شستشوی انواع کاپشن زمستانه

شستشوی انواع کاپشن زمستانه

روش شستشو و خشکشویی کاپشن چرم

نحوه شستشو و خشکشویی کاپشن چرم در خانه بدین صورت است که از مقداری شامپو بچه، چند قطره سرکه و یک فنجان آب استفاده کنید. سپس به آرامی آن را با دست بشویید. علاوه بر این، برای شستشوی راحت تر و بهتر می توانید از شوینده های مخصوص لباس چرم استفاده کنید که باعث آسیب رسیدن به آن نشود.

کاپشن های چرم با وجود ظاهر مقاوم و محکمی که دارند، برای شستن آن ها باید دقت کافی داشته باشید. برای شستن کاپشن یا هر نوع لباس چرم دیگری از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

یکی از نکات مهم دیگر برای خشک کردن کاپشن چرم این است که آن را به هیچ وجه در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

روش شستشوی کاپشن پشم شیشه

یکی از بهترین روش های دیگر این است که اگر کیسه مخصوص شستشو دارید، کاپشن را درون آن قرار دهید. سپس آن را درون ماشین لباسشویی قرار دهید.

کاپشن های پشم شیشه جزء حساس ترین دسته کاپشن ها هستند که برای شستشو و خشک کردن آن ها باید دقت کافی داشته باشید. برای شستن کاپشن پشم شیشه ترجیحا آستین ها و حتی یقه آن را پشت و رو کنید. سپس از شوینده بسیار ملایم یا حتی شوینده صابونی استفاده کنید.

دمای ماشین لباسشویی را روی سی درجه و حتی کم تر تنظیم کنید. سپس برنامه شستشو را روی حالت شستشوی دستی قرار دهید تا به آن آسیبی نرسد.

شستشوی انواع کاپشن زمستانهروش شستشوی کاپشن

برای شستن بهتر توصیه می شود از مواد شوینده ملایم استفاده کنید. همچنین از دور کم و پایین لباسشویی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که کاپشن به راحتی خشک نمی شود. بنابراین برای سریع تر خشک شدن آن را به خوبی آب گیری کرده و سپس در هوای آزاد آویزان کنید.

کاپشن ها به دلیل جنس بسیار مرغوبی که دارند، به راحتی قابل شستشو هستند. مگر این که روی برچسب لباس اطلاعات خاصی در مورد شستشوی آن ها نوشته شده باشد.

نحوه شستشوی کاپشن ها بدین صورت است که ابتدا زیپ آن را به طور کامل ببندید. چون باز بودن زیپ باعث می شود که زمان شستشو به لباس آسیب وارد شود.

روش شستشوی کاپشن پلی استر

برای شستشوی بهتر و جلوگیری از آسیب رسیدن به کاپشن پلی استر آستین ها را به داخل برگردانید. سپس برای از بین بردن لکه های سخت که روی پارچه آن ایجاد شده باید از شوینده های متوسط استفاده کنید. چون استفاده از شوینده های قوی ممکن است به آن آسیب برساند. سپس دمای آب را روی دمای نسبتا سرد و متعادل قرار دهید.

پلی استر یک نوع پارچه مصنوعی است که در برابر چین و چروک مقاومت زیادی دارد. اما برای شستشوی آن باید نکات مهمی را رعایت کنید. ابتدا اطلاعات نوشته شده روی برچسب لباس را به دقت بخوانید تا در صورتی که دستور العمل خاصی دارد با آن آشنا شده و رعایت کنید.

تنظیمات خشک کن لباسشویی را نیز روی دور آهسته قرار دهید تا باعث چروک شدن آن نشود. علاوه بر این، این کار تاثیر زیادی در افزایش طول عمر کاپشن پلی استر دارد.

روش شستشوی کاپشن پر

برای شستن کاپشن پر فقط می توانید از صابون معمولی و آب استفاده کنید. پس از شستن توصیه می کنیم برای خشک کردن آن را زیاد فشار ندهید. سپس آن را در یک محیط تمیز و ترجیحا روی زمین قرار دهید تا در مدت طولانی و به آرامی خشک شود. همچنین برای این که پرها در یک نقطه جمع نشود، هر ده الی پانزده دقیقه یک بار آن را تکان دهید.

برای شستن کاپشن یا هر لباس پر در صورتی که هر گونه لکه یا گل یا مواد دیگری روی آن ریخته، ابتدا باید کل این لکه ها را با استفاده از یک دستمال تمیز از روی آن بردارید. سپس نوارهای روی یقه لباس را مرتب کنید. بعد از آن آستین های لباس را پشت و رو کنید. همچنین زیپ کاپشن را ببندید و آن را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. سپس دمای آن را روی کم ترین دما قرار داده و برنامه شستشوی آن را روی شستشوی پشم قرار دهید. همچنین می توانید برای شستشوی بهتر و بدون کن ترین آسیب رسیدن به کاپشن پر، آن را با دست بشویید.

برای خرید انواع کاپشن زمستانه با بهترین کیفیت با ما همراه باشید، بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.

Related Posts:

انواع کاپشن های زمستانه مناسب

انواع کاپشن های زمستانه مناسب

کاپشن مسافرتی کاپشن های مسافرتی، قابلیت جمع شوندگی دارند و...

کت و شلوار حراست: استانداردها، استفاده‌ ها و اهمیت آنها

کت و شلوار حراست: استانداردها، استفاده‌ ها و اهمیت آنها

کت و شلوار حراست: استانداردها، استفاده‌ ها و اهمیت آنها...

نگاهی نزدیک به تأثیر و جدل پیراهن‌ های شرکت‌ نفت

نگاهی نزدیک به تأثیر و جدل پیراهن‌ های شرکت‌ نفت

نگاهی نزدیک به تأثیر و جدل پیراهن‌ های شرکت‌ نفت...