ایده هایی برای تبلیغات رایگان شرکت یا برند شما

ایده هایی برای تبلیغات رایگان شرکت یا برند شما

شرکت های بازاریابی و یا شرکت مشارکتی

یکی از راه های قدرتمند که برای تبلیغ از طریق شرکای تجاری است.

می توانید از شرکت های تبلیغاتی برای ارائه نام و برند خود در وبسایت آن ها استفاده کنید.

اگر شما در کسب و کار با یک شرکت دیگر شریک باشید می توانید کسب و کار خود را در مقابل مشتریان آن شرکت هم ارائه دهید. این یک روش موثری است که حتما شما در معرض آن قرار گرفته اید بدون این که متوجه شوید.

به عنوان مثال، آیا تا به حال تبلیغات نوشیدنی ها در رستوران ها توجه کرده اید به عنوان مثال کوکا کولا نه تنها توزیع محصولات غذایی و آشامیدنی خود را پوشش داده، بلکه یک آرم بزرگ کوکا کولا یا پپسی بزرگ بر روی پیشخوان یا منوی رستوران قرارداده که یکی از راه های ایجاد آگهی برای آن نام تجاری است.

استفاده از گواهی نامه تبلیغاتی رایگان

شما می توانید مقالاتی در مورد کار و تجارت خود بنویسید و همچنین خدماتی را که ارائه می دهید معرفی کنید این مقاله‌ی فروش نیست بلکه توضیحی در مورد تجارت شماست که می تواند اطلاعات مفیدی برای خوانندگان فراهم کند. در پایان این مقاله شما می توانید کسب و کار خود را در قالب یک بیوگرافی معرفی کنید.

گواهی نامه های تایید کالا به فروش کمک می کند. می توانید برای گسترش کالای خود تاییدیه بگیرید و آن را از طریق ایمیل به سایر شرکت ها معرفی کنید.

همچنین یکی از روش های تبلیغات رایگان وبلاگ ها هستند.

ایده هایی برای تبلیغات رایگان شرکت یا برند شماتبلیغات متحرک با تی شرت تبلیغاتی

در یک کنفرانس با دویست نفر شرکت کننده، چهار نفر تی شرت به تن کردند که یک لوگوی بزرگ پشت آن است. واقعا اون تیشرت ها خیلی به چشم می آمدند و بسیاری فکر می کردند که بیست نفر تیشرت تبلیغاتی پوشیده اند چون اغلب لوگوی پشت لباس بسیار چشمگیر بود.

در مراسم های مختلف اجتماعی مانند مسابقات، بسیاری تیشرت هایی با لوگوی حمایت کنندگان و اسپانسر مسابقات بر تن می کنند. دوندگان مسابقات با افتخار تیشرت های حمایت از کمپین ها رو می پوشند و یک تابلو تبلیغاتی متحرک هستند.

چرا شرکت ها دست به چنین کاری می زنند؟ جواب ساده است چون راه موثر و ارزان تبلیغات است و گروهی از مبلغان را میسازد که سفیران برند و لوگوی شرکت هستند و هر جا که میروند تبلیغات می کنند.

در حقیقت قدرت بازاریابی و مارکتینگ از یک تیشرت تبلیغاتی را دریافته اند و این یک سرمایه گذاری کوچک برای اکثر تجارت هاست.

شروع مکالمات

وقتی مردم به مارک لباس فکر می کنند اکثرا به برندهای تکراری می اندیشند. اما موضوع این نیست. بایستی در ایجاد لباس خلاق باشید و از همه مهم تر این که یک محاوره ایجاد کنید.
بسیاری از برندها این خصوصیت محاوره ای رو دارند. مثلا وقتی تی شرت باشگاه فوتبالی مورد علاقه مان رو می پوشیم بسیاری از مردم وقتی آن تی شرت رو می بینند دوست دارند راجع به اون باشگاه باهات صحبت کنند.

این کاری ست که کلاه با لوگو باشگاه فوتبالی انجام داده است. این قدرت بازاریابی لباس است. اما لازم نیست شما یک برند بزرگ داشته باشید وقتی لباس هایی با لوگو بر تن می کنید بسیار مورد سوال و گفتگو قرار می گیرید که از چه شرکتی هستید و کار اون شرکت چیست و چندیدن پرسش دیگر مطرح می شود که به معرفی و تبلیغ شرکت منجر می گردد.

هدیه دادن تی شرت تبلیغاتی برند شما به مشتریان

آیا تا به حال متوجه شده اید که بسیاری از شرکت های تجاری مختلف، تی شرت و لباسی را با نام تجاری خود می فروشند؟

مثل برند معروف خارجی دیزنی که با گذاشتن لوگوی خود بر روی تیشرت و فروش آن به مردم یکی از موفق ترین ها بوده است.

نه تنها مردم آن تیشرت ها را بر تن می کنند بلکه مانند یک بیلبورد به این طرف و آن طرف می روند و تبلیغ آن شرکت را می کنند.

بسیاری از شرکت ها برای تبلیغات بر روی محصولی که می فروشند و یا خدماتی که ارائه می دهند یک تیشرت تبلیغاتی هدیه پکیج می گذارند.

از ابتدا با فروش تیشرت تبلیغاتی شروع به کار نکنید لازم نیست ده هزار عدد تیشرت تهیه کنید از مقدار کم شروع کنید و ببینید که آیا مشتریانتان از آن تیشرت ها استقبال می کنند حتی می توانید به عنوان جایزه به بهترین مشتریان خود تیشرت تبلیغاتی هدیه دهید.

اگر می خواهید تبلیغات از طریق تی شرت ها را شروع کنید از مقدار کم آغاز کنید. به عنوان مثال از تیشرت تبلیغاتی به عنوان جایزه برای مشتریانی که از شما خرید می کنند استفاده کنید. مطمئن شوید که طرح و نوع تیشرتی که انتخاب می کنید مدلی باشد که مشتریانتان بر تن می کنند.

جهت خرید انواع لباس کار های با کیفیت همچنین انواع مختلف تی شرت های تبلیغاتی با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، ما بهترین ها را برای شما مشتریان عزیز می خواهیم، بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

Related Posts:

کت و شلوار سازمانی: تأثیر ظاهر حرفه‌ای در محیط کار

کت و شلوار سازمانی: تأثیر ظاهر حرفه‌ای در محیط کار

کت و شلوار سازمانی: تأثیر ظاهر حرفه‌ای در محیط کار...

قیمت لباس کار چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت لباس کار چگونه تعیین می‌شود؟

عوامل موثر بر قیمت لباس کار جنس پارچه اعتبار تولید...

نگاهی نزدیک به تأثیر و جدل پیراهن‌ های شرکت‌ نفت

نگاهی نزدیک به تأثیر و جدل پیراهن‌ های شرکت‌ نفت

نگاهی نزدیک به تأثیر و جدل پیراهن‌ های شرکت‌ نفت...