کاربرد پارچه کتان برای دوخت لباس محل کار چیست؟

کاربرد پارچه کتان برای دوخت لباس محل کار چیست؟

ویژگی‌های کاربردی برای پارچه کتان شامل موارد زیر است:

  • نفوذ پذیر بودن
  • رنگ و طرح ریزی متفاوت برای پارچه کتان
  • منعطف بودن پارچه
  • خنک بودن آن

امروزه فروش پارچه کتان، سهم زیادی از بازار را به دست گرفته است. یکی از ویژگی های مهم و کاربردی برای پارچه کتان، شبیه بودن پارچه کتان به پارچه از جنس پنبه است.

کاربرد پارچه کتان تیره رنگ در لباس

رنگ تاثیر زیادی بر روی کیفیت کار و مطلوب بودن آن برای پارچه کتان دارد. شستشو برای رنگ تیره پارچه کتان در لباس کار، نباید با آب گرم آن را شستشو داد. آب گرم، باعث از بین رفتن لباس کار از جنس کتان می‌شود.

کاربرد پارچه کتان در لباس کار، به رنگ آن نیز بستگی دارد. رنگ لباس کار باید برای چگونگی و محیط کاری مناسب باشد. رنگ‌ های تیره پارچه کتان برای لباس کار، میزان شستشو آن را تغییر می‌دهد.

کاربرد پارچه کتان برای دوخت لباس محل کار چیست؟

پارچه کتان

پارچه کتان در میان تولید کنندگان لباس کار، از شاخص‌ های خوبی برخوردار است. پارچه کتان، از کهن ترین نوع پارچه به حساب می‌آید. بنابراین بسیاری از تولید کنندگان پارچه کتان، از کیفیت و ساختار بهینه آن آگاه هستند.

استفاده پارچه کتان برای دوخت لباس کار مزایای بسیاری را برای مراکز تولیدی لباس کار به وجود آورده است. پارچه کتان، یکی از بهترین پارچه‌ ها برای دوخت لباس کار است. بسیاری از تولید کنندگان لباس کار از پارچه کتان برای دوخت لباس کار بهره می‌ برند.

ساختار پارچه کتان

کاربرد پارچه کتان در لباس کار، به بافتار آن بستگی دارد. بافتار پارچه کتان، از فیبر است. در واقع، کتان یکی از گیاهان گلدار است. این گیاه با توجه به خصوصیات خود، کاربرد آن در فصل گرم سال بیشتر از فصول دیگر توصیه می‌شود.

کاربرد پارچه کتان

یکی از کاربرد‌ های پارچه کتان در لباس کار، انعطاف پذیر بودن بیش از اندازه آن است. گاهی اوقات، انعطاف پذیر بودن لباس کار، منجر به ایجاد چین و چروک‌ هایی در لباس کار می‌شود. بالا رفتن چین و چروک در لباس کار از جنس کتان، در زمان شستشو افزایش پیدا می‌کند. برای از بین بردن چین و چروک‌ های لباس کار در زمان شستشو، باید آن را به صورت خیس یا نم دار آویزان کرد. به این شکل، چین و چروک کمتری برای لباس کار با پارچه کتان به وجود می‌آید.

کاربرد پارچه کتان در لباس کار، برای شغل های  صنعتی بسیار مهم است. مشاغلی که با تجهیزات زیادی سر و کار دارند. همین طور به کار بردن لباس کار کتان برای شغل های صنعتی، باعث افزایش مقاومت آن می‌شود. استحکام و مقاومت پارچه کتان، آن را به پر کاربرد‌ ترین نوع پارچه در میان تولید پارچه‌ های دیگر کرده است.

البته فرایند اتو کشی برای لباس کتان، کار دشواری نیست. برای از بین بردن چین و چروک‌ های عمقی در لباس کار از جنس کتان، باید از یک پارچه نازک‌ تر بر روی پارچه استفاده کرد. به کار بردن پارچه نازک‌ تر بر روی پارچه، امکان اتو کشی آسان‌ تری را برای افراد به وجود می‌آورد.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Related Posts:

لباس پوشیدن به وقت زمستان

لباس پوشیدن به وقت زمستان

چگونه لباس بپوشیم تا زمستان چابک به نظر برسیم و...

لباس کار لباس فرم

لباس کار بافتینه

لباس کار مقاوم در برابر باد و هوا محصولات معتبر...

راهنمایی هایی در مورد لباس های کار

راهنمایی هایی در مورد لباس های کار

تیپ عالی با لباس های کار بافتینه چیز خاصی در...