معرفی انواع لباس کار حرفه ای

معرفی انواع لباس کار حرفه ای

معرفی انواع لباس کار حرفه ای

انواع لباس کار حرفه ای

احتمالا تا حالا نام لباس کار نسوز، لباس کار عایق حفاظتی و امثال این اسم‌ ها را زیاد شنیده باشید. لباس کار حرفه ای در انواع بسیار متنوعی در طرح‌ ها، رنگ‌ ها، جنس‌ ها و ویژگی‌ های مختلف و مناسب برای هر بودجه‌ ای به تولید می‌ رسد. از انواع آن می‌ توانیم به:

  • لباس کار دوبنده
  • لباس کار بادگیر
  • لباس کار یکسره
  • لباس کار خلبانی یکسره
  • لباس کار پیمانکاری
  • لباس کار مهندسی

معرفی لباس کار حرفه ای در صنعت مهندسی عمران و فنی

جنس پارچه‌ های به کار رفته در این لباس کارها بیشتر از پلی استر یا ویسکوز است.

پارچه‌ های مورد استفاده برای تولید لباس کار در صنایع مهندسی و مهندسی عمران معمولا پارچه‌ های گران قیمتی هستند و جنس خوبی دارند به طوری که تهیه لباس کار از این پارچه‌ ها بسیار مقاوم و مستحکم است و ماندگاری و طول عمر بالایی دارد.

معرفی لباس کار حرفه ای ضد آتش یا نسوز

برخی از مشاغل خاص باید در دماهای بسیار بالایی مشغول به فعالیت باشند، بنابراین باید لباس کارهایی را تهیه کنند که از الیاف با کیفیتی در تهیه آن‌ ها استفاده شده باشد و تحمل ماندگاری در گرمای زیاد را داشته باشد.

برای این مشاغل مثل آتش نشانی یا کوره‌ پزی بهترین انتخاب برای تهیه لباس کار، لباس‌ هایی از جنس آزبست و روکش‌ های مختلف پی وی سی، آلومینیوم سولفات و غیره می‌ باشد.

معرفی انواع لباس کار حرفه ایمعرفی لباس کار حرفه ای در صنعت گاز

از آنجایی که این شغل در زمره مشاغل حساس و با اهمیت بالا دسته بندی می‌ شود بهتر است برای تهیه لباس کار حرفه ای در این صنعت از پارچه‌ هایی با صد درصد الیاف طبیعی استفاده کنید تا علاوه بر حفظ کیفیت بتوانید از آسیب دیدگی‌ های احتمالی جلوگیری کنید.

از مهم‌ ترین مشاغل که جایگاه مهمی در ایجاد آسایش و رفاه مردم دارند، صنعت گاز است.

قیمت لباس کار مورد استفاده در این صنعت به دلیل الیاف طبیعی که دارد بسیار گران قیمت است.

معرفی لباس کار حرفه ای عایق حفاظتی

این لباس که مقاومت بالایی دارد بیشتر با استفاده از پوشش آلومینیومی به تولید می‌ رسد.

لباس کار عایق حفاظتی نیز از جمله لباس کارهایی است که برای مشاغلی که با گرما در ارتباط هستند می‌ تواند انتخاب درستی باشد.

معرفی لباس کار حرفه ای عایق سرما

کار کردن در سرما نیز همانند کار کردن در گرما بسیار سخت و طاقت فرسا است به همین جهت بهتر است برای خرید لباس کاری که مقاومت بالایی به سرما داشته باشد از الیاف طبیعی با روکش‌ های آلومینیومی نسوز، سولفات آلومینیوم یا از جنس پی وی سی استفاده کنید.

معرفی لباس کار حرفه ای در صنعت نفت

برای تهیه لباس کار صنعت نفت بهتر است کیفیت را مد نظر داشته باشید و بیشتر از پارچه‌ هایی با الیاف طبیعی استفاده کنید که حداقل بین هفتاد تا هفتاد و پنج درصد آن را الیاف طبیعی پوشش دهد و ویژگی‌ هایی مثل تهویه درست، کیفیت، بافت استاندارد و غیره داشته باشد.

با لباس کار حرفه ای آشنا شوید!

یکی از ویژگی‌ های لباس کارها که تاثیر مستقیمی بر فروش آن‌ ها دارد، انواع آن‌ ها می‌ باشد. از آنجایی که مشاغل با همدیگر فرق می‌ کنند و هر شغلی شرایط کاری ویژه خودش را دارد، این تفاوت در بین مشاغل دلیل اصلی تنوع است و در نتیجه لباس کارهای مختلفی در بازار بر اساس شرایط شغلی و کاری شما وجود دارد و شما می‌ توانید بر اساس شغل خود لباس کار مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

با توجه به این که هر شغلی لباس کار مخصوص به خود را دارد و شما نمی‌ توانید برای همه مشاغل تنها از یک نوع لباس کار استفاده کنید بنابراین مجبور هستید تا لباس کار حرفه ای که مختص و مناسب آن شغل است را تهیه کنید.

لباس کار حرفه‌ ای برای هر حرفه و شغلی اختصاصی است و نمی‌ توان از آن برای مشاغل دیگر استفاده کرد زیرا این نوع از لباس کارها با توجه به شرایط هر شغل به طراحی می‌ رسند و قادر به بر طرف کردن نیازهای مشاغل دیگر نیستند.

لباس کار حرفه ای از جنس الیاف مختلفی به فروش می‌ رسد و شما بسته به بودجه یا شرایط خود می‌ توانید لباس کار حرفه ای خود را از جنس الیاف مختلف و با ویژگی‌ های مختلف و بر اساس سیستم اچ اس ای تهیه کنید یا خودتان بدوزید.

بهترین ها و با کیفیت ترین ها در تولیدی لباس فرم بافتنیه موجود است، جهت خرید انواع لباس کارهای با کیفیت کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

Related Posts:

لباس کار لباس فرم اداری

لباس کار در گونه های مختلف

تی شرت تبلیغاتی پیراهن یا تی شرت های تبلیغاتی از...

انتخاب هوشمندانه لباس کار و البسه کار در تولیدی لباس فرم بافتینه

انتخاب هوشمندانه لباس کار و البسه کار در تولیدی لباس فرم بافتینه

لباس های کار زیبا و کاربردی برای بانوان لباس های...

لباس کار لباس فرم

تولیدی لباس فرم بافتینه

معرفی محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه تولیدی لباس فرم بافتینه...