از چه پارچه‌ هایی می‌ توان برای تولید لباس کار مردانه استفاده کرد؟

از چه پارچه‌ هایی می‌ توان برای تولید لباس کار مردانه استفاده کرد؟

پارچه کتان برای تولید لباس کار مردانه

پارچه کتان از جنس الیاف طبیعی و گیاهی کتان به تولید می‌ رسد و بخش عمده از ساختمان کتان را الیاف پنبه تشکیل می‌ دهد.

یکی دیگر از پارچه‌ های پر مصرف در صنعت تولید لباس کار مردانه، پارچه کتان است.

الیاف کتان مقاومت پارچه‌ را در برابر عوامل مختلف فیزیکی مثل کشیدگی، پارگی، پوسیدگی و غیره و عوامل مختلف شیمیایی مثل انواع شوینده‌ ها، اسید‌ها، مواد قلیایی، پاک کننده‌ ها و غیره بیشتر می‌ کنند.

از پارچه کتان در تولید لباس کار مردانه متعددی مثل لباس کار‌های مهندسی، لباس کار کارگری، لباس کار پیمانکاری و پوشاکی مثل پیراهن، شلوار، مانتو استفاده می‌ شود.

پارچه تترون برای تولید لباس کار مردانه

حتما تا به حال نام پارچه تترون به گوشتان خورده است، چرا که جدا از مسئله تولید لباس کار مردانه تقریبا از این پارچه در هر صنعتی استفاده می‌ شود.

پارچه تترون لباس کاری یکی از انواع پارچه تترون است که بیشتر برای تولید لباس کار مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در عرض صد و پنجاه سانتی‌ متری و گرماژی بین صد و هشتاد تا دویست گرمی تولید می‌ شود.

پارچه تترون تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارد در کارخانه‌ های بسیار زیادی در خارج و داخل کشور در رنگ‌ ها و طرح‌ های متنوع به تولید می‌ رسد.

از پارچه تترون برای تولید لباس کار مردانه مختلفی مثل روپوش پزشکی، لباس‌ های آزمایشگاهی، لباس‌ های پرسنل رستوران، لباس‌ های آشپزی، یونیفرم‌ های اداری و غیره استفاده می‌ شود.

از چه پارچه‌ هایی می‌ توان برای تولید لباس کار مردانه استفاده کرد؟پارچه لی پنبه‌ ای برای تولید لباس کار مردانه

این پارچه مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی مختلف و شوینده‌ های قوی دارد، رنگ‌ دهی ندارد، برای تمامی فصول مناسب است، در گرماژهای مختلف به تولید می‌ رسد و بسیار با کیفیت است.

اگر به دنبال پارچه‌ ای می‌ گردید که کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی داشته باشد، پارچه لی پنبه‌ ای می‌ تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

از پارچه لی پنبه‌ ای برای تولید لباس کار مردانه مختلفی مثل لباس کار کارگران معدن، لباس کار صنایع گاز، لباس کار تعمیرکاران، لباس‌ های جوشکاری و غیره می‌ توان استفاده کرد.

پارچه کجراه فلامنت برای تولید لباس کار مردانه

این پارچه بسیار منعطف و سبک است و برای مشاغلی که در ارتباط به حرارت هستند، بسیار مناسب است.

یکی از پر کاربرد ترین پارچه‌ ها برای تولید لباس کار مردانه، پارچه فلامنت کجراه است.

از این پارچه برای تولید لباس کار‌ مردانه مختلف مثل لباس‌ های پرسنلی، لباس کارکنان کارخانه، یونیفرم، پوشاک کادر درمان، لباس‌ های فرم اداری و غیره استفاده می‌ شود.

پارچه ترگال برای تولید لباس کار مردانه

پارچه ترگال در رنگ‌ ها، گرماژها و عرض‌ های مختلفی به تولید می‌ رسد. یکی از ویژگی‌ های قابل توجه پارچه ترگال لباس کار وجود مقدار قابل توجهی الیاف پنبه در بافت پارچه است.

یکی از بهترین پارچه‌ ها برای تولید لباس کار مردانه، پارچه ترگال است. این پارچه یکی از بهترین پارچه‌ ها برای تولید لباس کار مردانه به فرم اداری است.

الیاف پنبه باعث می‌ شود که بتوانیم لباس کاری خنک را تولید و به بازار عرضه کنیم. علاوه بر تولید لباس کار مردانه به فرم اداری از این پارچه می‌ توان برای روپوش‌ های پزشکی و آزمایشگاهی، لباس سرآشپز و آشپز، یونیفرم مدارس و غیره استفاده کرد.

شما عزیزان می‌ توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع لباس کارهای مختلف، همچنین تهیه لباس کارهای مهندسی مختلف و انتخاب لباس کار مناسب با کارشناسان تولیدی لباس فرم بافتنیه تماس حاصل کنید تا به راحتی خرید خود را انجام دهید.

Related Posts:

لباس کار، فراتر از یک پوشش: ارتقای ایمنی، راندمان و هویت سازمانی

لباس کار، فراتر از یک پوشش: ارتقای ایمنی، راندمان و هویت سازمانی

لباس کار، فراتر از یک پوشش: ارتقای ایمنی، راندمان و...

لباس های کار و البسه های ایمنی

لباس های کار و البسه های ایمنی

محافظ دست بعد از صدمات کمری، صدمات دستی یکی از...

لباس کار لباس فرم

کمک تولیدی لباس فرم به بالا بردن سطح امنیت

بافتینه می تواند کمک کند ما امروز گسترده ترین نمونه...