کاربرد‌ لباس در کار

کاربرد‌ لباس در کار

لباس کار

لباس کار حرفه‌ ای برای شغل های بسیار سخت و با حساسیت شغلی بالا تولید می‌ شود. البته یک فاکتور مهم برای لباس کار، در رابطه با جنس آن است.

لباس کار به شکل ساده و حتی به صورت کارکشته نیز دوخته شده است. جنس لباس کار، در به کار گیری آن توسط شغل ها متمایز است.

کاربرد‌های لباس کار

اهمیت لباس کار بسیار زیاد است، پوشش مناسب در محل کار، باعث بازدهی بالا در روند کار می‌ شود. البته بسیاری از صاحبان شغل ها، با استفاده از یونیفرم با ایمنی بالا برای کارمندان و کارگران خود، شرایط مساعدی را برای انجام داده فعالیت‌ های روزانه به وجود می‌ آورند.

با کاربرد‌ های لباس کار آشنا شوید. هر فرد در محیط کاری خود، باید از پوشش مناسبی برخوردار باشد.

لباس کار، به عنوان یک نگهداری و پوشش دهنده بدن، کاربرد دارد. با توجه به حساس بودن برخی از کسب و کار‌ ها و شرایط کاری متفاوت، به کار بردن لباس کار به شکل‌ های متفاوتی وجود دارد.

هر شغلی با توجه به میزان خطرات احتمالی موجود برای کسب و کار، نیاز به دوخت لباس کار استاندارد را دارد.

لباس کار سرهمی

لباس کار برای محیط کاری با اشعه رادیو اکتیو، باید بدون هیچ پارگی و روزنه‌ای باشد. البته لباس کار در این محیط، باید به صورت کامل تمامی اجزای بدن را بپوشاند. بنابراین هیچ قسمتی از لباس نباید دارای پارگی یا سوراخ باشد.

یکی از کاربرد‌ های بی همتا برای لباس کار، استفاده از لباس کار به شکل سرهمی است. این نوع استفاده از لباس کار، برای مکان‌ هایی که با مواد شیمیایی و رادیواکتیو رو به رو هستند، مناسب است.

کاربرد‌ لباس در کار

مقاومت لباس کار

در واقع، لباس کار باید دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و موادی که بدن انسان را با خطر رو به رو می‌ کند باشد. آب، گاز و هر نوع دیگری از مواد شیمیایی برای بدن انسان مشکلات زیادی را به وجود می‌ آورد.

بنابراین در شرایط کاری متفاوت، کارگران باید از لباس کار متناسب با محیط کاری خود بهره ببرند. بیشتر کارگران، با دستگاه و ماشین آلات صنعتی مشغله خود را شروع می‌ کنند.

در این گونه از موارد، باید از لباس کار مناسب و کاربردی در ارتباط با ماشین آلات صنعتی بهره‌مند شد.

لباس کاربردی آتش نشان

با سرایت مواد سمی در لباس کار، امکان انتقال آن به بدن انسان از طریق دست و دیگر قسمت‌ های بدن به وجود می آید که برای همین، باید از دستکش نیز استفاده شود.

لباس کار، نباید از چین و چروک و لبه و جیب برخوردار باشد.

سه فاکتور، برای بروز بیماری و مسمومیت برای کارگران کافی خواهد بود:

  • لباس کار آتش نشان نباید جیب داشته باشد
  • لباس کار آتش نشان باید فاقد چین و چروک باشد
  • لباس کار آتش نشان لبه نباید داشته باشد

اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه ما باشید خرید لباس کار شما به راحتی انجام می شود. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

Related Posts:

خرید آسان لباس کار

خرید آسان لباس کار

راحتی خرید لباس کار با تولیدی لباس فرم بافتینه خرید...

لباس کار ایمن و مناسب

امنیت کار با لباس کار و کفش مناسب پوشیدن لباس...