اطلاعاتی در رابطه با لباس کار و انواع آن

اطلاعاتی در رابطه با لباس کار و انواع آن

لباس کار نیروگاه برق شناور بر روی آب

از همه مهم تر این که در برابر آتش و هر گونه مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشد چرا که ممکن است در فرآیند تعمیرات نیروگاه برق نیاز به جوشکاری باید و این جوشکاری به لباس آسیب نزند.

این لباس ها باید از زیپ های فلزی ضد زنگ مناسب و با کیفیت برخوردار باشند تا در مقابل رطوبت و آب از خود محافظت کنند و فلز زیپ دچار زنگ زدگی نشود.

یراق آلاتی که در لباس کار ایمنی در محیط های کم خطر مورد استفاده قرار می گیرد می‌ تواند از یراق آلات پلاستیکی بیشتری استفاده شود و همچنین در محیط های نفتی و گازی باید از یراق آلات آنتی استاتیک (ضد جرقه) استفاده نمود.

مطمعنا افرادی که در محیط های کم خطر فعالیت می‌ کنند، نیاز به استفاده از لباس کار با ایمنی بالا ندارند و می توانند ایمنی کمتری در بلاس ها لحاظ کنند که در قیمت هم صرفه جویی می شود.

کاپشن شلوار کار (لباس کار دوتکه):

آستین این لباس ها کوتاه تر باشد به عنوان مثال در نجاری:

آستین لباس کار باید در برخی مواقع باید کوتاه تر باشد تا به تجهیزات برقی برخورد نکند و حوادث ناگوار ایجاد نشود.

از طرفی شلوار کار می بایست برای انعطاف فرد مناسب باشد و جلوی انعطاف شخص نگیرد.

این نوع لباس کاپشن و شلوار کار به یکدیگر متصل نیستند و در محیط ‌های کاری پر خطر مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

پس نوع دوخت و طراحی لباس کار بسیار مهم می باشد. این نوع لباس کار معمولا با سه نوع پارچه کتان، پلی استر پنبه و پارچه ویسکوز فلامنت (پارچه های کجراه) دوخته می شود.

به دلیل این که در محیط های پر خطر در صورتی که شخص از لباس‌ های تنگ استفاده کند می‌ تواند حوادث ناگواری را برای فرد ایجاد کند.

جهت جلوگیری از تعریق بدن می توان از آستر توری در داخل لباس کار استفاده کرد.

اطلاعاتی در رابطه با لباس کار و انواع آنلباس کار دوبنده

لباس کار دوبنده را می توان با پارچه های کتان، کجراه، پلی استر پنبه و غیره دوخته و امکان چاپ هر گونه لوگو و گلدوزی روی این لباس ها ممکن می باشد.

این لباس کار نوعی لباس کار سرهمی است که شلوار و پیراهن به هم متصل هستند.

نوع دوخت و طراحی این لباس باعث شده است که انعطاف شخص در محیط کار گاهی بسیار بالا باشد و هزینه این لباس را مقرون به صرفه کرده است.

تی شرت کار

در صورتی که کارفرما و مجریان زیادی دارید می توانید برای این که شغل خود را بهتر معرفی کنید، می توانید به افرادی که به شرکت شما مراجعه می کنند این تی شرت های تبلیغاتی را هدیه کنید و نوعی برند سازی برای کسب و کار خود ایجاد کنید که البته این تی شرت ها می‌ بایست از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشند تا جنبه ی اقتصادی برای شما مشکل ایجاد نکند.

تی شرت کار استفاده های گوناگونی دارد که عمده ترین استفاده این لباس جنبه تبلیغاتی دارد و افرادی که تمایل دارند کسب و کار آن ها به تبلیغ گذاشته شود می‌ توانند از تی شرت کار استفاده کند.

تیم پشتیبانی تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین نوع پارچه و کیفیت عالی و البته قیمت مناسب را به شما معرفی می کند تا شما بتوانید در هزینه‌ های تبلیغاتی خود نیز صرفه جویی مناسبی داشته باشید و البته برند تبلیغاتی شما را نیز می‌ توانیم بر روی تی شرت کار مخصوص تان چاپ کنیم.

لباس کار و انواع آن

در محیط هایی همچون شرکت های پتروشیمی یا محیط های کارگاهی که با مواد شیمیایی همچون نفت یا روغن سر و کار دارید استفاده از لباس کار می‌ تواند بهترین محافظ در مقابل هر گونه آسیب و خطر باشد.

لباس کار برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد که مشاغل بسیار سنگین دارند و عمدتاً در این مشاغل خطراتی نیز افراد کارگر در این محیط را احاطه می‌ کند که با استفاده از این لباس‌ های کار این گونه خطرات از افراد دور می‌ شود.

تا در مقابل هر گونه برخورد با مواد شیمیایی بهترین واکنش نشان دهند و از بدن فرد محافظت کنند.

مهم ترین نکته که در رابطه با استفاده از لباس کار ایمنی باید مد نظر قرار دهید این است که این لباس ها باید از مواد اولیه کاملا مرغوب باشند.

سوالات متداول

  • لباس کار و انواع آن کدامند؟
  • کاپشن شلوار کار چیست؟
  • لباس کار نیروگاه برق شناور بر روی آب چگونه است؟
  • لباس کار دوبنده چگونه است؟
  • تی شرت کار به چه کاری مناسب است؟

جهت خرید و سفارش انواع لباس کارهای با کیفیت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید.

Related Posts:

لباس زمستانه لباس فرم

ویژگی های سه لباس زنانه در استایل زمستانی

سه لباس پرکاربرد زنانه در استایل زمستانی با رسیدن فصل...

بهترین لباس کار تبلیغاتی

بهترین لباس کار تبلیغاتی

تبلیغات حرفه ای با لباس کار تبلیغاتی افرادی که لباس...

فرم اداری لباس فرم

مزایای استفاده از مانتو فرم اداری شیک

ویژگی های مانتو فرم اداری شیک خانمی که از یک...