیزهای چرم، بهترین گزینه فصل زمستان است. شما پوتین و کیف چرمی‌تان را می‌توانید با انواع لباس‌های خود تست کنید. فقط باید دقت بیشتری به بقیه اجزای ست‌تان را که همرنگ هم هستند داشته باشید بعدا آن را انتخاب کنید. یک قواعد کلی که در مورد تعداد رنگ‌ها در ست لباس باید رعایت کرد این هست که سعی کنیم رنگ‌‌ها از 3تا بیشتر نشوند. پس با در نظر گرفتن خود چرم به عنوان یک رنگ یعنی شما برای سایر اجزای ست‌تان دو انتخاب دیگر دارید که بهتر است این انتخاب شما طوری باشد که ست چرم‌تان هر چه بیشتر در به چشم آمدن کمک کند.

امید است اطلاعات ما مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد: )

Related Posts:

کاپشن زمستانی لباس فرم

چه نوع کاپشن یا کت برای روزهای بارانی فصل پاییز مناسب است؟

 کاپشن یا کت برای روزهای بارانی فصل پاییز برای اینکه...

تیشرت تبلیغاتی لباس فرم

گزینه های دیگری از تیشرت تبلیغاتی

طول عمر تیشرت و چاپ چاپ تیشرت تبلیغاتی می تواند...

راهنمای خرید لباس کار زمستانی با کیفیت

راهنمای خرید لباس کار زمستانی با کیفیت

راهنمای خرید لباس کار زمستانی با کیفیت انواع لباس کار...