لباس آشپزی لباس فرم

نکته هایی در مورد لباس کار در کافه و رستوران ها

چه نوع لباس کاری در کافه یا رستوران ها استفاده میشود؟

پیراهن پیشخدمت کلاسیک ، یک پیراهن سفید؛ کراوات سیاه؛ یا جلیقه ؛ شلوار با مانتو  مخصوص خانمها ، کامل با پیش بند بلند ، اکنون به اندازه انواع مواد غذایی موجود در صنعت میهمان نوازی متنوع است.

لباس آشپزی لباس فرم

امروزه ، رستوران ها یا شرکت های میهمان نوازی اغلب لباس کار پیشخدمت خود را برای نشان دادن سبک خاص خودشان انتخاب می کنند. محیط های این چنینی بیشتر ، مانند کافه ها ، فروشگاه های فست فود یا کافه ها ، اغلب لباس های ساده مانند یک تی شرت ساده را با آرم شرکت ، یک جفت شلوار جین و پیش بند اتخاذ می کنند.

در حالی که پیشخدمت در رستوران هایی که می خواهند تصویری پیشرفته تری به نمایش بگذارند ممکن است هنوز هم به سبک کلاسیک تر پیراهن و کراوات بپوشند.

با این وجود مهم است که کارکنان انتظار خیلی باهوش تر از مشتریان خود به نظر نرسند ، که به طور فزاینده ای لباس بیشتری را برای رفتن به بیرون برای صرف غذا در یک رستوران به دست می آورند.

انتخاب لباس مناسب پیشخدمت در رستوران ها

در هنگام انتخاب لباس پیشخدمت ، سبک و تصویر تنها عواملی نیستند که فروشگاه های مواد غذایی در نظر می گیرند.

بنابراین لباس پیشخدمت ها نیز به ویژه کفش ها باید کاربردی و راحت باشند. یونیفرم باید در برابر فرسودگی شغلی و شستشوی مکرر بایستد ، بدون اینکه آن را فرسوده ، پیر یا تغییر رنگ جلوه دهد.

بنابراین به نظر می رسد راز یکنواختی معمولی و راحت و در عین حال شیک و متناسب با سبک رستوران یا کافه است.

تولیدی لباس فرم بافتینه با طرحی نو و ساختاری جدید در نظر داد که با تولید لباس فرم هایی با سبک های خاص طبق نظر مشتریان روند هر چه سریع تر حرفه ایی تر شدن مشتریان خود را فراهم سازد.

Related Posts:

لباس کار های مشاغل سخت

لباس کار های مشاغل سخت

پارچه های لباس برای کار پر فشار و سخت نقش...

انواع لباس های محافظ

انواع لباس های محافظ

شلوارهای محافظ در حالت ایده‌ آل، باید به دنبال شلوار...

شرایط ظاهری در شرکت ها با لباس های فرم بافتینه

شرایط ظاهری در شرکت ها با لباس های فرم بافتینه

لباس کار هار ، مناسب تمامی سلیقه ها لباس های...